Nl paspoort inruilen tgen RI paspoort?

Subforum Gebruikers hebben wat te zeggen 
47 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gebruikers hebben wat te zeggen > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Ruim een jaar? Ik zou die persoon werkelijk in zijn/haar gezicht uitlachen. Daar hoef ik geen doekjes om te winden. Mijn meest recente KITAS kostte een week om te regelen. Uiteraard laten regelen, waardoor ik alleen voor de foto en vingerafdrukken 10 minuutjes moest wachten.

Die rekensom is snel gemaakt, alles wat langer als een half uur moet duren probeer ik zoveel mogelijk uit handen te geven, boodschappen doen lukt nog net. Emoticon: Puh!

barubagus
Gebruiker
spacer line

Het gaat ernu om de JUISTE persoon te ontmoeten. Ik heb zo'n contakt op de imigrasi, maar hij bleek toch niet de hoge piet te zijn waar hij zich voor uitgaf.
Naast de vele oleh2 vroeg hij nog het e.e.a Dat vond ik geen punt als de boel maar
na1 bezoek geregeld was. Maar ik moest nog 2x komen.
Alles voor de foto,vingerafdrukken,poa (pendafteren orang asing) betaling etc.

Ik troost me maar met de gedachte dat vreemdelingen hier in NL het ook niet makkelijk hebben. Die schijnen, dagen of weken bezig te zijn.

Dat was ook de reden, dat ik dacht ...misschien is een paspor RI nog zo gek niet.
Maar, ja ik wil weer heen en weer kunnen reizen.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

als jouw tussenpersoon je meer als eens laat komen tegen extra betaling dan moet je op zoek naar een ander persoon inderdaad. de POA kan prima gedaan worden door een ander, betaling eveneens. Het enige waarvoor je zelf moet komen zijn de vingerafdrukken en de foto. En als je een KITAS wil moet je op dit moment ook 'op gesprek' komen. Als je tussenpersoon slim genoeg is en wat geld heeft om mee te spelen voor je kom je eerst op gesprek, en kun je daarna direct door om foto's te maken en je vingerafdrukken te geven. Ik weet dat het kan, al zullen ze zeggen van niet (dan heb je dus te weinig betaald wellicht)

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,715,774 pageviews Een website van indahnesia.com