stroom voor laptop in vliegtuig

Subforum Tickets, luchtvaart en vervoer 
51 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
tiesto34
Gebruiker
spacer line

weet iemand of er bij garuda een stopcontact onder de stoel zit. ? vorig jaar in een quantas toesten namelijk wel. handig voor mijn laptop , die is na 2 uur al leeg.

Pierre118
Gebruiker
spacer line

Volgens mij bij Garuda niet, wij hebben hier nu twee keer mee gevlogen, maar geen stroomvoorziening gezien.

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Tjee, de moderne mens kan ook geen minuut meer zonder het laptopje.....

hati hati, pelan pelan

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 23-10-2011 00:54 senior wrote: Tjee, de moderne mens kan ook geen minuut meer zonder het laptopje.....

Ik merk hier enig sarcasme, Seni, maar een vlucht van NL naar INA duurt zeker 12x60 minuten, en dan is het toch aardig om een laptop bij je te hebben. Een iPad is nog idealer, alle vormen van entertainment (inclusief boeken) bij de hand, hoef je niet bij te tanken want kun je 10 uur achter elkaar gebruiken.

MAD

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Miischen wel, maar dan geef ik toch de voorkeur aan een niet al te dik boek meenemen, dat je tijdens de vlucht uitleest en dan achterlaat, in plaats van nog meer extra gewicht mee te slepen in je handbagage.

hati hati, pelan pelan

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Een iPad weegt 600 gram, niet veel meer dan een boek. Ik heb nog geen e-book gezien dat meer `weegt' dan 1 MB, dus je zou duizenden boeken kunnen meenemen in de iPad. Plus je muziek, je films, en je games. En na de landing (en soms al in het vliegtuig) kun je internetten en je iemeel lezen. Seni, je wordt oud (hoop ik voor je), nomen omen est.

MAD

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Een iPad heb ik niet, hoef zoiets ook eigenlijk niet, wel 2 laptops en daarvan neem ik er soms wel een van mee maar dan niet in de handbagage. Mijn handbagage bestaat uit niet meer dan een boek,wat opfrisartikelen en wat eetwerk.En mijn fotocamera, die wel want die kost meer dan 3 laptops bij elkaar.

hati hati, pelan pelan

tiesto34
Gebruiker
spacer line

wat een verhalen allemaal. dus geen stroom. wat is het koffergewicht vanaf schiphol met garuda ? beetje onduidelijk op de site van garuda !! en gewicht handbagage? weten jullie vast wel als je al 2x met garuda hebt gevlogen? bedankt alvast

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 23-10-2011 16:54 tiesto34 wrote: weten jullie vast wel als je al 2x met garuda hebt gevlogen?

ROTFL

MAD

cabrio
Gebruiker
spacer line

Vlieg je Economy dan vrees ik het, vlieg je business dan heb je meer geluk. :-))

miroslav
Gebruiker
spacer line

DAN ZOU JE MET DE ARABISCHE EMIRATEN MOETEN VLIEGEN OVER Dubai die hebben het wel in de stoel leuning voor jou,meer been ruimte en uitstekende service en dikwijls goedkope aanbiedingen tot Jakarta zelf al 3.maal mmeegereisd en na 6,5 uur uitstappen inDubai dan 7uur naar Jakarta.Devlucht lijkt daardoor korter.Succes. Emoticon: Smile

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 24-10-2011 13:36 miroslav wrote:
DAN ZOU JE MET DE ARABISCHE EMIRATEN MOETEN VLIEGEN OVER

In de Verenigde Effing Emiraten stenigen ze zwangere vrouwen. Als je daarmee vliegt ben je een hoer. Maar tja, Nederlanders...

MAD

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

On 23-10-2011 16:54 tiesto34 wrote:
wat een verhalen allemaal. dus geen stroom. wat is het koffergewicht vanaf schiphol met garuda ? beetje onduidelijk op de site van garuda !! en gewicht handbagage? weten jullie vast wel als je al 2x met garuda hebt gevlogen? bedankt alvast

1. gewicht bagage staat in je ticket, hangt niet af van waar je vliegt, maar in welke klasse
2. handbagage is wellicht 7 kilo (=redelike hoeveelheid) en van maximale omvang

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Onduidelijk op de website?

U mag ťťn stuk handbagage mee aan boord nemen met een afmeting van maximaal 56 x 36 x 23 cm en een maximumgewicht van 7 kg. Daarnaast mag u nog een kleiner stuk handbagage meenemen, zoals een beautycase of een laptoptas.

http://www.garuda-indonesia.nl/node/39

Zo onduidelijk is dat niet, toch?

