Wie zit waar?

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
45 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Al mijn hele leven in mooi Hellevoetsluis,daar waar slands bekende helden uit het verleden uitvoeren over de wereldzeeen en waar de zilvervloot ooit aan land kwam voor ie naar Amsterdam ging.Eens in de paar jaar op familiebezoek naar Java,maar we gaan ook graag elders heen.Voor mijn werk veel op de truck door de Benelux,voornamelijk Nederland,Belgie.
Emoticon: Shiny

Yahyah
Gebruiker
spacer line

Ik woon in Amsterdam en werkte tot voor kort als taxichauffeur in de 'zorg'. Sinds oktober ben ik pensionado. Ben in oktober dus naar Java en Bali geweest. (Heb in Bandoeng gewoond tot m'n 4e.)

Op 18-12-2011 06:30 schreef Malam:
Geboren in Rotterdam in de schaduw van het kasteel van Sparta.
Nu nog in Sukabumi West Java, morgen de 19e terug naar het kikkerland, ergens eind
januari weer terug in Sukabumi voor me volgende periode van een half jaar.

Waarom gaat iemand in de koudste periode v/h jaar naar Nederland?
Oh ja, de feestdagen natuurlijk!
Y.

Albert
Gebruiker
User icon of Albert
spacer line

Jepara naast Semarang tot Maart 2011 denk ik.

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Ik woon tussen Zeist en Amersfoort .....in een gezellig klein dorpje.....

Vroeger vlogen de Starfighters overheen, Later de F-16's nóg later de helikopsters metname de Chynooks....en nu érg stil, snik, snik..... Emoticon: Cry Emoticon: Cry Emoticon: Eerie
Ongelofelijk stomme zet van de regering......maar ach....we zijn het niet anders gewend, toch? Emoticon: Angry Emoticon: Frustrated

Macan Belanda
Gebruiker
User icon of Macan Belanda
spacer line

Op 19-12-2011 19:51 schreef Kembang:

Ik woon tussen Zeist en Amersfoort .....in een gezellig klein dorpje.....

Vroeger vlogen de Starfighters overheen, Later de F-16s nóg later de helikopsters metname de Chynooks....en nu érg stil, snik, snik..... Emoticon: Cry Emoticon: Cry Emoticon: Eerie
Ongelofelijk stomme zet van de regering......maar ach....we zijn het niet anders gewend, toch? Emoticon: Angry Emoticon: Frustrated

Soesterberg ? Daar fietste ik altijd heen vanaf Amersfoort. Bij mijn oma logeren en dan straaljagers kijken, waren alleen F-4's (voor ik kwam) en F-15's. Toen het alleen nog maar heli's waren (toen de Amerikanen weg gingen) ben ik er weinig meer geweest.

Ik kom overigens uit de kuststreek, ik woon iets onder Alkmaar en boven Beverwijk.

"Bhinneka Tunggal Ika"

pelaut
Gebruiker
spacer line

Woon in een klein dorp net ten zuiden van Rotterdam, makkelijk voor mijn werk dat zich op tankschepen afspeelt . Ga tweemaal per jaar naar Bogor waar we een huis hebben, mijn vrouw komt van de Molukken waar we dan ook trouw voor een weekje heen gaan. Groeten, Pelaut

maam Diaan
Gebruiker
spacer line

Woon in Noord Brabant tussen Breda en Tilburg in.
Die helicopters horen wij nu dagelijks brrr, zelfs op dit ogenblik donker en rotweer brrr.

Wij gaan 1 á 2 keer per jaar twee of drie maanden naar Bali en de rest van Indonesië iedere keer een stukje.
Dus zijn nog heel lang bezig om heel Indonesië te zien,

Op Bali veel helpen en dan uitrusten, vakantie houden en dingen bekijken in een ander deel van dit grote eilandenrijk.

Andere trips, weet het is een tik, hoofdsteden van Europa bezoeken.

En eens in de twee jaar reis van 4 weken door een ander continent,, doen we al 20 jaar, dus al aardig wat gezien van de wereld

Heerlijk in de VUT en komen elke dag tijd tekort.

hopen dit nog heel lang te mogen doen met z'n tweetjes.

Diana

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Gilze-Rijen of Woensdrecht??
Ik mis ze wel Diaan.....door vele verhuizingen woonden wij altijd dicht bij de vliegbasis....
Ik heb het nooit erg gevonden, behalve van die grote Boeing-AWACS vliegtuigen wanneer ze gaan landen.....dat gierende geluid dáár kon ik maar niet aan wennen...

Tja....ik zit nog steeds in de werkende klasse Emoticon: Yes! Dus gewoon proberen te sparen voor de reizen richting IR of gewoon heerlijk naar Bali gaan.... Emoticon: Party!

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Leuk Macan Belanda.....dus Oma-lief woonde in SSB ? Heb je nog familie hier
wonen?

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

Nu dit is een vraag over wie zit waar?

Wie kent ene cor die in taman safari zit?

of achternaam cornelis?

Of dat "cor" dit zelf leest

Weet niet of de naam cor ook goed is

Deze "cor"

Woont aan de weg naar het safari park ??

Wil hem graag spreken ivm met een woning die hij heeft

infoEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.roosduchtrader.nl

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 19-12-2011 12:02 Yahyah wrote:

[quote removed]

Waarom gaat iemand in de koudste periode v/h jaar naar Nederland?
Oh ja, de feestdagen natuurlijk!
Y.

