|
|
|
|
|
Whahahaha :lol: dankjewel Om Ziel, het begon vanmorgen met bloemen en een taart, toen een fles whiskey. Mooie start !
|
|
It's only kinky the first time.
|
|
|
|
|
Oyibo,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag toegewenst.
Groet,
Pamela
|
|
|
|
|
Oyibo,
Van harte vanuit een zonnige Achterhoek.
|
|
Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti
|
|
|
|
|
Oyibo,
Ook namens mij van harte gefeliciteerd en op naar een nieuw levensjaar in gezondheid voorspoed en geluk,
gr. Yoke
|
|
Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen
|
|
|
|
|
Oyi, selamat HUT.
|
|
bisa dicek of makemyday .
|
|
|
|
Drie hoeraatjes voor onze mod
|
|
|
|
|
|
Dank allen ! De dag eindigde helaas niet in het verjaardags etentje. Bruut gestoord door problemen hier du moment dat ik in de auto zat het terrein hier te verlaten, begeeft een deel van automatisering en PLC besturing het. Dus terug en de problemen oplossen. Uit eindelijk werd het dusdanig laat dat ik gelijk door ben gegaan een tent hier met live band. Na de nodige biertjes, wodka's en whiskey's enigzins in benevelde toestand huiswaarts gegaan. De introductie met de zangeres van de band maakte de avond toch nog goed.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
Albert,
ook namens mij een fijne verjaardag  toegewenst en dus van harte gefeliciteerd.
Gr. Yoke
|
|
Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen
|
|
|
|
Van harte Albert!
|
|
|
|
|
|
|
Albert,
Ook nu weer vanuit de zonnige Achterhoek alsnog van harte.
|
|
Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti
|
|
|
|
|
barubagus 2 november
|
|
|
|
Vanuit B en D, Selamat ulang tahun Yogya-Bali
(dat is de enige datum die ik kan onthouden haha  )
|
|
|
|
|
|
|
Zie het nu pas, beetje laat, maar als nog van harte YB !
|
|
Where there is a will there will be relatives.
|
|
|
|
On 21-05-2012 13:59 Anorak wrote: Zie het nu pas, beetje laat, maar als nog van harte YB !
|
Nou het was niet alleen YB maar ook jou bovenbuurman en ik had het gisteren ook pas door....
Misschien maar eens iets gaan opschrijven. Minta maaf ya SJ.
|
|
avatar: batu biru di pantai biru, Ende, Flores (mei 2007)
|
|
|
|
Tidak apa2 A-M, de nasi goreng met sate was lekker dus dat maakte alles weer goed
(ook de rokok trouwens  )
|
|
|
|
|
|
Voor een ieder die jarig is geweest, nog vele gezonde, leuke, gezellige en fijne jaren
toegewenst.....
|
|
|
|
Ja Sieb, natuurlijk jij ook eem met terugwerkende kracht, fijne verjaardag!
|
|
|
|
|
|
Thanks Oyibo
|
|
|
|
|
|
Ook ik ben inmiddels een jaartje ouder geworden, te errug toch  en nu hopen
gezond en wel de komende jaren tot mijn pensioen te werken en daarna genieten op
Java of Bali mits mijn pensioen en AOW niet worden gehalveerd
|
|
|
|
Van harte gefeliciteerd Kembang
|
|
|
|
|
|
|
Even gesorteerd en aangevuld:
Jan:
Feb:
Mrt:
Apr: Pierre (8) april, Jeroen (13)
Mei: Sieb + Y-B (19), FrankR (5 '63)
Jun:
Jul:
Aug:
Sep: Yoke (18)
Okt: Bintang Jan (3), Dangdude (15), Oyibo (19), Albert (22)
Nov:
Dec: Zieleffe (8)
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|