Maximaal pinnen in Lovina

Subforum Bali, het godeneiland 
78 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Veerle1993
Gebruiker
spacer line

Hallo!

Weten jullie toevallig hoeveel geld je maximaal kunt pinnen in Lovina?
(het spijt me als deze vraag al eens eerder is gesteld)

maam Diaan
Gebruiker
spacer line

Bij de meeste banken in Lovina 2.500.000 rp. is mijn ervaring.

Veerle1993
Gebruiker
spacer line

Oh dat meen je niet, dan kom ik vaak aan het op en neer lopen :(

accid
Gebruiker
User icon of accid
spacer line

2.500.000 per keer. De dag limiet is nu zoiets van 5.800.000 per dag vanaf een normale nederlandsche rekening. dus mag je twee keer de volle mep en nog een keer 800.000 rp per ATM bezoek. Dat wil zeggen, zolang dat ding doet wat die moet doen en de stroom niet uitvalt tijdens je bezoek. Het is en blijft tenslotte Bali.

Van hen die zeggen dat zij mij kennen weet ik dat ze mij niet kennen.

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Je moet wél kijken bij de pin-automaat hoeveel het kan uitgeven......
Soms kan je er maar 100.000 Ruphia pinnen. Ik pin altijd het maximale bij een bank en dat is 5.000.000 ruphia's dan kan je er een hele tijd tegen aan, én je wordt voor éénmalige( wissel) kosten aangerekend, dan dat je telkens kleine beetjes gaat pinnen en die wisselkosten moet je óók betalen!!!! Ook effe opletten op de koers...als de dollar lager is krijgt je ook méér ruphia's voor je Euro ..... Emoticon: Party!

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 26-12-2011 20:29 Kembang wrote: Ik pin altijd het maximale bij een bank en dat is 5.000.000 ruphia's

Bij welke bank lukt je dat, Kembang? Hier in Yogya lijkt tegenwoordig 2,5 jt het maximum te zijn.

MAD

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 26-12-2011 12:43 Veerle1993 wrote:
Oh dat meen je niet, dan kom ik vaak aan het op en neer lopen :(
Als je met vaak eens per dag bedoeld, dan kun je wellicht een bank binnen lopen en daar met je credit-card 10 miljoen in 1 keer halen? Kost wat meer (enkele euro's per transactie) maar dan scheelt het heen en weer lopen, wat kennelijk problematisch is.

Veerle1993
Gebruiker
spacer line

Bedankt voor alle antwoorden!

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Yerun, het op en neer lopen is idd een probleem, aangezien de dichtstbijzijnde bank waar ik met mijn pas terecht kan op een half uur lopen ligt. En ik vind een uur lopen met dit weer nu niet het plezierigste om te doen.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Wat voor een pas heb je dan als ik zo brutaal mag zijn? De meeste automaten zijn namelijk geen probleem. Buiten lopen kun je natuurlijk ook wel even een ojek (motortaxi) pakken, toch?

Veerle1993
Gebruiker
spacer line

Ik heb een ING pas, en op de route naar deze bank heb ik alle automaten uitgeprobeerd en geen een pakt hem.

Een ojek zou kunnen, maar ik vertrouw de chauffeur dan niet want ja ik ben toch een meisje van 18 met blauwe haren blonde ogen. Ik heb al een paar dingen hier meegemaakt met een negatieve ervaring en daarom ben ik een beetje huiverig. maar ik kies nu gewoon een bewolkte dag uit en dan is het wel te doen.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Ik denk dat je dan toch een probleem met je pasje hebt? Want Maestro kan bijna in alle automaten, behalve die van Mandiri, Muamalat en nog wat kleinere regionale banken.

Veerle1993
Gebruiker
spacer line

Oh ja, nou dan ga ik gewoon nog een keer de automaten proberen die ik tegenkom op de heenweg.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Doe dat eens en let op de melding die in beeld komt als je geen geld krijgt. Wellicht kun je hier wat mee.

Veerle1993
Gebruiker
spacer line

Okee zal ik doen. Bedankt voor alle informatie!!

Pamelabak
Gebruiker
spacer line

Met een ING pas kun je overal pinnen.

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Pak Pupyes, je hebt gelijk, het is idd max. 2,5 miljoen en ik pinde 2x achter elkaar.

Ik pinde gewoon met mijn ING-pas, let op Veerle dat als je gaat pinnen dat je op
CREDITCARD indrukt ( dat is de connectie met je ING-pas, snap je?)....de 1e keer had ik het óók fout, maar leerde als snel hoe je het moet doen.... Ik pinde het liefst bij de ATM-banken....succes!!

Veerle1993
Gebruiker
spacer line

Hallo allemaal,

Ik ben net naar de bank geweest, ik moest toch echt naar die wat 30 minuten lopen is want de rest van de banken die ik tegen kwam pakte geen meastro. Het maximaal wat je hier kon pinnen was 6.000.000 (3x 2000000)

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 27-12-2011 16:17 Kembang wrote:
Pak Pupyes, je hebt gelijk, het is idd max. 2,5 miljoen en ik pinde 2x achter elkaar.

Ik pinde gewoon met mijn ING-pas, let op Veerle dat als je gaat pinnen dat je op
CREDITCARD indrukt ( dat is de connectie met je ING-pas, snap je?)....de 1e keer had ik het ��k fout, maar leerde als snel hoe je het moet doen.... Ik pinde het liefst bij de ATM-banken....succes!!
Je kiest voor credit-card als je je credit-card in de gleuf hebt gestopt, voor alle overige bankpasjes kies je uit een van de twee andere opties: 'lopende rekening' of 'spaarrekening'. Maakt niet uit welke je kiest over het algemeen, maar werkt het niet, kies dan voor 'lopende rekening'

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,179,130 pageviews Een website van indahnesia.com