Wie wil mijn Oma (70 jaar) helpen met een contact Purwokerto

Subforum Gezocht & Aangeboden 
66 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Go fuck yourself. Niet dat je daar nog veel tijd voor hebt, trouwens.

MAD

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

drie woorden : Bluesky alias mafketel

hati hati, pelan pelan

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

On 30-09-2011 16:56 mr-bluesky wrote:
Ik schaam mijzelf !!

Forums zijn toch om te helpen .

Hoe ga ik het Oma uitleggen, die verwacht dat er iemand serieus met haar verzoek omgaat

Ik bescherm mijn Oma Emoticon: Angry

Help haar Emoticon: Party!

Taba Emoticon: Bye bye
Er is een duidelijke poging gedaan door Pak Pupyes, die heb je nog duidelijker afgewezen. Wat wil je nu?

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ik zal wel een verdomd klein begrijpertje hebben, maar ik begrijp hier geen ruk van.
Ik wilde net Puppy een veer in zijn reet steken en dan lees ik het antwoord van die skyboy.

Dan daarna wederom nog ijskoud hulp vragen op het forum ook, dan heb je geen gaatje in je kop maar een krater. Emoticon: Angry

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

Ik vind dit echt jammer. Ik zou het zo leuk hebben gevonden om die ouwe besjes te helpen. Ik wilde het regelen, een hp geven, en ik dacht al dat het eigenlijk veel leuker zou zijn met beeld, dus bij het afleveren een iPad of notebook meenemen om de dames te laten skypen of feestaimen. En dan is het bohong. I am not amused.

MAD

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Ik snap hier ook geen ene ruk van. Wellicht dat mister Bluesky e.e.a. kan uitleggen, want op deze wijze zal hij van niemand hulp krijgen.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Het is op zich niet zo verschrikkelijk moeilijk om de woorden en toon van Pak Pupyes verkeerd te begrijpen.
Wij, die hem al even kennen, weten hoe hij het bedoelt. Dat een ander dat verkeerd interpreteert, a la! Maar dan moet je ook kunnen zeggen: o, sorry, verkeerd begrepen, ja, hartstikke leuk dat je je voor mijn omaatrje wilt inzetten, ik snapte het even niet.
Ook dat moet niet al te moeilijk zijn, toch?

bambang
Gebruiker
spacer line

Je kunt stellen dat cynisme een bittere of wantrouwige houding is tegenover het leven. Dit heeft natuurlijk te maken met wat je hebt meegemaakt in het leven. Als je veel ellende, armoede, misŤre, corruptie en mismanagement om je heen ziet, word je cynisch. Je ziet geen of heel langzame verbeteringen. Al het goede leven is alleen voorbestemd voor de happy few (rijken, gecorrumpeerden).
Deze genre cynisme komt kwetsend en beledigend over. Als een vorm van cabaret, column is het geen succes. Mensen waarderen deze genre niet. Het is begrijpelijk.

oyibo
Medewerker
User icon of oyibo
spacer line

Dan maar een advertentie in de Jakarta post. Oma met kilo suiker zoekt opa met sim en hp voor duurzame relatie.

It's only kinky the first time.

bambang
Gebruiker
spacer line

Jammer, dat je elkaar misverstaat. Anderen gaan ook hierin mee.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 01-10-2011 11:20 oyibo wrote:
Dan maar een advertentie in de Jakarta post. Oma met kilo suiker zoekt opa met sim en hp voor duurzame relatie.

???????? Oma met ondergebit zoekt oma met bovengebit om gezamelijk nootjes te knabbelen bedoel je.!!!!!!
Gloeiende gloeiende, al ik pak puppy zou zijn dan dan had ik al een ban aan mijn broek.
Wat een graf idioot.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 01-10-2011 16:29 Malam wrote:

[quote removed]

???????? Oma met ondergebit zoekt oma met bovengebit om gezamelijk nootjes te knabbelen bedoel je.!!!!!!
Gloeiende gloeiende, als ik pak puppy zou zijn dan dan had ik al een ban aan mijn broek.
Wat een graf idioot.

mr-bluesky
Gebruiker
spacer line

Op 30-09-2011 16:48 schreef elsbeth:
Ik kan je ťťn ding verzekeren. Als er iemand is die jou serieus, gratis en voor niks, had willen helpen, dan was het Pak Pupyes geweest. Ik kan me voorstellen dat je door het taalgebruik van hem af en toe op het verkeerde been wordt gezet, maar neem maar van mij aan dat je het niet beter had kunnen treffen met dit aanbod.
Jammer..

Klopt, maar ik geef niet op Emoticon: Smile

Ik wacht wel.
Pak gaat mijn Oma wel helpen, simpel omdat hiij dat kan.
Kwestie van tijd.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

On 02-10-2011 00:44 mr-bluesky wrote:

[quote removed]

Klopt, maar ik geef niet op Emoticon: Smile

Ik wacht wel.
Pak gaat mijn Oma wel helpen, simpel omdat hiij dat kan.
Kwestie van tijd.
Ja, maar je denkt toch niet dat ik dergelijke onzin op het forum laat staan he?

Tijd voor een slotje, want je wil het maar niet begrijpen kennelijk.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

84,414,525 pageviews Een website van indahnesia.com