Internet in Singapore?

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
75 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Voor de iPad heb ik zo'n minikaartje om te internetten. Flash, spotgoedkoop maar niet duur. Volgens Telkom werkt dat in heel IndonesiŽ, maar niet in Singapore. Mijn dochter(tje) gaat volgende week naar SIN. Voor het eerst alleen vliegen. Het zou mooi zijn als ze onmiddellijk na het landen even zou kunnen skypen naar het thuisfront. Ik schat in dat Amed EB wel weet hoe je dat op kunt lossen. Anderen ook graag.

MAD

_Jarno_
Gebruiker
User icon of _Jarno_
spacer line

Changi airport heeft wifi, je moet je alleen ff registreren bij de infobalie met je paspoort :-)

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

simpati
Gebruiker
spacer line

Changi airport heeft wifi
Ik vrees dat de aangeboden wifi niet snel genoeg zal zijn om met Skype te kunnen telefoneren, chatten zal wel lukken.

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Dank Jarno en Simp. Vreemd, ik was twee maanden geleden op Changi, en kon geen wifi gebruiken. Er niet aan gedacht dat je je moest registreren. Er zijn daar natuurlijk wel genoeg mogelijkheden om (gratis) te internetten, dus Changi is op zich het probleem niet. Maar voor de rest van de tijd? Kan ze - op Changi - een kaartje kopen? Is dat sowieso mogelijk en betaalbaar voor een korte tijd?

MAD

45havana
Gebruiker
spacer line

In de hotels waar ze WIFI aanbieden kan je bij de bali een voucher kopen naar behoefte.dan kan je op de kamer gewoon internetten.

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Ben vandaag aangekomen voor een paar dagen in Singapore met de familie maar werkelijk overal (food courts, koffie shops, restaurants, cafes, mini-markets, etc.) vind je gratis Wi-Fi netwerkjes met voldoende snelheid om te Skypen, zelfs met beeldverbinding.

If you have nothing to loose, you can risk everything

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Veel plezier in SIN! Enfin, het enige kritieke stukje is dus Changi. En ik bedenk me nu pas dat ze gewoon kan bellenÖ Gewoon, met een hp bedoel ik. Lekker makkelijk. Veel makkelijker dan Skypen eigenlijk.

MAD

SanderBali
Gebruiker
spacer line

M1 en Starhub (Maxmobile prepaid) hebben en zijn de oplossing om ook in Singapore 24/7 online te zijn. Verschillende M1 shops op Changi en Starrhub koop je bij elke 7-eleven shop in Singapore (ook op Changi). De money exchange op Changi verkopen ook Starhub, weet alleen niet zeker of ze ook het prepaid startpakket verkopen.
Je moet wel even je paspoort meenemen want ook voor prepaid willen ze je gegevens hebben in Singapore.

Wifi op Changi is wel gratis maar je moet je even registreren met een mobiel nr. Als je geen Singapore mobiel nr. heb loop je even naar de informatiedesk en krijg je direct een gratis account.

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 02-10-2011 12:33 SanderBali wrote:
M1 en Starhub (Maxmobile prepaid) hebben en zijn de oplossing om ook in Singapore 24/7 online te zijn.

Kijk, dat bedoel ik. Als ik in SIN land, krijg ik altijd onmiddellijk een iklan van Starhub op mijn mobieltje. Daar doe ik niks mee, want ik kan Singapore onderhand wel dromen. Maar mijn dochter niet. En Amed EB heeft natuurlijk gelijk, zodra je in SIN bent word je overspoeld met (gratis) hotspots. Alleen op Changi zelf - en dat kan de bottleneck zijn - net weer niet. Ze moet maar gewoon bellen of sms'en, het is perimitip, maar het zij zo.

MAD

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

On 02-10-2011 05:04 Pak Pupyes wrote:
Veel plezier in SIN! Enfin, het enige kritieke stukje is dus Changi. En ik bedenk me nu pas dat ze gewoon kan bellenÖ Gewoon, met een hp bedoel ik. Lekker makkelijk. Veel makkelijker dan Skypen eigenlijk.

http://www.changiairport.com/a(...)es/internet-services

Er is wel gratis internet op Changi airport Sing.
Op diverse plaatsen zijn er computers geplaatst waarop je, ik dacht een kwartier, gratis kan internetten.
Gemakkelijk om even je mail te checken of een mailtje te verzenden naar het thuisfront.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 02-10-2011 14:48 4yoke4 wrote:

[quote removed]

Er is wel gratis internet op Changi airport Sing.
Op diverse plaatsen zijn er computers geplaatst waarop je, ik dacht een kwartier, gratis kan internetten.

