ervaring klm

Subforum Bali, het godeneiland 
75 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Dit krijg je voorgeschoteld bij de KLM.
Goedkope Gatering business
Ergens moet het uit de breedte of de lengte komen die prijs komt ten goede aan een slechtere serviece............ Emoticon: Wink Emoticon: Sadley

LIjkt op Gebakken pieren,,,,,,, Emoticon: Shut up!

AziŽ aan boord: maaltijden en diensten - KLM.com
www.klm.com/travel/nl_nl/prepare_for...board/...board/asia.htmWilt u tijdens uw reis een voorproefje van uw bestemming? Op onze vluchten tussen Amsterdam en Azie kunt u kiezen voor authentieke Aziatische.

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Macan Belanda
Gebruiker
User icon of Macan Belanda
spacer line

Het is volgens mij toch echt heel persoonlijk allemaal. Ik heb altijd prima service gehad bij de KLM, ben goed geadviseerd en alle wensen werden vervuld. Ook het eten is bij mij steeds prima, beenruimte heb ik geen moeite mee gehad, ik ben nogal lang en zit altijd bij de nooduitgang, ook dat is mij altijd gelukt.

Ik heb 1 slechte ervaring bij de KLM en dat was bij de vlucht die ik voor mijn vriendin had geboekt. Daar zat de crux in het personeel van Garuda wat KLM inhuurt op Jakarta. Ook die klacht is keurig opgelost.

En tja, KLM stewardessen kun je horken noemen, maar het directe gedrag ben ik gewend. Nooit persoonlijk afgeblaft en als ik problemen heb met de KLM dan ben ik de hork. Ik ben eigenlijk heel goed te spreken over de KLM, ik krijg alles gedaan en dat wil ik als klant. Het enige probleem van KLM waar ik bekend mee ben is het personeel (Garuda) wat ze inhuren op Jakarta, ik kom dan ook nooit in Jakarta en dat is bewust.

"Bhinneka Tunggal Ika"

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Nog liever met Aeroflot of Air India dan met de KLEM, zels niet in bussinesclass, waar ik sinds twee weken terug aan verslingerd ben geraakt...ietsjes duurder die class maar wel lekker.

hati hati, pelan pelan

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,960,838 pageviews Een website van indahnesia.com