Malaysia Airlines of Singapore Airlines

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
131 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Jo en Mar
Gebruiker
spacer line

Hallo Bali-kenners,

Wij gaan de maand september naar Bali en Lombok.
Nu kan ik voor € 2000 met Singapore Airlines naar Den Pasar vliegen of voor € 1400 met Malaysia Airlines. Gezien het grote verschil wil ik kiezen voor Malaysia Airlines.
Wie heeft er ervaring met het vliegen met Malaysia Airlines?
Goede en slechte ervaringen zijn welkom!

Alvast bedankt voor jullie moeite en tijd!
Groetjes Jolanda en Marja

diederick
Gebruiker
User icon of diederick
spacer line

Beste Jolanda en Marja, Ik heb zowel met Singapore airlines als met Malaysian gevlogen. Malaysian is een prima maatschappij met bijna dezelfde service als Singapore airlines. Dus als het je 600 euro oplevert zou ik niet aarzelen. Eigenlijk het enige verschil is de tussenstop. Bij Malaysian in Kuala Lumpur en bij Singapore in Singapore.
Tot voor kort werden sommige Malaysian vluchten uitgevoerd door de KLM. Dan is de service - ik moet het zeggen- wat minder. Als ik goed geinformeerd ben gebeurd dat niet meer.

gjds20
Gebruiker
spacer line

Malaysia Airlines Emoticon: Yes! Lekker maaltijd aan board Emoticon: Puh!

maurits
Gebruiker
User icon of maurits
spacer line

Ik vlieg altijd business class dus dan zijn beiden wel OK, normaliter vlieg ik met Singapore Airlines maar Malaysian air is ook prima hoor...

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Blog Bot
spacer line

Beste Jolanda & Marja,

Ik weet niet om wat voor vlucht het gaat, maar de prijzen zijn wel heel erg duur of zijn dit de kosten inclusief hotel ?

Verder zijn beide heel erg goed Malaysia Airlines is 4 jaar achter elkaar uitgeroepen tot world best cabin staff.
ook heeft Malaysia Airlines meer been ruimte.

mocht je meer info willen over vlieg tavrieven of hotels stuur even een maitje !!!

Gr,

Peter Emoticon: Bye bye

I tell a lot of stories I have heard elsewhere

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Jolanda& Marja,

Kies gerust voor Malaysia Airlines. Niks op aan te merken. Ben al heel vaak naar Azie gevolgen waarvan een keer of tien met MH. voor mij zijn Singapore Airlines en Malaysian Airlines even goed. Maar de prijzen die je noemt zijn mogelijk voor twee personen????

groeten
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Jo en Mar
Gebruiker
spacer line

Hoi Bali-kenners,

Allemaal bedankt voor jullie snelle reactie.
Ik heb gister 2 tickets voor € 1400 geboekt en 3 september vliegen we met Malaysia Airlines naar Den Pasar!!! Alleen de vlucht, de rest regelen we daar.
Bedankt allemaal!

marcotje
Gebruiker
User icon of marcotje
spacer line

Hoi Emoticon: Nooo

Allebei zijn ze gewoon erg goed. Eerst vlogen we met Malaysian, later werd dat Singapore. Singapore airlines is vorig jaar dagelijks op Amsterdam gaan vliegen en men heeft wel de allernieuwste vliegtuigen, vanaf Amsterdam ga je met een boeing 777 en die heeft echt goede beenruimte. Voor een wat langer mens wel zo prettig. Afgelopen oktober hebben we nog met dat toestel gevlogen en het is gewoon erg goed geregeld bij Singapore. Aankomende april gaan we voor het eerst met Cathay Pacific omdat we daar wel erg voordelig aan tickets konden komen dus wel zullen het wel zien. Onze voorkeur gaat zeker uit naar Singapore. Kun je je geen bult aan vallen !! Veel plezier. Marco en Siska Emoticon: Puh!

Richy
Gebruiker
User icon of Richy
spacer line

Als ik mij 600 eurie zou kunnen uitsparen dan wist ik het wel... kan een ieder waarschijnlijk wel beter besteden. Service aan boord is meer dan gelijk. Vergelijkingen over vliegtuigtypes moet je ook niet gaan trekken aangezien dat toch gelijk is. Beiden hebben een B747-400 en B777-200 in hun vloot zitten. Hangt toch van de beschikbaarheid/ PAX aantallen af welke kist ze gaan inzetten. Trouwens het gros van de passagiers zal nooit het verschil merken aangezien ze het verschil tussen die kisten niet eens weten.

On 13-01-2005 11:09 diederick wrote:
Tot voor kort werden sommige Malaysian vluchten uitgevoerd door de KLM. Dan is de service - ik moet het zeggen- wat minder. Als ik goed geinformeerd ben gebeurd dat niet meer.

