|
|
|
|
|
|
Hey allemaal,
Over 2 weken ga ik naar indonesie op vakantie in jakarta (familie bezoek).
En ik wilde in indonesie ook medicijnen/prestatie verhogende middelen halen om in nederland te gebruiken.
Alleen vroeg ik me af of de gemmidelde apotheek dit zulk soort medicijnen verkopen. Dan heb ik het over:
-stanozolol (winstrol)
-oxandrolone (anavar)
-yohimbine HCL (afval middel/erectie middel)
-ephedrine HCL (afval middel/ astma middel)
-methandrostenolone (dianabol)
-turinabol
Als iemand me van deze vraag wilt verlossen, dank je!
|
|
|
|
Op http://medicastore.com/ zijn de medicijnen te vinden die in Indonesië te koop zijn, gebruik met zoeken als het even kan de generieke stof.
Succes,
Jan
|
|
Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel!
|
|
|
|
Vergeet niet om ook wat GHB en Rohypnol te kopen en mee te brengen. Werkt ook erg prestatie- of sfeer-verhogend, ha ha
|
|
|
|
|
|
|
Er is een verschil tussen een werkzamestof en een bestaande medicijn-naam...
Bijvoorbeeld Seresta is een bestaande naam, het heet nú oxazepam omdat
daarin het werkzamestof oxazepam inzit, snap je dat??
Anders kijken naar Apotheek.nl wordt daar goed beschreven.
Dus..... pas op om daar in IR medicijnen te kopen die misschien een héél andere werking hebben vanwege de werkzamestofnamen....maar wél de bestaande namen kennen!!!
Anders goed de bijsluiter lezen......succes!!
|
|
|
|
|
Als je medicijnen wil kopen, koop ze dan in een ziekenhuis apotheek. Je hebt zo de grootste kans goede medicijnen te kopen. Controleer waar ze gemaakt zijn en op de datum. Koop geen medicijnen die uit China komen. Je hebt dan kans op namaak, met alle gevolgen vandien.
Pardi/Ab
|
|
|
|
On 29-11-2011 00:02 Amed East Bali wrote: Vergeet niet om ook wat GHB en Rohypnol te kopen en mee te brengen. Werkt ook erg prestatie- of sfeer-verhogend, ha ha
|
Lekker kopen het is er allemaal amed vergeet te vermelden dat als ze je oppakken na de koop ze wel wat spuiten halperidol gratis voor je hebben
En ik neem aan vast gezien wat je al gebruikt en wil kopen na je kort in de gevangenis te hebben gezeten je naar de ( want de gevangenis houd je niet uit )
rhuma sakit gila beland waar ze alleen halperidol geven heb ik gehoord en dan jodel je daar wel een jaartje.
Maar kort gezegt het is allemaal verkrijg baar zelfs rhopies waar ze de stof (dat je je zelf jezus waant ) er in nederland uit hebben gehaald maar hier niet!
Veel plezier in Indonesie
|
Harly's Cafe in Bogor ( java ) Het enige Nederlandse Cafe in Indonesie vanaf 5 uur s'middags open (elke dag) voor een Hapje/Borrel of Buitenlandse maaltijd. Voor informatie kunt u mailen naar : roosjen hotmail.com Of kijk op http://harlys.pub-party.com
|
|
|
|
On 07-12-2011 15:19 harlys wrote: [quote removed]
Lekker kopen het is er allemaal Amed vergeet te vermelden dat als ze je oppakken na de koop
ze wel wat spuiten halperidol gratis voor je hebben
En ik neem aan vast gezien wat je al gebruikt en wil kopen en na dat je kort in de gevangenis te hebben gezeten ga je naar de ( want de gevangenis houd je niet uit )
rhuma sakit gila !
waar ze alleen Standaard halperidol geven heb ik gehoord en dan jodel je daar wel een jaartje.
Maar kort gezegt het is allemaal verkrijg baar zelfs rhopies waar ze de stof (dat je je zelf jezus waant ) er in nederland uit hebben gehaald maar hier niet! Je moet naar een dokter voor het recept aphotheken geven je niet zonder recept !
This aan jouw !
Veel plezier in Indonesie
|
|
Harly's Cafe in Bogor ( java ) Het enige Nederlandse Cafe in Indonesie vanaf 5 uur s'middags open (elke dag) voor een Hapje/Borrel of Buitenlandse maaltijd. Voor informatie kunt u mailen naar : roosjen hotmail.com Of kijk op http://harlys.pub-party.com
|
|
|
|
|
hellas ik heb te laat dit onderwerp gelezen.
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|