|
|
|
|
|
ik ben voor 3 maanden in kemang/jakarta
graag wil ik hierleuk kunnen uitgaan .
wie weet een leuke open minded/ homo bar,club ect. in kemang of omgeving?
gr puntdee
|
|
|
|
|
een echte openlijke homobar zul je er niet vinden, maar Kemang zelf is het/een centrum van het moderne (avond)leven in Jakarta, dus je zult er zeker vinden wat je zoekt. Ik kan je echter niet aan namen van plekken helpen. Anderen vast wel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MAD
|
|
|
|
On 13-12-2011 12:43 puntdee wrote: ik ben voor 3 maanden in kemang/jakarta
graag wil ik hier leuk kunnen uitgaan .
wie weet een leuke open minded/ homo bar,club ect. in kemang of omgeving?
gr puntdee
|
Als je er een kon openen in Indonesie zou een goudmijn zijn
|
Harly's Cafe in Bogor ( java ) Het enige Nederlandse Cafe in Indonesie vanaf 5 uur s'middags open (elke dag) voor een Hapje/Borrel of Buitenlandse maaltijd. Voor informatie kunt u mailen naar : roosjen hotmail.com Of kijk op http://harlys.pub-party.com
|
|
|
|
On 18-12-2011 16:53 harlys wrote: [quote removed]
Als je er een kon openen in Indonesie zou een goudmijn zijn
|
Er zijn er al voldoende, al hangt er echter geen regenboog-vlag buiten in dit land.
|
|
|
|
|
|
|
On 19-12-2011 03:00 Yerun wrote: Er zijn er al voldoende, al hangt er echter geen regenboog-vlag buiten in dit land.
|
Precies. Noem het vooral geen homobar. Dat gezegd zijnde, met een toplesbar kun je klaarblijkelijk veel geld verdienen terwijl ik die hier toch niet zie.
|
|
MAD
|
|
|
|
|
Haha, toples genoeg inderdaad. Mocht je topless zoeken, dan zijn die zeker te vinden in Jakarta, Bandung en Surabaya. Die zijn algemeen bekend, in ieder geval is het een pubiek geheim. Homobars en dergelijke zijn wat opener, omdat ze niet onder die vlag opereren maar wel dat publiek weten te trekken. (no phun intended)
|
|
|
|
|
|
|
Op Bali (en voorheen in Yogya ook) had je echte homobars. Ik weet niet hoe het zit in JKT nowadays maar met een percentueel ruim hoger liggend aantal bi- dan wel homosexuelen als in Europa, moet er toch zeker iets aanwezig zijn. Het zal wellicht geen 100% homobar zijn om te voorkomen dat er raids worden uitgevoerd door moslim-fundi's, maar er zijn voldoende plaatsen waar meer dan 50% gay is. Stel je vraag gewoon aan het publiek. Zowel gay als hetero zal je zeer waarschijnlijk een antwoord geven op je vraag.
|
|
|
|
|
Op Bali (en voorheen in Yogya ook) had je echte homobars. Ik weet niet hoe het zit in JKT nowadays maar met een percentueel ruim hoger liggend aantal bi- dan wel homosexuelen als in Europa, moet er toch zeker iets aanwezig zijn. Het zal wellicht geen 100% homobar zijn om te voorkomen dat er raids worden uitgevoerd door moslim-fundi's, maar er zijn voldoende plaatsen waar meer dan 50% gay is. Stel je vraag gewoon in het publiek. Zowel gay als hetero zal je zeer waarschijnlijk een antwoord geven op je vraag.
|
|
|
|
|
Sorry.....herhaling.
|
|
|
|
|
In yogya heb je onder meer et kleine Banana Cafe aan Jl. Parangtritis bij Jl. Prawirotaman. Tenminste, toen ik daar nog woonde zat ik wel eens een paar deuren naar het noorden. Maar dat is Yogya..
In Jakarta kun je inderdaad gewoon rondvragen als je uitgaat, je voelt zelf wel aan aan wie je dit wel en niet kunt vragen, moet echt geen probleem zijn.
|
|
|
|
|
|
On 19-12-2011 03:00 Yerun wrote: [quote removed] Er zijn er al voldoende, al hangt er echter geen regenboog-vlag buiten in dit land.
|
Tuurlijk dat is ook niet vreemd maar ik heb het over gelegaliseerd
Maar dan komen er weer gekken aan rennen met een petje op en hak messen
bakar bakar
Wat zijn ze toch simpel he
|
Harly's Cafe in Bogor ( java ) Het enige Nederlandse Cafe in Indonesie vanaf 5 uur s'middags open (elke dag) voor een Hapje/Borrel of Buitenlandse maaltijd. Voor informatie kunt u mailen naar : roosjen hotmail.com Of kijk op http://harlys.pub-party.com
|
|
|
|
|
Er is geen legalisering nodig voor een homobar in dit land? Je kunt gewoon een bar hebben met een divers publiek waarvan een groot deel homo is, of juist niet of alleen Christenen komen? Daar heb je in dit land geen deurbeleid voor nodig, dat regelt men zelf gewoon door mond op mond reclame.
|
|
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|