In Juni 2011 hebben we in Changi gratis maen internet. bij de vertrekhal , bij de warkop gewoon wifi , moet wel wachtwoord halen.
Bij vertrekpunt kan je gewoon spelen alleen moet je soms wachten op anderen die eerder komen.
Bij de grote dept.stores/mall kan je bijna overal wifi -en.

bisa dicek of makemyday .

leomanado
Gebruiker
spacer line

Als er ergens in de wereld een vliegveld is waar GRATIS internet geregeld is, dan is het wel Sgp
Je hoeft werkelijk nooit meer dan 5 minuten te lopen voor computercounters, waar je onbeperkt gratis kunt internetten. Je moet alleen even iedere 15minuten opnieuw je browser aanloggen.
Met een laptop heb je tal van mogelijkheden, met kabel gratis en zonder password, wifi even bij de info bali een password halen
Changi is met stip het beste vliegveld waar ik ooit geweest ben. Dan is Schiphol maar een lokaal treinstation

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 07-10-2011 18:14 leomanado wrote: Als er ergens in de wereld een vliegveld is waar GRATIS internet geregeld is, dan is het wel Sgp

Ik ben geloof ik ook wel eens in SIN geweest, Leo. Het idee was dat ze met haar eigen iPad zou kunnen skypen. Enfin, ze heeft het hele ding niet eens meegenomen, en is veilig geland. Toen ging het bijna fout. Ze zou mijn ouwe buurman ontmoeten bij de, uh, Meeting Point, maar daar was hij niet. Hij stond te wachten bij de bagagecounter. Slim genoeg, ware het niet dat mijn dochtertje geen bagage bij zich had om in te checken. Traveling light is the only way to fly, zou JJ Cale zeggen. Skype zou op dat moment handig zijn geweest, maar een gewoon mobieltje deed het ook. Alles komt altijd goed.

MAD

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 07-10-2011 18:14 leomanado wrote: Changi is met stip het beste vliegveld waar ik ooit geweest ben.

Volstrekt mee eens. Ik heb mijn dochtertje dan ook aangeraden om vooral zo vroeg mogelijk in te checken voor de terugvlucht zodat ze tijd heeft om Changi te verkennen. Ik kan me geen ander vliegveld voorstellen waarvoor ik dat advies ook zou geven.

MAD

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Trouwens, ik heb als echte Hollander natuurlijk wel een negatief puntje over Changi Airport. Als ik uren in een vliegtuig heb gezeten, wil ik natuurlijk roken (ja, ik ben nog steeds zo stom), en een biertje heb ik dan ook verdiend. Ik dacht dat fraai te combineren op de rookplek buiten waar ook een bar is. Ik bestel m'n biertje, krijg te horen dat ik dus aan de bar NIET mag roken (buiten!), en ik mocht SGD 15 betalen voor dat biertje. Nou ben ik geen krentenkakker, maar da's dus wel twee keer zo duur als in een sjieke bar op Orchard Road. Die gewoonte heb ik toen met onmiddellijke ingang afgeschaft. Ik koop een koud blikje in de tax-free shop, en ga op precies dezelfde plek roken en drinken waar ik zat toen ik die 15 sin moest betalen.

MAD

Amed East Bali
Gebruiker
User icon of Amed East Bali
spacer line

Ik als echte NL'er vind het "gratis" biertje in het vliegtuig altijd het lekkerste smaken Emoticon: Smile Dit keer was het op de KLM-vlucht Heineken-bier en ze bleven komen op verzoek, ha ha!

If you have nothing to loose, you can risk everything

pierre
Gebruiker
spacer line

Ja, dat is met MAS ook het geval. ( althans op onze vlucht) ook hier werd heineken geschonken.
Zoveel als je wilde.
Singapore ben ik nog nooit geweest staat wel op het lijstje van nog doen

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 08-10-2011 05:55 Amed East Bali wrote: Dit keer was het op de KLM-vlucht Heineken-bier en ze bleven komen op verzoek, ha ha!

Ik ben een wijndrinker. Pur sang. Yogya is niet goed voor mij. Enfin, jaren geleden ging ik met de KLM naar SIN en terug. Niet met de KLM vanwege nationale trots, maar gewoon omdat het retourtje maar USD 65 kostte. Komt er zo'n vierkante uit de klei getrokken onknappe totaal onelegante bleekgezichtenstewardess op me af die me vroeg wat ik wilde drinken. `Een rood wijntje, alstublieft. Dat heb ik dit hele jaar nog niet gedronken.' Bleekgezicht brengt me dat wijntje, zo'n klein flesje sloeberwijn. Niks mee mis. Zeker niet als je in Yogya woont. Ik heb dat flesje nog niet op, of vierkante bleekgezicht brengt me ongevraagd nog twee van die flesjes. `Dat kunt u vast wel waarderen, na een jaar geen wijn.' Ik val flauw. En had ernstig de neiging om de dame te zoenen. Fantastisch, wat een service! KLM, go for it!

MAD

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

93,503,953 pageviews Een website van indahnesia.com