Nieuwe layout active topics

Subforum Gebruikers hebben wat te zeggen 
71 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gebruikers hebben wat te zeggen > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŰ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŰxecuteerd in IndonesiŰ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŰ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Zoals je wellicht al hebt gezien is er een nieuwe layout geplaatst voor de weergave van actieve topics op dit forum. Met een ruimere indeling en wat extra informatie moet dit voor een rustiger zicht zorgen.

Voordat we verder gaan met het verder uitrollen van deze layout voor onder meer de weergave van de onderwerpen in de fora, kun je eerst hier je gal spuien over alles wat er verkeerd aan is, zodat we de komende tijd eerst verbeteringen kunnen doorvoeren op basis van deze klachten en opmerkingen.

Jeanette
Gebruiker
spacer line

Wat mij betreft ziet het er goed uit Jeroen! Je ziet meteen wanneer en door wie het item gestart is en de laatste response. Prima.

ardianto
Gebruiker
User icon of ardianto
spacer line

Een beetje Ó-la-google's nieuwe stijl. "Comfortable density" in plaats van "compact density".

Persoonlijk vind ik het minder geslaagd, omdat er in mijn beleving veel lege (en dus onbenutte) ruimte wordt getoond waardoor je meer moet scrollen.

gr

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is ge´ntegreerd. Oke, noem er eentje dan

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 12-11-2011 13:16 ardianto wrote:
Een beetje Ó-la-google's nieuwe stijl. "Comfortable density" in plaats van "compact density".

Persoonlijk vind ik het minder geslaagd, omdat er in mijn beleving veel lege (en dus onbenutte) ruimte wordt getoond waardoor je meer moet scrollen.

gr

Moet er wel aan wennen, vond het andere sneller te overzien, ben het wel met Ardianto eens. Kan me ook niet zoveel schelen wie het topic begonnen is.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Het was wel heel erg veel wit inderdaad, dat is nu wat teruggebracht door de extra info op 1 regel te zetten i.p.v. 2, en er nog wat info aan toe te voegen.

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Leuk en aardig, maar voor mobiel internetten is het nog steeds kudt met dt en peren. En dat is de toekomst.

MAD

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Zoals eerder gezegd is dit de opmaat naar een uniforme opmaak en code (achter de schermen). Er zit nog wat JavaScript in dat ik er uit wil werken zodat het straks eenvoudiger is een extra versie te maken voor mobiele browsers. Dus je zult het nog even moeten doen met die kudt en peren vrees ik.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Ik heb de mobiele versie geprobeerd maar krijg hetzelfde alsop de laptop of ipad. Zit er misschien verschil in telefoons?

It's only kinky the first time.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Er is nog geen speciale mobiele versie op dit moment. Dat komt later wel, eerst achter de schermen het een en ander rechttrekken qua code.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Het werkt bij mij in iedergeval als normaal op mobiel. Vandaar de vraag.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

oh, op die fiets, ja over het algemeen zal het wel werken, maar is de weergave hetzelfde als op de laptop of zo, iets wat erg onhandig is/kan zijn.

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Toen ik gisteren in het internetcafe zat dacht ik "wat nu weer" het lijkt wel of ik in elke plaats een andere lay out heb, maar dit hoorde/hoort dus nu zo......
Ach ja, we wennen er wel aan.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Ik krijg op mijn mobiel de " normale " site. En heb het getest op een ipad. Ik zie net dat Apple een html versie heeft die andere mobiele telefoons niet hebben en dus PP een Iphone moet kopen :lol:

SanderBali
Gebruiker
spacer line

On 13-11-2011 06:15 Jeroen wrote:
Zoals eerder gezegd is dit de opmaat naar een uniforme opmaak en code (achter de schermen). Er zit nog wat JavaScript in dat ik er uit wil werken zodat het straks eenvoudiger is een extra versie te maken voor mobiele browsers. Dus je zult het nog even moeten doen met die kudt en peren vrees ik.

Yerun, die forum software is toch allemaal free of open-source software die je alleen maar een beetje hoef aan te passen naar eigen huisstijl? Hebben ze toch allang ook voor mobile browsers...

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

On 13-11-2011 12:46 SanderBali wrote:

[quote removed]

Yerun, die forum software is toch allemaal free of open-source software die je alleen maar een beetje hoef aan te passen naar eigen huisstijl? Hebben ze toch allang ook voor mobile browsers...
Dit is eigen design, vroeger klonk dat leuk, nu niet meer echt, maar omzetten doe je ook niet zomaar helaas.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Nou lekker dan krijg las ogen van al die streepjes hahahaha

SanderBali
Gebruiker
spacer line

On 13-11-2011 12:55 Jeroen wrote:

[quote removed]
Dit is eigen design, vroeger klonk dat leuk, nu niet meer echt, maar omzetten doe je ook niet zomaar helaas.

