kleine villa of appartement gezocht om te huren in Ubud

Subforum Gezocht & Aangeboden 
52 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Hilde
Gebruiker
spacer line

hallo, 'k ben een aantal keren op Bali geweest, en heb een stuk van m'n hart daargelaten, ben daar net aan de dood ontsnapt tijdens de bomaanslag en hoe de mensen daar toen zijn omgegaan met het hele gebeuren ben k nooit vergeten, was daar toen op bezoek voor m'n werk als reisagent.. nu jaren later besluipt Bali me steeds weer, 'k ben ondertussen kunstschilder en zou graag een tijdje in Ubud verblijven, ben bereid te werken, ook in toerisme, horeca.. 'k besef dat ik daar geen mega bedragen ga vangen maar daar gaat het me niet om, iemand een tip hoe ik dit best aanpak? 'k zou ook graag de tijd hebben om wat te schilderen, als beginnend kunstenaar beschik ik niet over mega budgetten :-) 'k zou begin 2012 ergens willen vertrekken, kan ook bv februari en maart, zou toch minimum een zestal weken willen verblijven en max 3 maanden, afhankelijk van de kostprijs. Maybe i am a dreamer, but i am not the only one :-) graag jullie hulp , namasté

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Topic verplaatst naar het juiste sub forum..

It's only kinky the first time.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,696,850 pageviews Een website van indahnesia.com