|
|
|
|
|
Ik zie door de (palm)bomen het bos niet meer
Heeft iemand wat tips voor een hotel/park aan de kust en op loopafstand van een klein plaatsje? Bij voorkeur dus niet een drukke stad. We willen in februari 2012 zo'n 14 dagen op Bali verblijven. Tips voor een goede reisleider/chauffeur zijn ook welkom.
Budget is ongeveer 40euro per nacht.
Thanks
|
|
|
|
Probeer Candidasa...
|
|
|
|
|
|
|
Chris,
Als ik 14 dagen op Bali zou verblijven zou ik een keer verkassen.
Zoals Ibusas zegt:
Candidasa in het zuid-oosten. Is een rustig dorp. Wij verblijven altijd in Kelapa Mas. Goede uitvalsbasis om het zuid oosten van Bali te verkennen.
Padangbai (in de buurt van Candidasa) is ook leuk. Iets levendiger vanwege het feit dat de boot naar Lombok er vertrekt.
Lovina in het noorden is ook rustig.
|
|
Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti
|
|
|
|
Beste Chris,
Lovina beveel ik ook aan,ben er zelf 3 x geweest.
Gezellig,kleinschalig ,wel toeristisch,maar knusser en authentieker dan de mega toeristische attracties kuta /legian en sanur.
Kan ook transport /gids regelen.
Voor onderdak zou je kunnen kiezen voor rambutan boutique hotel in Lovina(kalibukbuk)
past binnen je budget. Kan korting voor je regelen.Mocht je interesse hebben kan je contact opnemen via E-mail ,=edit=  yahoo.com
|
|
|
|
|
Beste Chris,
Candidasa beveel ik ook aan,ben er zelf x geweest.
Gezellig,kleinschalig ,wel toeristisch,maar knusser en authentieker dan de mega toeristische attracties kuta /legian en sanur.
Voor onderdak zou je kunnen kiezen voor Rumah Mimpi Saskia
past binnen je budget. Kan korting voor je regelen.Mocht je interesse hebben kan je contact opnemen via www.dreams-come-true.nl
(ik heb al 266 posts)
|
|
|
|
|
|
|
On 25-10-2011 13:22 ibusas wrote: ik heb al 266 posts
|
Dat zijn er dan welgeteld 265 meer dan die Lex...
|
|
MAD
|
|
|
|
On 25-10-2011 10:28 lex romeijn wrote: Beste Chris,
Lovina beveel ik ook aan,ben er zelf 3 x geweest.
Voor onderdak zou je kunnen kiezen voor rambutan boutique hotel in Lovina(kalibukbuk)
past binnen je budget. Kan korting voor je regelen.Mocht je interesse hebben kan je contact opnemen via E-mail ,rafttbogor yahoo.com
|
er zijn zo'n 4 miljoen mensen op Bali en nog eens ruim 250 miljoen mensen in geheel Indonesie die 'wel iets kunnen regelen'.
|
|
|
|
|
|
Hallo Chris,
Heel simpel, neem even contact met mij open zal versteldstaan =edit=  gmail.com
groetjes uit een warm Candidasa.Dick
|
|
|
|
|
On 25-10-2011 15:24 DGD1948 wrote: neem even contact met mij open zal versteldstaan
|
Na Lex, nu ook Dick. Proletarisch Bali is geen moeite te veel om klanten in hun `villa' te trekken. Want ja, die moet betaald worden.
Chris, houd het nou maar op Bu Sas, die is bekend en betrouwbaar. En ze heeft recht van spreken hier.
|
|
MAD
|
|
|
|
|
... en de overigen die hier aan komen waaien kunnen na 100 berichten hier reclame maken, zoals ibusas of tegen betaling uiteraard. Reclames opgeruim dus.
|
|
|
|
|
|
Beste Chris,
Dit wordt mijn tweede poging om een bericht voor jou achter te laten.
Daar ik zo'n 10 jaar komt in Candidasa kan ik wel zeggen dat enige ervaring heb op gedaan. In goede en hele slechte hotels cq andere gelegenheden.
Het makkelijkst is mijn een mailadres te gebruiken = edit=  gmail.com
OPMERKING BEHEERDER
Lees eerst eens waarom je eerste poging gewijzigd is zou ik zeggen. Daarna kun je pogen me te emailen om je ban ongedaan te maken.
Geplaatst door Jeroen @ 25-10-2011 17:17
|
|
|
|
|
|
On 25-10-2011 16:51 DGD1948 wrote: Dit wordt mijn tweede poging om een bericht voor jou achter te laten.
|
En het gaat maar door. Lees de FAQ, Fuck. Regels zijn regels, und Befehl ist Befehl! En als het aan mij zou liggen, is deze tweede posting je definitief laatste. Ever.
|
|
MAD
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|