gezocht lied pohong terang - suara maluku band

Subforum Gezocht & Aangeboden 
58 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
printil
Gebruiker
spacer line

Hallo,
Jaren geleden heb ik van de radio een keer een kerstlied van de Suara Maluku Band (met Julia Loko) opgenomen. Pohong Terang heette het.

Ik zit nu in een Indonesisch/Molukse zanggroepje en wil dit lied graag voorbrengen om met kerst in ons repetoire op te nemen.

We heeft het?

ingrid

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

printil
Gebruiker
spacer line

Nee, deze bedoel ik niet jammer genoeg. Ik heb me ook rot gegoogled en ook op youtube gekeken. Die van jou is een bekend kerstlied idd met dezelfde titel.

printil
Gebruiker
spacer line

Heee, ik heb het filmpje nu op de achtergrond de hele tijd aangelaten.
Het is 'm WEL!!!!! Althans het 2e gedeelte. vanaf iets van 4 minuten na aanvang....
Terima Kasih Banyak!!!!!

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Ingrid,

Hebben jullie wat in te studeren voor de komende Kerst.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2021
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

97,554,185 pageviews Een website van indahnesia.com