|
|
|
|
|
|
Mijn vrouw is binnenkort jarig en zijn woont in bandung(we zijn nog met de mvv bezig). Aangezien ze altijd mij aanspoorde om een bos bloemen voor haar te kopen, leek me het wel leuk om op haar verjaardag een mega boeket te laten sturen.
Weet iemand een (betrouwbare) online indonesische boeketterie waar ik met paypal kan betalen?
Alvast bedankt!
|
|
|
|
|
Ohreally,
Waarom probeer je het niet eens bij een Fleurop winkel bij jou in de buurt. Volgens mij regelen zij het boeket voor jou en betaal je gewoon hier in NL.
|
|
Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti
|
|
|
|
|
BJ...misschien is dat tegenwoordig mogelijk via Fleurop,geen idee,maar enige jaren terug kon dat alleen in Europa.
Lijkt mij sterk dat er in Indonesie geen bloemenzaak is die dat kan verzorgen en waar je gewoon met paypal of creditcard online kan betalen. Effe Googlen dus....
|
|
hati hati, pelan pelan
|
|
|
|
|
Zie fleurop.com
|
|
|
|
|
Thanks voor de reacties, heb ze een email gestuurd gisteren aangezien indonesië niet bij de 'leverlanden' stond, ff afwachten dus..
|
|
|
|
|
Ohreally,
Als je links op hun website (www.fleurop.com) het land waar je bloemen heen wilt sturen, aanklikt dan komt aan de rechterzijde alle gegevens te voorschijn. Ook Indonesië staat in het rijtje.
Groet,
Pamela
|
|
|
|
Misschien met een roos op haar stoep staan?
Kost een paar centen maar je geniet
Fleurop, bloemetje naar Indonesië ach jochie laat je nik wijs maken.
Zelfs een pakketje met twee repen chocolade wordt nog leeg gestolen.
|
|
|
|
|
|
|
bisa dicek of makemyday .
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|