SanderBali
Gebruiker
spacer line

Daar had ik vroeger (toen ik nog arm was en me moest behelpen in de economy class) een oplossing voor: gewoon 2 extra accu's voor je laptop kopen.

marcel70
Gebruiker
spacer line

On 24-10-2011 15:03 SanderBali wrote:
Daar had ik vroeger (toen ik nog arm was en me moest behelpen in de economy class) een oplossing voor: gewoon 2 extra accu's voor je laptop kopen.

Nooit Om sid tegen het lijf gelopen??

O wacht dan moet je met Japan airline vliegen,daar zal die vast wel boeken,zal vast niet met KLM vliegen....
mengerti ngak???

Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Becik ketitik olo Ketoro

tiesto34
Gebruiker
spacer line

oke we nemen wel een verlengsnoer mee om stroom vanuit de buissnes af te tappen. lol

SanderBali
Gebruiker
spacer line

On 25-10-2011 15:03 marcel70 wrote:

[quote removed]

Nooit Om sid tegen het lijf gelopen??

O wacht dan moet je met Japan airline vliegen,daar zal die vast wel boeken,zal vast niet met KLM vliegen....
mengerti ngak???

Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

= Ome Sid pak Surya?

Nee joh, die vliegt met Garuda. Pak Surya houd hier gewoon iedereen voor de gek. Hij doet hier wel net of ie dom en een onzekere en twijfelende puber is, die maar geen keuzes kan maken maar dat is gewoon allemaal gespeeld. Eigenlijk is hij een Tuan Besar, en die vliegen natuurlijk met Garuda, want krijgt ie diskon via zijn koneksi in Jkt. We kennen ze toch allemaal wel die types. Steekt gerust een sigaret op in de wachtruimte ondanks een groot bord verboden te roken. Doet in het vliegtuig pas de riem vast nadat de stewardess er drie keer om gevraagd heeft. Tijdens het taxiŽn nog ff ga telefoneren met een harde stem zodat iedereen het kan horen. Staat al op om zijn handbage te pakken als het vliegtuig nog aan landen is, etc etc.

barubagus
Gebruiker
spacer line

Nah, pak wat is uw antwoord hierop???

Mss net doen of ie in een Lada rijdst...maar eigenlijk heeft ie een Maseratie.
Siapa tahu???

bambang
Gebruiker
spacer line

Op 26-10-2011 12:02 schreef SanderBali:

[quote verwijderd]

= Ome Sid pak Surya?

Nee joh, die vliegt met Garuda. Pak Surya houd hier gewoon iedereen voor de gek. Hij doet hier wel net of ie dom en een onzekere en twijfelende puber is, die maar geen keuzes kan maken maar dat is gewoon allemaal gespeeld. Eigenlijk is hij een Tuan Besar, en die vliegen natuurlijk met Garuda, want krijgt ie diskon via zijn koneksi in Jkt. We kennen ze toch allemaal wel die types. Steekt gerust een sigaret op in de wachtruimte ondanks een groot bord verboden te roken. Doet in het vliegtuig pas de riem vast nadat de stewardess er drie keer om gevraagd heeft. Tijdens het taxiŽn nog ff ga telefoneren met een harde stem zodat iedereen het kan horen. Staat al op om zijn handbage te pakken als het vliegtuig nog aan landen is, etc etc.

Emoticon: Worship En de maseratie heeft hij "gratis" gekregen via vitamine R & K (relatie en connectie).

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 24-11-2011 23:50 barubagus wrote:
Nah, pak wat is uw antwoord hierop???

Mss net doen of ie in een Lada rijdst...maar eigenlijk heeft ie een Maseratie.
Siapa tahu???

Ik rijd niet in een Lada , dat had mijn vriend Malam ( toen dan ) al lang geleden gekonstateerd .
Voor de rest klopt wel, Lidl, Aldi , Seaman spullen ( Zeeman) . Emoticon: Wink

Trouwens wat heeft mijn "autokeuze", koopgedrag mee te maken met de "stroom voor een laptop in vliegtuig". Emoticon: Shiny

On topic blijven , sie voe plee Emoticon: Nice

bisa dicek of makemyday .

SanderBali
Gebruiker
spacer line

On 25-11-2011 09:51 Surya Atmadja wrote:

[quote removed]

Voor de rest klopt wel, Lidl, Aldi , Seaman spullen ( Zeeman) . Emoticon: Wink

en natuurlijk niet te vergeten 'ACTION'.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2018
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

63,747,288 pageviews Een website van indahnesia.com