Vliegen van Kuala Lumpur naar Lombok

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
55 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
El Grutto
Gebruiker
spacer line

Goedemiddag en voor iedereen een gezellige kerst toegewenst!

Volgend jaar wil ik graag rond 30 juli vliegen van Kuala Lumpur naar Lombok, waar ik ook zoek, gťťn tickets of een ticket met een omweg via Jakarta. Heeft iemand een idee waar ik deze tickets kan boeken?

Alvast bedankt en groetjes,

Edwin

erwin
Gebruiker
User icon of erwin
spacer line

Als je geen tickets vindt, zullen ze er niet zijn zeker?
Bij mijn weten kan je niet rechtstreeks van KL naar Lombok, maar misschien weet iemand anders er wel meer over.

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

KL - DPS - Lombok wellicht?

hati hati, pelan pelan

accid
Gebruiker
User icon of accid
spacer line

silk air vanuit Singapore

Van hen die zeggen dat zij mij kennen weet ik dat ze mij niet kennen.

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Is wel degelijk mogelijk. Air Asia vliegt van KL naar DPS. Daar dan een ticket kopen naar Mataram (Lombok). Of wellicht biedt ticketindonesia uitkomst.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Merpati zou ook op KL vliegen (met de nadruk op zou, je weet het maar nooit)

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

AM; ik heb ze daar nooit op zien vliegen in de schema's inderdaad, al prijkt KL wel op hun website... al jaren. Emoticon: Confused

Ho Lee Fuk

El Grutto
Gebruiker
spacer line

Dank jullie wel voor de reacties.

Ik heb inmiddels besloten om, wat Senior en BintangJan ook al opperden, tickets via Denpasar te boeken.
Bedankt allemaal!

El Grutto

rama
Gebruiker
User icon of rama
spacer line

In oktober 2011 ben ik naar Lombok gevlogen. Daags nadat het nieuwe vliegveld geopend was zijn we daar geland.
We zijn gevlogen vanuit Denpasar. Goede verbinding van meerdere vluchten per dag.
Hartstikke goedkoop ( plm 25 euro p.p. enkele reis)
Houd er wel rekening dat het nieuwe vlieveld een uurtje rijden is naar Mataram/Sengigi

vr gr
Rama

www.ramahomestay.com

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

90,808,359 pageviews Een website van indahnesia.com