Ik zag toevallig laatst nog dat de KLM JKT vlucht ge(code)shared wordt met MAS. Zou inderdaad een domper zijn wanneer je door die omhooggevallen chagarijnige Hollandse troelen wordt weggebracht naar je paradijs i.p.v. Aziatische schoonheden. Dit geldt overigens alleen, bij mij weten, wanneer je geen overstap op KL hebt. Voor mij geen KLM of alleen met airmiles of IPB.

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

hex00000
Gebruiker
spacer line

On 13-01-2005 07:24 Jo en Mar wrote:
Hallo Bali-kenners,

Wij gaan de maand september naar Bali en Lombok.
Nu kan ik voor € 2000 met Singapore Airlines naar Den Pasar vliegen of voor € 1400 met Malaysia Airlines. Gezien het grote verschil wil ik kiezen voor Malaysia Airlines.
Wie heeft er ervaring met het vliegen met Malaysia Airlines?
Goede en slechte ervaringen zijn welkom!

Alvast bedankt voor jullie moeite en tijd!

Tussen Singapore- en Malaysia Airlines bestaat geen verschil qua service.
Een suggestie: kijk eens op de site van Singapore (www.singaporeair.com), daar staan echt veel goedkopere tarieven naar Bali dan wat jullie noemen.
Succes

Etienne Hex

diederick
Gebruiker
User icon of diederick
spacer line

On 16-01-2005 17:09 Richy wrote:

[...]

Ik zag toevallig laatst nog dat de KLM JKT vlucht ge(code)shared wordt met MAS. Zou inderdaad een domper zijn wanneer je door die omhooggevallen chagarijnige Hollandse troelen wordt weggebracht naar je paradijs i.p.v. Aziatische schoonheden. Dit geldt overigens alleen, bij mij weten, wanneer je geen overstap op KL hebt. Voor mij geen KLM of alleen met airmiles of IPB.

Ik had laatst een overstap in KL, en de vlucht Amsterdam-KL werd uitgevoerd door KLM. Dat was inderdaad een kleine domper. Telefonisch deelde Malaysian ons kortgeleden mede, dat dat niet meer gebeurde. We zullen zien.

EricYen
Gebruiker
spacer line

Hoi Jolanda en Marja,

Ik ben idd ook erg benieuwd naar die prijzen die jullie noemen. Dit zijn naar ik aanneem business class tickets?

Verder voor wat het nog waard is, jullie hebben inmiddels al geboekt: Het loyalty programma van SQ, Kris flyers, is zeer goed te noemen, bovendien is hun Star alliance groter dan die van MAS. Dus meer voordelen. Maar uiteraard is dit allen indien je een regelmatig passagier bent.

Zowel MAS als SQ hebben beiden de nodige awards binnengesleept, SQ heeft gewoon meer bekendheid en daardoor ook meer aanzien.

Wat betreft die codesharing op AMS JKT, volgens mij is dit de vlucht via Singapore (AMS-SIN-JKT), dus niet via KL?

Persoonlijk vind ik een keuze tussen MAS en SQ een keuze tussen perfect en perfect...

groet en fijne reis,

Eric

Robert 
Gebruiker
User icon of Robert 
spacer line

Volgens mij bedoelen ze voor 2 tickets. Niet per stuk.

Omang Omang Cafe Padangbai Bali

hex00000
Gebruiker
spacer line

On 18-01-2005 10:38 Robert  wrote:
Volgens mij bedoelen ze voor 2 tickets. Niet per stuk.

Ik had vorig jaar september voor 590 euro (jnclusief) de volgende trajecten met Malaysia:
Amsterdam > Kuala Lumpur > Surabaya, en
Den Pasar > Kuala Lumpur > Amsterdam.
Ik ben inderdaad ook benieuwd wat die 2000 euro inhoudt.
Open ticket misschien ? Of is er een ***** hotel inbegrepen ?
Singapore Airlines heeft momenteel een actie lopen. 1200 euro voor een open ticket !

Etienne Hex

Jo en Mar
Gebruiker
spacer line

Ik heb voor 2 tickets € 1400 betaald, dus € 700 pp!
Bedankt voor jullie reacties!!!

ephie
Gebruiker
spacer line

Hi Jo en Mar

Ik heb voor 10 maart for 1200 euri betaald voor 2 personen met stopover in singapore, en voor stopover hoten betaal ik 23 euris per nacht in Orchid hotel, maar je moet wel via www.singaporeailines.con online boeken, goedkoper dan via het reisburo, and qua serivce Malaysia is better dan SQ.. Emoticon: Yes!

theodorakis
Gebruiker
spacer line

Ik betaal voor TWEE ticktes Amsterdam _Denpasar in september 2005 slechts 1240 Euro !!!! via vliegtarieven.nl
Groeten Theo

griffo
Gebruiker
spacer line

Hallo iedereen,

Voor de periode 240805-170905, kan ik voor het traject AMS-DPS geen goedkoper tarief vinden dan E 685 excl. en E 760 incl., via D-reizen met MAS.
Iemand een beter idee?
Groeten
Jacob

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,215,331 pageviews Een website van indahnesia.com