Op zoek naar kamer of appartement in Yogyakarta

Subforum Java 
43 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 03-12-2011 20:21 rysayal wrote: Ik ga studeren aan de Universitas Gadjah Mada (UGM) en ik zoek iets tussen de 100-150 euro per maand en het liefst dicht bij de school ja.

Daar was ik al bang voor. Dan moet je dus in het noorden zijn, en voor zover ik weet zijn er daar geen guesthouses die zo goedkoop zijn als Ganesha. Maar je budget moet ruim voldoende zijn om een indekos, kortweg kos, te dekken. Dat is eigenlijk beter ook, dan zit je tussen de andere studenten. Ik vrees dat ik je daar niet mee kan helpen. Ik ken veel studenten, maar die komen altijd bij mij (Engels, computer lenen, gratis Internet, bier natuurlijk).
Het is een gruwel, maar heb je al eens aan Facebook gedacht? Daar moet je makkelijk de benodigde info kunnen krijgen. Een student aan de UGM zonder Facebook-account bestaat waarschijnlijk niet.

MAD

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Winotosastro? Af te raden. Was er vorig weekend nog. Je ergert je dood aan de platvloersheid van de Indonesische OKB (= nouveau riche) die direct het gehele hotel incusief zwembad annexeren en koloniseren.

erwin
Gebruiker
spacer line

On 04-12-2011 05:21 Yogya-Bali wrote:
Winotosastro? Af te raden. Was er vorig weekend nog. Je ergert je dood aan de platvloersheid van de Indonesische OKB (= nouveau riche) die direct het gehele hotel incusief zwembad annexeren en koloniseren.

We verbleven er in 2010 een week. We hebben daar geen Indonesische gast gezien. We vonden het er heel aangenaam. Alleen het ontbijt was een ramp. Zelf toast maken in een croque monsieur ding (duurde 10 minuten voor 2 toasts), een koude omelet en wat jam en hagelslag was alles wat je kon krijgen. Voor die prijsklasse veel te weinig dit. Natuurlijk is de keuken open en kan je bestellen en betalen wat je wil.
Die luidruchtige Indo's vind je overal. Dit jaar in Wisma Gajah waren er 2 familie's die het blijkbaar prettig vonden om tot een stuk in de nacht voor hun kamer te zitten en luidruchtige discussie's te voeren.

Het is beter spijt te hebben van iets dat je gedaan hebt, dan spijt te hebben om iets dat je niet gedaan hebt

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,696,993 pageviews Een website van indahnesia.com