Vliegticket Bali naar Jakarta

Subforum Bali, het godeneiland 
57 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Bali, het godeneiland > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Bert en Astrid
Gebruiker
spacer line

Hallo,
Wij gaan van 12 dec. tot 11 jan. een reis maken door Java en Bali. De aankomst en vertrekplaats is Jakarta. We zijn van plan op 8 januari vanuit Denpasar naar Jakarta terug te vliegen. Op de ticketsite zie ik diverse (goedkope )vluchten. Bij een boeking en ook op het forum lees ik diverse zaken over extra kosten voor bagage.
De vraag is nu. : In hoeverre zijn de genoemde prijzen de netto-prijzen (bijv. bij Air Asia) of kan ik beter bij Garuda boeken. Zonder verassingen achteraf.

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Ik heb net even gekeken, maar de prijsverschillen zijn behoorlijk groot. Ik ben AirAsia-fan, maar reken inderdaad op toeslagen voor bijvoorbeeld meer dan 15 kg. bagage, niet zelf je boardingpas printen etc. Dan nog is AirAsia goedkoper dan Garuda, maar je moet wel helemaal hun spelletje meespelen. AirAsia is ideaal als je het klappen van hun zweep kent en alleen met handbagage (niet meer dan 7 kg. anders wordt het bijbetalen!) reist. Kortom, in jullie geval zou ik Garuda kiezen. Full service, geen gedoe. Je bent tenslotte met vakantie.

MAD

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Je kunt buiten AirAsia en Garuda kiezen uit nog een aantal maatschappijen bovendien. Deze doen allemaal niet moeilijk met betalen voor dit en dat. Scheelt weer rekenen.

NomeNescio
Gebruiker
spacer line

Beste Astrid en Bert,

Ik zou snel tickets laten reserrveren door Jeroen en zijn ticket service. Hoe langer je wacht hoe duurder. Daar komt nog bij dat 8 januari nog vakantietijd is en het somtijds moeilijk is aan tickets te komen. Op het vliegveld in Denpasar lopen weliswaar mannetjes rond die wel tickets hebben, maar dan betaal je de hoofdprijs plus een opslag en reis je opeens op een andere naam..... Advies: laat je tickets regelen door Jeroen. Voor de juiste orde: ik ken Jeroen geenszins, heb nooit iets door hem laten regelen of iets dergelijks. Dus ik ben niet bevooroordeeld, maar zijn service spreekt mij wel aan.
Succes en heb een prettig verblijf op Bali

Bert en Astrid
Gebruiker
spacer line

Bedankt voor jullie reactie's. Jeroen lijkt ons een goed idee.

groeten Bert en Astrid

cabrio
Gebruiker
spacer line

Snel snel kijken naar de promotie van Citilink.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,696,531 pageviews Een website van indahnesia.com