Vroeger was er idd minder aanbod. Ik maak zelf veel gebruik van Wordpress (geen forum), echt ongelofelijk wat ze daar allemaal voor maken.. Betaal alleen voor het uiterlijke design, niet voor de techniek en de vele beschikbare widgets.

Peter191064
Gebruiker
User icon of Peter191064
spacer line

Ik hoef nu mijn leesbril niet meer te zoeken alvorens de "active topics" pagina te raadplegen.

Soms denk ik wel eens : je kan m`n rug op zak, dan gaan we er weer voor!

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

vooralsnog ik heb er geen verstand van over die hanhfhone computers.

Ik zou nog wel een Ipad willen aanchaffen maar ik kijk altijd eerst wat ze aan aanbieingen hebben.
Nu zijn ze nog te duur maar je ziet dat het steeds goedkoper worden.

Maar ik heb een kleine laptop en die vertoon de helft van de pagina bij 100% Bureaublad.
of browsers.
Zal er mee gaan experimenteren op die laptop.
Wat je met een blackberry doet weet ik niet, want ik heb een eenvoudige GSM.
Ik laat mij niet rippen door de telefoon operators die bij een abonnement je ript bij het leven.
Ik heb een pakket van 3 in een, telefoon ,TV en Internet bij ziggo.
Die draaid nu naar mijn tevredenheid en de maandelijkse kosten zijn overzichtelijk.
In het begin dat het nog home was ging er veel fout na nu enkel jaren Ziggo hebben ze het steeds verbeterd............... Emoticon: Shiny Emoticon: Nice

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Macan Belanda
Gebruiker
User icon of Macan Belanda
spacer line

Wat ik wel mis en ik weet eigenlijk niet eens of dat ook pas sinds onlangs is, is het rijtje 'nieuwe topics, actieve topics, forumoverzicht, profiel' etc in 1 regel onder de kopregel.

Ik weet dat ze bovenin links terug te vinden zijn in het overzicht voor de opties, maar uit andere forums ken ik deze (extra) knoppen, meestal zelfs onder- en bovenin.

"Bhinneka Tunggal Ika"

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

macan; die zijn er inderdaad 'af gevallen', want ze stonden er wel. Echter bij de actieve topics waren er maar drie (actieve topics, nieuwste topics, in/uitloggen).. alle drie deze opties zijn ook te vinden in het menu links en voegden op die pagina niet heel veel toe (volgens mij). als ik het fout heb hoor ik dat natuurlijk graag.

TinieVriens
Gebruiker
spacer line

Hallo Jeroen,

Ik vind het minder duidelijk dan vroeger. Ik moet nu veel meer scrollen om alles te overzien.
Ik kan wer wel mee leven, maar moest het toch even kwijt.
Veel succes.
Groetjes Tinie Vriens

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

Macan Belanda
Gebruiker
User icon of Macan Belanda
spacer line

Op 14-11-2011 08:51 schreef Jeroen:
macan; die zijn er inderdaad af gevallen, want ze stonden er wel. Echter bij de actieve topics waren er maar drie (actieve topics, nieuwste topics, in/uitloggen).. alle drie deze opties zijn ook te vinden in het menu links en voegden op die pagina niet heel veel toe (volgens mij). als ik het fout heb hoor ik dat natuurlijk graag.

Nou ja, zoals ik zeg, het zijn extra - en misschien overbodige - knoppen. Het viel me op omdat ik het gewend ben van andere fora en het hier ook altijd zo was. Met name als je doorscrolt naar onderen in de 'Actieve Topics' is het enigzins hinderlijk omdat je weer helemaal naar boven moet scrollen.

Maar het is slechts een persoonlijke melding hoor, kan me goed voorstellen dat niemand die knoppen op die plek(ken) mist.

"Bhinneka Tunggal Ika"

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 13-11-2011 09:11 oyibo wrote: ...en dus PP een Iphone moet kopen :lol:

Nix lol. Ik wil helemaal geen iPhone, want ik ben niet mobiel. Ik doe het met een dumbphone. Ik heb wel een iPad, en het scherm daarvan is ruim vier keer zo groot als dat van een iPhone, en dan nog is het met dt en peren. Ik heb Jeroen daarvan twee screenshots opgestuurd (portret en panorama) om te laten zien dat de huidige layout onwerkbaar is. Het kan allemaal wel met pinchen en zo, maar vlot is anders. Volgens mij zou in Active Topics een knop LATEST voor de recentste pagina commentaren al een aardige verbetering zijn.

MAD

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Met ios en html 5 zou je hetzelfde format moeten hebben als met een pc of laptop. Dus is wat je aangeeft niet beperkt tot telefoon of ipad of html op computers?begrijp ik je zo goed?

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

79,955,850 pageviews Een website van indahnesia.com