|
|
|
|
|
|
Weet iemand een betrouwbare chauffeur welke ons in 2 12 dag wat van Jakarta kan laten zien en ons kan ophalen en terugbrengen naar het vliegveld?
|
|
|
|
|
Chauffeurs genoeg, maar wat zou je willen zien? Of moet de chauffeur met een idee komen? Moet de chauffeur Engels/Nederlands praten of is Indonesisch voldoende?
|
|
|
|
|
|
Gegarandeerd goed. Spreekt engels en beetje nederlands.
Rijdt in een avanza
Deny Rusnandi 00628129232708 deabogor  hotmail.com
|
|
Toto Travel
|
|
|
|
|
haha.. half Indonesie rijd in een Avanza, ikzelf ook, maar dat maakt me nog geen goede gids/chauffeur. Daarvan zijn er al een heel stuk minder. Had vandaag weeg een 'spiegel-plakker', zo'n joker die denkt dat ie ergens langs kan en dan toch ruimte te kort komt.
Maar dat is offtopic; sorry.
Iemand die Engels spreekt lijkt me voor de meeste toeristen wel handig, want Jakarta is voor velen te groot om zelf te doen.
|
|
|
|
|
|
Deny Rusnandi heeft mij en famalie reeds twee maal rondgereden door heel Java tot en met Bali. Kan hem zeker aanbevelen.
Yerun wilt leuk zijn ????
|
|
|
|
Hier kun je naar de website van Deny Rusnandi
www.denyholidaydriver.nl
|
|
|
|
Guus Mailoa woont in Jakarta,spreekt Nederlands ,Engels,als je interesse hebt kan je zijn emailadres krijgen.
Kent Jakarta op zijn duimtje,en de rest van Java ook
|
|
|
|
Wie al een met Deny Rusnandi (www.denyholidaydriver.nl ) gereisd heeft kan bij hem zijn reisverslag kwijt.
Is toch leuk om te lezen hoe een ieder het reizen met Deny beleefd heeft. En natuurlijk wat je van Java vind.
|
|
|
|
Op 07-02-2012 15:49 schreef gulahkajang: Guus Mailoa woont in Jakarta,spreekt Nederlands ,Engels,als je interesse hebt kan je zijn emailadres krijgen.
Kent Jakarta op zijn duimtje,en de rest van Java ook
|
|
|
|
|
|
Hallo gulahkajang,
Ik zou graag zijn mailadres willen ontvangen.
Alvast bedankt.
|
|
|
|
|
Hallo gulahkajang,
Nog even een vraagje......is de auto van de gids groot genoeg voor 6 personen?
Ik hoor graag van u.
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|