Notaris kosten in Indonesia.

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
55 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
john_schonhage
Gebruiker
spacer line

Hallo lui,kan iemand mij zeggen wat een notaris kost om een woning op naam te laten zetten in Bandung?Gaarne antwoordt dankend.J.Schonhage

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

De notaris kosten in Indonesie zijn niet bindend vastgesteld en dus "open" voor onderhandeling. Prijsopgave vragen bij een aantal notarissen kan dus lonend zijn.

Verwacht over het algemeen dat een Indonesische notaris voor ca. 0,5 / 0,7% van de belastingwaarde (dus niet de verkoopprijs) van het object de aktes zal laten passeren.

http://www.bayucottages.com in Amed - East Bali

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 26-12-2011 00:10 Amed East Bali wrote:
De notaris kosten in Indonesie zijn niet bindend vastgesteld en dus "open" voor onderhandeling. Prijsopgave vragen bij een aantal notarissen kan dus lonend zijn.

Verwacht over het algemeen dat een Indonesische notaris voor ca. 0,5 / 0,7% van de belastingwaarde (dus niet de verkoopprijs) van het object de aktes zal laten passeren.

is dat die NJOP waarde ?
Er zijn formules om het te berekenen .

bisa dicek of makemyday .

philip
Gebruiker
spacer line

is niet waar je kun me mailen face.supriEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.yahoo.com zal je uitleggen of bel me/sms o.n.0626497678 ben toeval voor mijn zaken in nederland maar ik woon al 9 jaar

bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

Beste Philip,

Wat doe jij Zelf in RI? Dit omdat je aangeeft mensen te kunnen helpen met investeren en notarissen "regelen" wat is uw geheim, kracht om dit alles vlekkeloos te kunnen regelen?

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Notarissen kun je zelf overal regelen. Is een kwestie van vraag en aanbod en wie kent wie.
Trek een aldaar wonende medelander aan zijn revers (er wonen er genoeg in Bandung e.o.) en vraag het op de man af. Vraag niet aan een Indonesier want die krijgt de pribumi -prijs terwijl u in de prijsklasse van de bule 's zal belanden.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,699,922 pageviews Een website van indahnesia.com