uggs sale hats

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
54 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
krause1116
Gebruiker
spacer line

Ik heb even een vraagje. Volgens mij heeft er ooit een topic gelopen over Uggs waarin iedereen aangaf waar ze ze besteld hadden enzo. Ik wil nl. nog een paar uggs gaan bestellen in amrika...gezien de dollar enzo is dat natuurlijk hartstikke handig. Heb al een paar, dus weet inmiddels de maat Maar nu wil ik dus een betrouwbare site hebben. Is de officiele site van ugg australia een beetje handig? Wil ze het liefst daar gewoon bestellen en zag ook dat je ze naar Nederland kan laten shippen. Maar wil dus eigenlijk wat ervaringen horen

Thanx!

PS : nee ik ga ze niet in de zomer dragen en reacties als "die dingen zijn lelijk" kunnen ook achterwege blijven...dat weten we nu wel

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Deze site gaat voornamelijk over Indonesie. Ik denk niet dat je hiervoor op jet juiste adres bent. Er is wel eens een topic geweest maar inmiddels al ruim 3 jaar oud ttp://forum.indonesiepagina.nl(...)_te_koop_op_bali.php en daar wordt je ook niet wijzer van.

avatar: batu biru di pantai biru, Ende, Flores (mei 2007)

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Dat is inderdaad een ander forum, dit gaat over Indonesie. Emoticon: Smile

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,696,863 pageviews Een website van indahnesia.com