ziektekosten verzekering pembantu

Subforum Andere praat 
50 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Andere praat > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
barubagus
Gebruiker
spacer line

Nu ze al zolang voor mij werkt en op mijn stekkie past in JKT, overweeg ik een ziektekosten verzekering af te sluiten voor mijn pembantu.
Wie heeft hier ervaring mee, Het gaat dus alleen om haar, ik ben zelf goed verzekerd.
Welke verzekerings.mij accepteert haar. Leeftijd is geloof ik ongeveer 50 jaar.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Jamsostek heet dat. Iedereem die Indonesier is. Je voldoet eem salaris neem ik aan als ze pembantu is?

It's only kinky the first time.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Misschien Jamsostek?
Moet ze geloof ik wel officieel bij je in dienst zijn.
Anders Prudential of Allianz, uitzoeken wat goed en voordelig is.

simpati
Gebruiker
User icon of simpati
spacer line

Kijk voor de links even op www.parpulo.nl/indonesie.htm

Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel!

barubagus
Gebruiker
spacer line

Ik zit in een z.g condo apartement. Naast mij werkt ze ook nog voor anderen.
Nu is het zo, als ze ziek is, ben ik toch altijd de gene die de rekeningen betaal.
De anderen , trekken zich nergens wat van aan. Die sturen haar na die Puskesmas.
Die laten haar gewoon met een rotte tandpijn werken, terwijl het maar 100.000 RP kost om het uit te laten trekken.

Maar ik wil me verzekeren, voor als er werkelijk grote uitgaven komen.
Dus officeel werkt ze dus voor niemand. Dat gaat zo in Indo. met die pembatu's.
Jamsostek? Ik heb het op de tv reklame gezien in Indo. Het is ook een vorm van sparen
nietwaar?

simpati
Gebruiker
User icon of simpati
spacer line

Mijn advies neem een eenvoudige ziektenkostenverzekering bijvoorbeeld bij http://www.bumida.co.id/ met een verzekerde som van ongeveer Rp.500.000 per dag,(afhankelijk van de streek waar je woont), in jouw geval dus Jakarta dan kan dat bedrag geen kwaad.
Kan tot een leeftijd van 55 jaar worden afgesloten, is iemand ouder kom je al gauw uit bij http://www.allianz.co.id/ , die bieden een ruimer pakket maar ook de premie is hoger.
Succes,
Jan
Malang

Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel!

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,699,778 pageviews Een website van indahnesia.com