Harly's Indonesie en Nederland Vandaag !

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
66 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Waar je bent geboren dat is je heimat.
Hoe je ook probeer een mens te zijn van vlees en bloed, door je eigen aan te passen, je zal altijd het gevoel krijgen dat je weer thuis bent, na een tijdje weg geweest te zijn, van je geboorte grond..
Dat sommige dit niet hebben zou wel eens kunnen betekenen dat ze op dat deel van de wereld zijn geboren dat niet zo uitnodigend er uit ziet.
Maar der revolutie van de mens van waar hij vandaan kom, tot het nu is geworden, betekend dat je
de ontwikkeling niet als individu kan tegen houden............... Emoticon: Puh! Emoticon: Wink Emoticon: Shiny

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

On 26-12-2011 15:27 Malam wrote:

[quote removed]

Doen, gewoon doen, tel je zegeningen.
Nederland is een goed land, ik ben er opgegroeid, Ned. heeft ook mij de mogelijkheid gegeven om in IndonesiŽ te verblijven.
IndonesiŽ had mij nooit de mogelijkheid geboden in Nederland te verblijven.
Alles in de juiste proporties zien dus.
Een verblijf in Nederland geeft het verblijf in IndonesiŽ weer een extra dimensie, dan zijn we weer een geruime tijd minder kritisch Emoticon: Yes!

Heel mooi weer gegeven kan ik me wel in vinden Emoticon: Bye bye

roosjenEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

79,785,911 pageviews Een website van indahnesia.com