Vooraf reserveren?

Subforum Bali, het godeneiland 
56 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Baligek
Gebruiker
spacer line

Heeft iemand tips voor het op voorhand reserveren van een kamer?
We willen in juni voor drie weken naar bali met onze dochter van 2, een goed zwembad is wel een vereiste. Omgeving tanjung benoa, candi dasa of amed heeft onze voorkeur.
Alvast bedankt.

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Kun je doen, maar reserveer dan 1 of enkele nachten. Mocht het tegenvallen kun je snel weer verder, anders zit je er aan vast. En dat zou jammer zijn.

Baligek
Gebruiker
spacer line

Yerun, dank je wel. Maar waar het mij om gaat is dat we op voorhand een knappe accomodatie boeken om de reisorganisatie te vermijden. Oftewel dat scheelt een hoop geld.

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Baligek,

Waarom wil je in het zuiden blijven. Met zo'n kleintje zou ik de rust zoeken en naar het noorden verhuizen. In Lovina zijn wij ooit bij Sawah Lovina Bungalows geweest. Een prachtig klein resort waar het zeer goed toeven is.

Kijk maar eens hier:

http://www.sawah-lovina.com/

Kijk ook eens hier:

http://www.bayucottages.com/

Ik denk dat dit ook wel iets voor jullie is.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,696,897 pageviews Een website van indahnesia.com