|
|
|
|
|
Hongerige apen door het lint op Bali
Gepubliceerd op 17 december 2011 04:58
|
De groepen apen in de regenwouden van Nenggan in het dorp Abiatuwun in het district Tabanan zijn hongerig. Als resultaat hiervan zijn ze op jacht gegaan naar eetbare producten en hebben hierbij landbouwproducten vernield.
|
Lees verder , klik op de titel
|
|
|
|
|
Om het laatste traditionele regenwoud open te stellen voor toeristen lijkt me geen goede zaak. Het noorden van Bali kan voor mij veel beter blijven zoals het nu is. Je leest wat er telkens in Kuta gebeurd.
Belangrijk is dat er iets gedaan wordt met de apen. het risico dat ze misschien wel gedood gaan worden is groot. Ook het uitsterven ligt op de loer. De mensen in die regio zijn te arm om deze apen bij te voeren en waarschijnlijk zal de lokale overheid te weinig middelen hebben om hiervoor zorg te dragen. misschien is het mogelijk om van hieruit iets op te zetten waardoor voor bijvoeren kan gezorgd. Ik ben zelfs bereid om naar Bali af te reizen.
Hopelijk zijn er mensen die dit lezen en samen met mij een plan willen opzetten.
|
|
|
|
|
De mensen in die regio zijn te arm om deze apen bij te voeren
Maar wel geld genoeg om maandelijks grote hoeveelheden eten aan de goden te offeren, als ze dat eens gaven aan levende wezens!
|
|
Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel!
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|