wanneer is maisfeest kamanasa, west timor

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
60 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
resscy_jalac
Gebruiker
spacer line

Hallo iedereen,
Nu heb ik een vraag. Hopelijk weet iemand hier antwoord te geven. Dan kan ik alvast plannen maken.
Weet misschien iemand hier wanneer het maisfeest wordt gehouden in Kamanasa. Het wordt jaarlijks gehouden, ergens in maart of april. Maar ik wil het exacte datum weten. Kamanasa is een dorp in West Timor.

alvast bedankt en met vriendelijke groeten,
Resscy

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Voor zover mijn informatie reikt valt dat samen met Pasen.
En Pasen is 8 en 9 April.

resscy_jalac
Gebruiker
spacer line

Dank je wel voor de reactie. Ik heb gezegd, dat het feest jaarlijks is. Dat is niet zo. Het is om de drie jaar of meer. Ik wil graag weten, of er een viering is in 2012 en liefst ook de vermoedelijke datum. De laatste keer, dat we er waren, moest het feest verzet, omdat de Katholieke kerk geen viering wilde op Pasen.

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Nou mijn vrouw komt uit kupang en nu is mijn schoonmoeder, ook uit Kupang dus.., op dit moment in NL, ik heb haar gisteren gevraagd en het antwoord heb ik gegeven.

Verder kan ik je niet helpen.

Wellicht dat een ander meer weet.. Succes Emoticon: Wink

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,699,961 pageviews Een website van indahnesia.com