Subforum Blog @ indonesiepagina.nl

forum.indonesiepagina.nl 
67 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

Sterke aardbeving ten zuiden van Bali, IndonesiŽ
Gepubliceerd op 13 oktober 2011 05:48
Er heeft zich een sterke aardbeving voorgedaan ten zuiden van het toeristische eiland Bali in IndonesiŽ. De beving, die eerder op de ochtend plaatsvond, was niet sterk genoeg om een tsunami te veroorzaken aldus seismologen.
Lees verder , klik op de titel

celeton
Gebruiker
User icon of celeton
spacer line

Ubud rustig nog niets gehoord ....beving was 5 sec stond onder douche en alles bewoog en in paniek in je blotekont Emoticon: Angry naar buiten want elke seconde telt!!!...geen naschokken tot nu toe,het leven gaat weer verder Emoticon: Smile

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Voor de liefhebber oproep van de Telegraaf.................. Emoticon: Emoticon: Confused
http://www.telegraaf.nl/binnen(...)op_Bali__.html?p=4,1

AMSTERDAM - Bali is getroffen door een aardbeving met een kracht van 6 op de schaal van Richter. De redactie van De Telegraaf is op zoek naar Nederlanders op het Indonesische eiland. Mail de redactie.

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

manok62
Gebruiker
User icon of manok62
spacer line

Zijn er ook gewonde Nederlanders.
Ik heb nl 2 kennissen op Bali Kuta.
grtn

SanderBali
Gebruiker
spacer line

Gebeurd altijd als ik niet in Bali ben. Gelijk naar onze linkerhand in Bali gebeld maar zoals wel vaker moest ie het nieuws van mij als eerste horen. Schade aan onze eigendommen zo goed als nihil maar moet ik natuurlijk eerst met me eigen ogen zien want hun kijken met hele ander ogen.

manok62
Gebruiker
User icon of manok62
spacer line

Hallo SanderBali,
Zijn er geen Nederlandse touristen gewond ?

manok62
Gebruiker
User icon of manok62
spacer line

Al email gekregen van Bali.
Heel lichte beving zonder veel erg.

marsi
Gebruiker
spacer line

Hallo mede Bali bewoners,

Heeft iemand vernomen of er nog naschokken te verwachten zijn binnen afzienbare tijd of is het gevaar inmiddels geweken? Wij kunnen namelijk geen enige voorspelling ontdekken op het net. We maken ons echter wel behoorlijk ongerust.
Ik hoor graag.

Marsi

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

aardbevingen zijn niet te voorspellen, dat heb je waarschijnlijk ooit op school al geleerd, en is nog altijd niet veranderd. Ik zie ook geen reden waarom je ongerust moet zijn. Indonesie is nu eenmaal een land dat geologisch heel actief is, dus dan krijg je er aardbevingen en vulkaanuitbarstingen als bonus bij.

marsi
Gebruiker
spacer line

yerun woon je op bali?

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Nee, wel in de buurt. En daarvoor heb ik in een gebied gewoond waar veel meer aardbevingen en ook een vulkaanuitbarsting was. Maar dat veranderd niets aan de zaak dat aardbevingen niet te voorspellen zijn en het land geologisch heel actief is.

printil
Gebruiker
spacer line

pff....ik was er in maart dit jaar. Welliswaar toen geen aardbeving in IndonesiŽ zelf maar wel in Japan. En die schokken voelde ik op Bali in Ubud. Was niet echt lekker om te voelen (zacht uitgedrukt) Beide keren 's nachts. Vooral de 2e nacht dat het was die naschokken heb ik behoorlijk wakker gelegen. 1e nacht zijn we naar buiten gevlucht. Kan je nagaan, de echte was helemaal in een ander land.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

79,948,213 pageviews Een website van indahnesia.com