hallo,
Wij zitten in het Bali Hyatt hotel. Dat ligt meteen in de straat met alle winkeltjes en aan het strand.
We hebben zelf geen fietsen gehuurd maar zien veel mensen langs het strand fietsen dus dat is wel goed te doen.
Daar lopen wel wat honden rond, maar je kunt er gewoon langs lopen.
Ze kijken nog niet naa je om als je niks doet, laat staan dat ze agressief worden en je aanvallen.
In de stad valt het heel erg mee met honden. Zoals ook word aangegeven zijn ze dat heel erg tegen gegaan en zijn er niet veel honden meer te zien.
De honden wat je wel ziet hebben bijna allemaal een bandje om en zijn dus van iemand.
Dat wil niet zeggen dat ze ingeent zijn dus aaien doe ik ze ook niet.
Qua restuarantjes is moeilijk te zeggen. Zijn bijna iedere avond in een ander restaurant gaan eten.
Het is me bijna nergens tegengevallen. We hebben gewoon gekeken waar wat mensen zaten en zijn daar gaan eten.
Waar we veel zitten is the wicked parrot. Ligt ook in die straat. Dat is een hele gezellige irish pub, waar ook iedere avond live muziek is.
En dan gewoon top 40 muziek. Langs het strand zitten ook goede restaurantjes zoals komilfo en cafe bamboo.
In de stad hebben we zoal gegeten bij massimo (italiaans, erg lekker), the wicked parrot dus, heel gevarieerd en niet duur.
Eigenlijk is het allemaal niet duur als je je bedenkt dat je een heel recht hebt voor gemiddeld 5 euro overal.
We hadden een medewerker van het hotel ontmoet en zijn broer heeft ons 2 dagen rond gereden door bali tot helemaal in het noorden. Dit voor 40 euro per dag. (voor 2 personen)
Zoiets kun je het beste doen als je wat wil gaan verkennen, va reisorganisaties is het prijzig en zit je natuurlijk met allemaal hollanders in een bus.
Dat idee trok mij niet.
Het weer is nog goed. Hebben iedere dag goed weer gehad. Wel 1 of 2 keer regen en het is super vochtig.
Maar zoals ik hoor is het in nederland super koud dus ik klaag niet. Volgens de mensen hier is het seizoen erg laat.
Nou hopelijk kun je hier weer wat mee en ik kijk bijna iedere dag even of je nog wat te vragen hebt
Groetjes.