huisdier meenemen van Bali naar Nederland

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
81 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
mauvrouw
Gebruiker
spacer line

Ik heb op Bali een poesje gevonden die ik graag mee naar Nederland zou willen nemen maar ik heb geen flauw idee of dat mogelijk is en zo ja hoe? Weet iemand de juiste stappen die ik moet nemen om mijn vriendinnetje mee naar Nederland tekrijgen?

groetjes Petra

Macan Belanda
Gebruiker
User icon of Macan Belanda
spacer line

Als het al mogelijk is kun je je afvragen welk plezier je je vriendinnetje ermee doet om het in quarantaine te zetten en de halve wereld overte slepen. Ik snap de emotie hoor, maar kun je het niet beter dichterbij huis zoeken ? Er zijn hier ook veel hulpbehoefende vriendinnetjes ?

"Bhinneka Tunggal Ika"

mauvrouw
Gebruiker
spacer line

Ik heb haar gevonden toen ze denk een week of 4 a 5 was. Al die tijd heeft ze binnen bij mij in huis geleefd en ben bang dat ze het straks, als ik weer terug naar huis ga, niet gaat redden. Ik ben al druk aan het zoeken voor een nieuw baasje maar dat is niet echt makkelijk. Dus dacht daarom haar dan maar mee naar huis tenemen, ik heb thuis al 7 katten, eigenlijk genoeg maar om haar hier nou zo aan haar lot over telaten......

bambang
Gebruiker
spacer line

Ja, je hebt voor jezelf een valkuil gegraven (emotioneel gebonden). Dat moet je in RI niet doen. De reden ligt voor de hand.

gerry deuren
Gebruiker
spacer line

beste poese vriend'ik begrijp de gevoelens voor het arme beestje.oke luister en huiver!!!
elke maand komt er een krantje uit''bali advertaser'er is een gemeenschap in bali
die voor de dieren op komt'''BAWA' ik weet niet het nr etc etczij plaatse elke maand een grote advertentie'en special voor de opvang voor de honden van bali'je kan het altijdt proberen.veel sterkte' MIAUU Emoticon: Bye bye

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

82,722,191 pageviews Een website van indahnesia.com