Onze visa (Sos Bud) liep tot half december dus het land uit en maar gelijk van de nood een deugd maken, Kerst in Nederland.

Yahyah
Gebruiker
spacer line

Op 21-12-2011 10:06 schreef Malam:

[quote verwijderd]

Onze visa (Sos Bud) liep tot half december dus het land uit en maar gelijk van de nood een deugd maken, Kerst in Nederland.

Emoticon: Smile

harlys
Gebruiker
User icon of harlys
spacer line

On 21-12-2011 14:48 Yahyah wrote:

[quote removed]

Emoticon: Smile

Heb je geen andere mogelijk heden na een Half jaar?

infoEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.roosduchtrader.nl

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Jawel hoor, enkele dagen singapore of Malysie of Bangkok of gewoon Nederland

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Sieb, ik kreeg een aan jou gestuurde email terug met Failure. Heb je een nieuw emailadres? Stuur me ff n mailtje.

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Jongens,

Wat hebben de laatste posting met "waar wij wonen" te maken?

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Macan Belanda
Gebruiker
User icon of Macan Belanda
spacer line

Op 20-12-2011 20:12 schreef Kembang:

Leuk Macan Belanda.....dus Oma-lief woonde in SSB ? Heb je nog familie hier
wonen?

Ze woonde in Amersfoort, wij fietsten altijd naar de vliegbasis, prachtige omgeving ! Ik heb daar nu alleen nog een verloren oom wonen. Als ik in de buurt ben rij ik altijd binnendoor en ondanks dat ik er mijn hele leven al fietste, ben ik 2 jaar terug pas voor het eerst naar de prachtige Amersfoort Zoo geweest.

"Bhinneka Tunggal Ika"

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 21-12-2011 18:05 BintangJan wrote:
Jongens,

Wat hebben de laatste posting met "waar wij wonen" te maken?

Weinig tot niks dus....

hati hati, pelan pelan

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Op 21-12-2011 18:00 schreef Yogya-Bali:
Sieb, ik kreeg een aan jou gestuurde email terug met Failure. Heb je een nieuw emailadres? Stuur me ff n mailtje.

Done Emoticon: Yes!

Ik woon in Nederland (zie voorgaande posting)
Emoticon: I love it

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

joost
Gebruiker
spacer line

Woon in het Zeeuwse. (Middelburg).

Ga 2 maal per jaar meestal 4 maanden naar Bondowoso (Oost-Java).

Vaak naar Malang, Bali, Lombok.

De 18 jan gaan we weer.

Nog geen plannen om voorgoed te blijven. Zou financieel wel aantrekkelijker voor me zijn.

Want het Zeeuwse trekt ook

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Ben Bali uitgesodemietert door dat corrupte sooitje.
Woon nu in het sjoene Mestreech. Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Shalom

bule gembel
Gebruiker
User icon of bule gembel
spacer line

Beste Bokito,

Heb jij ook reen heel avontuur op Bali mee gemaakt?
Was je daar ondernemer? Wil je er iets over zeggen?

Het mooie van je eigen fouten is dat anderen er soms heel gelukkig van worden..

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Het gaat hier over wie zit waar. Ontopic graag.

It's only kinky the first time.

monyet
Gebruiker
User icon of monyet
spacer line

Woon zelf ergens tussen Alkmaar en Zaanstad, mijn vader komt uit Surabaya Soerabaja en mijn vrouw uit Bandung, hoewel haar familie oorspronkelijk uit Bantul/Yogya komt. Elk jaar gaan we vier weken lang naar Java op vakantie, daarbij doen we altijd Jakarta, Bandung en Yogyakarta aan, als het mogelijk is ook nog even Semarang, wellicht komend jaar in juni ook nog even richting Manado voor het eerst.

From Dayeuhkolot with love

Luo Ni
Gebruiker
User icon of Luo Ni
spacer line

Toch een leuk onderwerp Emoticon: Smile Emoticon: Party!

Ex Breda ,via Probolinggo naar Zhuhai /Guangdong [ near Hongkong i.v.m medische aangelegenheid }
Terug naar Zhuhai , Guangdong, enkele weken terug in N.L [prive] weer terug naar Hongkong.
Nu in Qingdao /Shandong China en waarschijnlijk eind dit jaar voorgoed naar Probolinggo.
I.v.m nalatenschap van overlijden van oom en tante.
Nederland is Nederland niet meer helaas.
Om over het softe van dat kabinet nog maar te zwijgen , .
Hier in china is het ook geen hemel op aarde maar ...je bent en voel je safe .
Er zijn ook al heel veel Hollanders die hier een nieuw bestaan hebben opgebouwd.
In holland met alle regeltjes en wetjes was deze ,,Hollandse Glorie bijna stuk gemaakt.
Gelukkig is de overheid een expert in het uitvinden van nieuwe belastingen.
Helaas voor de ouderen die holland opgebouwd hebben ,maar dat doet mij denken een een oude liedje met als titel ,,Vluchten kan niet meer,, Emoticon: Frustrated
Gelukkig dat de jongeren dit wel kunnen en ook doen om te gaan emigreren.
Voor hen het lied ,,Zingend trekken wij nu naar buiten faria ,,
Sterkte voor allen die dit ondergaan ( ni duo bao zhong ) Emoticon: Worship

Luo NI

Qingdao / Shandong China Emoticon: Smile

Zhuīsuí nǐ de mèngxiǎng ...... Follow Your Dreams

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

68,599,183 pageviews Een website van indahnesia.com