|
|
|
|
|
|
Dag forumgebruikers, volgend jaar ga ik voor de 2de maal naar Indonesie. Moet een binnenlandse vlucht boeken van Medan naar Manado.
Geen probleem er is genoeg aanbod. Het enige wat mij opvalt is dat, een retourtje net zo duur is als een enkeltje. Is dit gewoon, ook lees ik op een ander forum dat je beter pas 2 weken van te voren kan boeken, dan zouden de prijzen zakken.
Stel jullie reacties nu al op prijs.
Marina.
|
|
|
|
|
Nee, da's niet gewoon. Ik weet niet welke sites u gebruikt om te zoeken naar vliegtickets maar ik zie toch duidelijk een prijsverschil tussen de "one way" en de "return" ticketprijzen ???
Ja, er komen soms kort (maar heel vaak ook niet) voor vertrekdatum wat tickets vrij die geopteerd waren door bijv. reisagenten. Echter, daar kun je niet op rekenen als je met een (vrij) strak reisschema werkt.
|
|
|
|
|
|
|
Zou toch ruim vooraf booken. Zoals Amed stelt, kun je daar niet oprekenen.
|
|
|
|
|
Beetje op tijd boeken kan geen kwaad voor vakantievierders. Ik zie het nu ook weer.. mensen die NU nog tickets willen naar bali voor vrijdag vanuit Jakarta. Dat kun je vergeten.. vrijdag is altijd al vrij vol, en het is ook nog eens kerst.. Tja.. dat wordt zondag vertrekken. Toch twee dagen van je vakantie 'weggegooid' in Jakarta. Jammer, als je voor 2 weken Bali-strand komt.
Goedkope tickets? Tja, grote gok, en die paar tientjes verschil zou ik op de koop toenemen.
|
|
|
|
|
|
|
Meeste tickets zijn in de kerstvakantie 3x zo duur.
Ik hoop dat Marinadelaat niet tijdens één of andere vakantieperiode hoeft te vliegen. Blijft het toch nog steeds beter om vooraf te booken . Ik vlieg geregeld hier in het land, weet vooraf zelden wanneer ik ergens klaar ben en weer weg kan. Met het gevolg dat ik dikwijls dure tickets moet aanschaffen.
|
|
|
|
|
Lion air juni 2012
Mag ik effe klagen of er op wijzen !
Ga niet in een korte broek t shirt in een toestel van Lion air
eerste keer dacht ik ligt aan mij (verekte van de kou)
Terug het zelfde
naar 3 weken weer maar ha haaaaaaa
Had er op gerekend idd weer zo koud, lange broek trui bij me !
3 x het zelfde meegemaakt
Verder goede maatschappij
|
Harly's Cafe in Bogor ( java ) Het enige Nederlandse Cafe in Indonesie vanaf 5 uur s'middags open (elke dag) voor een Hapje/Borrel of Buitenlandse maaltijd. Voor informatie kunt u mailen naar : roosjen hotmail.com Of kijk op http://harlys.pub-party.com
|
|
|
|
|
Kijk je hebt natuurlijk mensen die niet goed kijken.... En ik ben er 1 van. Zojuist jullie reacties gelezen en begon meteen aan mezelf te twijfelen (terecht dus).
Had en heb de officiele site van lion air bekeken, en inderdaad de retourvluchten zijn eens zo duur. Zag de prijzen staan, maar scrolde niet genoeg door naar beneden om de totaal prijs te zien.
Ik ga in Juni naar Indonesie, en ga ruim op tijd mijn binnenlandse vlucht boeken.
En tja de prijzen, als je ziet dat je van Medan naar Manado 2 vluchten hebt die in het totaal 6 uur duurt. Is het allemaal niet zo duur. Heb dit jaar ook met Lion Air gevlogen en dat beviel prima.
Bedankt voor de reacities.
Marina de Laat
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|