Betekenis van de naam Danjil

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
77 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
butterfly72
Gebruiker
spacer line

Kan iemand mij vertellen of de naam Danjil een betekenis heeft ?
Ik ben zwanger en vind de naam Danjil een ontzettend mooie naam. Nu ben ik erg benieuwd of deze naam ook een betekenis heeft.
Ik ben benieuwd of iemand mij kan helpen.

raanr
Gebruiker
spacer line

Een Molukse zanger luistert naar de naam Danjil Tuhumena. Populair onder de Molukse jeugd. Je zou aan hem (via FB) de betekenis kunnen vragen!

raanr
Gebruiker
spacer line

Antwoord Danjil Tuhumena: de naam is eigenlijk bedoeld als Daniel, afgeleid uit de bijbel weet je wel Daniel van de leeuwenkuil. Alleen wist mijn vader niet hoe je dit schreef, dus heeft hij op deze manier vermeld in het geboorte register

Anne Mieke
Gebruiker
User icon of Anne Mieke
spacer line

Of Danjil en Daniel hetzelfde is weet ik. Daniel is ook vaak Danil.
Betekenis "Mijn rechter is God" (en ik kan het weten.... Emoticon: Smile )

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

zieleffe
Gebruiker
spacer line

Op 29-10-2011 12:19 schreef Anne Mieke:
Of Danjil en Daniel hetzelfde is weet ik. Daniel is ook vaak Danil.
Betekenis "Mijn rechter is God" (en ik kan het weten.... Emoticon: Smile )

Verklaar je nader je maak nu de mensen wel nieuwschierig................... Emoticon: Wink Emoticon: Shiny

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Wel blijven opletten, om Ziel. Niet alleen plaatjes zijn belangrijk...

MAD

zieleffe
Gebruiker
spacer line

Op 29-10-2011 12:51 schreef Pak Pupyes:
Wel blijven opletten, om Ziel. Niet alleen plaatjes zijn belangrijk...

Geen respons Pak

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Vreemd dat Keduadam hier niet op reageert.
PP, ja dit keer van Om Ziel een reactie zonder ondertiteling.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

95,314,151 pageviews Een website van indahnesia.com