Goede fietsen te huur?

Subforum Bali, het godeneiland 
64 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
willem269
Gebruiker
spacer line

Hallo, zijn er Bali goede fietsen te huur? Dus geen 'stadsfiets' maar een fiets waarmee je een flinke tocht kunt maken, dus met goed werkende remmen en minstens acht versnellingen? En zo ja, valt er een indicatie te geven van de prijs. Oh ja, ook niet onbelangrijk, valt er buiten de steden redelijk te fietsen/

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Hallo! Uitsluitend ouwe fietsen. Maar op een ouwe fiets moet je het leren.

MAD

pak ronald
Gebruiker
User icon of pak ronald
spacer line

On 01-11-2011 08:14 Pak Pupyes wrote:

Precies...wel het zadel controleren!! (zonder is wat lastig)

Ga staan waar geen plek is om te staan.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 01-11-2011 08:14 Pak Pupyes wrote:

Als je het eenmaal op die ouwe hebt geleerd mag je dan een jongere proberen Pak Emoticon: Blush

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Willem,

Om nog meer vervelende reacties op jouw vraag te vermijden zou ik even googelen.

B.v. fietsen op Bali.

Kom je voldoende info tegen.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Ja ja, BJ, ik geef toe dat ik zat te klooien. Dat komt voornamelijk omdat ik me niet voor kan stellen dat je in de tropen `serieus' gaat fietsen. Het is een kwelling, tenminste voor bleekgezichten. `Afzien' is het woord niet. Als je geen drie lagen sunblock op je lijf smeert (vergeet je handen niet!) verbrand je levend. Een beetje fatsoenlijke tropische regenbui, en je bent in een fractie van een seconde zeiknat en je ziet geen hand voor ogen. Maar misschien zit ik ernaast. Er zijn ook lui die op het strand kunnen liggen op Kuta...

MAD

Leonard
Gebruiker
spacer line

Ieder jaar huur ik in Indonesie meerdere keren een fiets. Lukt me altijd in de grote stad. Prijzen rond 2 euro per dag. Ik zoek tot ik een adres vindt met
- fietsen in technisch goede staat
- inclusief redelijk slot.
Op Bali huurde ik op die basis in Ubud mountainbikes. Prettig fietsen was er niet echt bij. Ik vermeld erbij dat ik 55plus ben en niet getraind. In een halve dag reed ik met een vriend heuvelop de plaatselijke vulkaanweg omhoog, zover als we met de fiets konden komen. Terug naar Ubud ging binnen drie kwartier.
Het afgelopen jaar kwam ik daar landgenoten tegen (rond 30 en 55 jaar) die rondom Ubud een tocht hadden gemaakt. Zelfde ervaring als ik: mooi, interessant maar te heuvelachtig.
Maar laat je vooral niet ontmoedigen. Je riskeert circa 2 euro fietshuur. Ondanks de financiele crisis lijkt me dat niet onoverkomelijk.

Plezier,

Leonard.

rama
Gebruiker
User icon of rama
spacer line

Neem hier eens een kijkje : www.baliecocycling.com
Zeker de moeite waard om met deze organisatie een tochtje te maken !!

Rama

www.ramahomestay.com

willem269
Gebruiker
spacer line

Tja, ieder zijn meug. Na een uur strand krijg ik de kriebels al. Zal ter plekke nog wel eens kijken wat voor paden en wegen er door de sawahs en dorpjes lopen.
Enne, ik had de knop volgen niet aangeklikt, zodat ik geen mail kreeg bij een reactie. Nu wel, dus zal ik sneller reageren op (zinnige) reacties.
Groet,
Willem

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 21-11-2011 08:51 willem269 wrote: Tja, ieder zijn meug. Na een uur strand krijg ik de kriebels al.

Ik ook. Dat wil zeggen, binnen een kwartier. Je verbrandt levend, zonder schoeisel kun je niet op het strand lopen. Horror! En Willem, die knop Volgen werkt volgens mij (nog steeds) niet...

MAD

willem269
Gebruiker
spacer line

Toch wel denk ik, ik kreeg tenminste een mail dat jouw reactie was geplaatst

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 21-11-2011 09:35 willem269 wrote: Toch wel denk ik, ik kreeg tenminste een mail dat jouw reactie was geplaatst

Ik dien onmiddellijk een klacht in bij de directie! Die knop heeft nooit gewerkt, al jaren niet.

MAD

willem269
Gebruiker
spacer line

Pas maar op dat ze hem niet weer afkoppelen

Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Over welke knop hebben jullie het in godsnaam? Emoticon: Confused

Shalom

willem269
Gebruiker
spacer line

Het woord 'volgen' onderaan deze pagina. Daardoor krijg je dus een mailtje als iemand op een onderwerp reageert waarin je geÔnteresseerd bent.
Willem

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

MAD

willem269
Gebruiker
spacer line

Dat vakje dat jij aanwijst zie ik helemaal niet op mijn scherm, Pak. Bij mij staat de onderstaande regel onderaan en daarop heb ik 'volgen' aangeklikt

nieuw onderwerp | volgen | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | uitloggen

Is er trouwens geen moderator die ons uit de brand en onzekerheid kan helpen?

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 22-11-2011 07:49 willem269 wrote:
Is er trouwens geen moderator die ons uit de brand en onzekerheid kan helpen?

Daar hebben wij die modderaars helemaal niet voor nodig, Willem. Jij `zit' op het forum van indonesiepagina.nl, terwijl ik tik op forum.indahnesia.com/active - de versie die zowel de Engelse als de Nederlandse actieve topics meldt.
Het vakje dat ik hierboven noem, zie je als je een reactie geeft of een nieuwe topic aansnijdt. De regel waar jij het over hebt, zie je altijd onderin, en luidt in de Engelse versie: track this topic

MAD

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

En al met al fiets je nog steeds niet...

MAD

willem269
Gebruiker
spacer line

Nee, maar dat was ik toch pas in januari van plan. En ik heb al een paar goede tips.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

85,346,669 pageviews Een website van indahnesia.com