Verhuis bedrijfen Nederland - Bali

Subforum Gezocht & Aangeboden 
43 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Ron&Wout
Gebruiker
spacer line

Wie heeft ervaring met het verschepen van spullen vanuit Nederland naar Bali? Wij zoeken een betrouwbaar bedrijf die dit kan doen voor ons. Onze vragen zijn:
1. Welk bedrijf heeft u gekozen en waarom
2. Wat waren de kosten per kubieke meter
3. Hoelang duurde het voordat het aankwam in Bali
4. Kwamen ze inpakken of moest je dit zelf doen
5. Enige andere tips en hints zijn welkom.
Bij voorbaat dank voor de genomen moeite om te antwoorden.

ibusas
Gebruiker
User icon of ibusas
spacer line

Kijk eens bij:

topic: help inboedel verhuizen naar indonesie

[

Milani
Gebruiker
spacer line

Contact Anneke 081337086350

AnnekeEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.youshopweship.org

philip
Gebruiker
spacer line

Hp 0626497678 of sms sturen

email adres : face.supriEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.yahoo.com

Ik woon 9 jaar in Indo en zak je info geven

Tonyvanriel
Gebruiker
User icon of Tonyvanriel
spacer line

Dag Ron en Wout,

Ik heb 2 weken geleden mijn spullen 8m3 ontvangen. Deze totale verhuizing van inpakken en ophalen tot officeel het uitpaken. Het uitpakken is fout gegaan maar dit was een comminicatie fout is geheel verzorgd door Windmill Forwarding en heeft er 3 maanden en 2 weken overgedaan om hier te komen voor 3500 euro.

wil je meer weten mail me dan maar even direct.

Groetjes Tony

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

87,475,926 pageviews Een website van indahnesia.com