Greenpeace: 'Nog slechts 400 Sumatraanse tijgers over'

Subforum Blog @ indonesiepagina.nl 
52 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

Greenpeace: 'Nog slechts 400 Sumatraanse tijgers over'
Gepubliceerd op 30 september 2011 13:06
De internationale milieuorganisatie Greenpeace heeft bekend gemaakt dat er naar schatting nog maar zo'n 400 Sumatraanse tijgers in het wild zijn als resultaat van de enorme ontbossing in Indonesië.
Lees verder , klik op de titel

Macan Belanda
Gebruiker
User icon of Macan Belanda
spacer line

Zo zonde, al lees ik al jaren dezelfde berichten. Ik zou bijna zeggen : goed nieuws, ik dacht dat het er nog 300 waren ... Maar ik vind het eeuwig zonde, zeker omdat dit mijn favoriete dier is, zo mooi (van verre).

"Bhinneka Tunggal Ika"

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Van vrij dichtbij ook, maar dan bekijk je ze toch even met andere ogen...ze zijn behoorlijk imposant. Maar inderdaad schitterende dieren, die horen te blijven waar ze thuis horen.

hati hati, pelan pelan

Macan Belanda
Gebruiker
spacer line

Je hebt helemaal gelijk Senior, ik heb ze in Surabaya Zoo van heel dichtbij gezien, als ook in Batu Secret Zoo. Ik werd er echt gelukkigvan om ze zo dichtbij te zien, wat een prachtig en vooral imposant dier is het. Vervelend voor het dier en gelukkig voor mij zaten er wat tralies tussen (en in Batu een raam).

"Bhinneka Tunggal Ika"

Macan Belanda
Gebruiker
spacer line

"Bhinneka Tunggal Ika"

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Heb de mazzel gehad dat ik ze dit jaar in het wild in het grensgebied van Thailand en Burma van zeer dichtbij heb gezien....Hoop komende zomer op een herhaling.

hati hati, pelan pelan

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,696,393 pageviews Een website van indahnesia.com