Wie weet de naam van deze warmhouder

Subforum Gezocht & Aangeboden 
77 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Jaap en Mary
Gebruiker
spacer line

Wij zijn al twee keer in Bali geweest ,
Geweldig echt waar ,
Ook het eten , maar ik zou zo graag ook zo warmhouder willen kopen ,
Ze serveren er Sate op en er zitten kooltjes in .
ze zijn van steen ,
wie kan mij dit uitleggen hoe dit werkt en hoe zoiets heet ,
en zouden ze die ook in Nederland verkopen ,
ik hoop zo dat iemand mij kan helpen .

Lieve groetjes mary en Jaap

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Die warmhouder heet ANGLO en daar doe je dan de arang(houtskool)op en laat de arang met wat spiritus branden.Je hebt ze in verschillende maten en in de kampong koken ze er zelfs op.Sommige toko"s in holland verkopen het.

Shalom

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Wij wilden ook zo'n ding meenemen uit Bali, maar het is best een aardig gewicht......
Dus ...toch maar niet meegenomen, gezien je niet weet of je niet over je 23 kilo gewicht van je koffer gaat.....
Op Pasar Malams heb ik die dingen ook zien staan....
Succes verder....

Jaap en Mary
Gebruiker
spacer line

OOO heel hartelijk dank ,
maar kunnen jullie namen van de winkels noemen waar ik deze kan kopen ,

Ik woon in Gelderland bij doetinchem .

lieve groetjes mary

zieleffe
Gebruiker
spacer line

Dit is toch veel gemakkelijker dan al die woeste ouderwetse gedoe....... Emoticon: Shiny

ttp://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_48/OFF14.SHTML
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA(...)OFFER_48/OFF15.SHTML

Ik ben ook een Aldi bezoeker dus het hoef niet duur te zijn ............... Emoticon: Shut up! Emoticon: Wink Emoticon: Yes!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

printil
Gebruiker
spacer line

Is er geen grote Pasar Malam in de buurt bij jullie Mary? En anders een dagje uit naar Den Haag als die grote Pasar Malam Besar er is. Daar heb ik ze zien staan. En de Pasar Malam Besar is zeeeeer de moeite waard. (17 t/m 28 mei 2012) vooral de indonesiŽ-hal. en lekker eten overal.

pierre
Gebruiker
spacer line

Op 17-12-2011 12:48 schreef printil:
Is er geen grote Pasar Malam in de buurt bij jullie Mary? En anders een dagje uit naar Den Haag als die grote Pasar Malam Besar er is. Daar heb ik ze zien staan. En de Pasar Malam Besar is zeeeeer de moeite waard. (17 t/m 28 mei 2012) vooral de indonesiŽ-hal. en lekker eten overal.

lekker eten wel, maar heb je de prijzen ook gezien?
Dan ga ik nog liever naar het Indonesische restaurant .

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

97,553,709 pageviews Een website van indahnesia.com