Na rondreis Java gaan we Bali verkennen

Subforum Bali, het godeneiland 
57 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Op 03-12-2011 15:42 schreef Wilbra:

[quote verwijderd]

Heb net gekeken naar de olifantengrot, ziet er mooi uit! Denk je dat als we in omgeving van Ubud gaan fietsen hier ook naar toe kunnen? Sorry Emoticon: Blush ik heb geen idee hoe de afstanden zijn daar

Wilbra, is in de buurt. De afstanden zijn niet zo verschikkelijk groot. Vraag me even niet hoeveel km het is, maar het is goed te fietsen.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Sophie45
Gebruiker
spacer line

Wij hebben bijna dezelde reis gemaakt, en verbleven na de rondreis op Java 1 week op Bali. De rondreis op Java was intensief, maar indrukwekkend. Op Bali hebben wij een mountainbiketour gedaan vanaf Lake Batur. Met een privťgids een tour van een dag gedaan, waarbij we de Tanah Lot hebben bezocht en een vlindertuin en de rijstvelden van Jatiluwih. Deze laatste moet je absoluut hebben bezocht en bewandeld. Verder hadden we een Ubud tour gedaan, wat inhield naar een schilder gallery en houtsnijwerk (vonden wij veel te commercieel en te duur) en Ubud zelf (wij waren hier in het hoogseizoen (augustus) en ze waren hier bezig met de voorbereiding van een crematie. Ubud zelf vonden wij wel erg druk. Verder hebben wij interactief met dolfijnen bezig geweest (maar wij waren met onze jong volwassen kinderen). Onze zoon heeft ook nog op een olifant gezeten en geraft (vond hij en zijn vriendin ook een hele mooie tocht) Dit laatste is heel voordelig te boeken in Sanur. Ik weet niet waar je verbijft in Sanur? Sanur is wel een goede plek voor alle uitstapjes. En je kunt kiezen om te gaan eten aan de winkelstraat of aan het strand. Alles goed betaalbaar, maar afhankelijk wat je natuurlijk eet en drinkt. Sanur is een hele relaxte plek, maar wil je meer drukte of 's avonds naar disco o.i.d. dan moet je hier niet zijn.

reiziger41
Gebruiker
spacer line

Op 02-12-2011 12:18 schreef Wilbra:
Thanx,
Dat fietsen lijkt mij wel wat, heb jij ervaring met Bali Bike Baik Tour?

Hallo Mooie vrouw en anderen,

Ik heb inmiddels verschillende eilanden in Indonesie met de fiets afgelegd. Java het Noordelijke en zuidelijke gedeelte vanaf Jakarta tot het oostelijke puntje van daaruit oversteek naar Bali en Bali zowel de kustweg volgen en ook over de bergen. Lombok rond gereden en Sulawesi van Ujung Pandang (Makassar) naar Menado. Volgend jaar in Sumatra. Kadang2 bisa capek maar beter dan met welk vervoermiddel dan ook. Je ziet meer en je beleef meer. Soms is het wel oppassen voor het lokale verkeer, ze rijden als gekken. Emoticon: Angry Wel eigen fiets meenemen uit Holland.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,414,741 pageviews Een website van indahnesia.com