Visum Indo 60 dagen

Subforum Het visumgebeuren 
88 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Het visumgebeuren > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
omegades
Gebruiker
spacer line

Beste mensen,

Ik ga november richting Indoland voor 60 dagen. Nou is concreet mijn vraag:

*Hoe lang duurt een visum aanvraag in Den Haag? (voor zover ik dacht gingen hier toch meerdere dagen overheen?)

Alvast bedankt!!

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Indo's hebben geen visum nodig voor Indoland . Ga je echter met een Nederlands paspoort op weg naar Indonesie, dan kun je onder meer een visum aanvragen bij de Indonesische ambassade in Nederland. Dit kost een week tot 10 dagen geloof ik. Indonesische ambassades elders ter wereld doen hetzelfde werk in enkele uren tot twee werkdagen.. maar ja.. daar heb je wellicht niets aan.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Via de visumdienst 5 werkdagen

bambang
Gebruiker
spacer line

U kunt ook informeren bij een ANWB-filiaal. De kosten staan niet op hun site.

dutchartist
Gebruiker
User icon of dutchartist
spacer line

Mocht je meer willen weten over visa en kitas voor Bali kijk dan hier in de website:

Edited by Oyibo

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 28-09-2011 09:07
http://www.opnaardeusershredder.nl

De perfecte combinatie om me te laten kotsen:
  • Dutch
  • artist
  • Bali
  • Ubud (woonachtig te)
  • visumagent
  • ongeoorloofde reclame

*Edited by Oyibo* *url removed*

• MAD

oyibo
    Medewerker
    User icon of oyibo
    spacer line

Sorry Pak Pupyes, moest effe de url weghalen.

Er staat nu een nieuwe url in Emoticon: Smile

It's only kinky the first time.

omegades
    Gebruiker
    spacer line

raar dat ze dat niet gewoon dezelfde dag kunnen doen! moet ik 2 keer heen en weer.. mijn vriendin gaat mee, mag ik namens haar ook een visum aanvraag doen of moet zij mee?

bedankt voor jullie antwoorden!

Groetjes!

Yerun
    Gebruiker
    User icon of Yerun
    spacer line

On 28-09-2011 11:47 omegades wrote:
    raar dat ze dat niet gewoon dezelfde dag kunnen doen ! moet ik 2 keer heen en weer.. mijn vriendin gaat mee, mag ik namens haar ook een visum aanvraag doen of moet zij mee?

bedankt voor jullie antwoorden!

Groetjes!

Kunnen? Willen! Alles kan namelijk... dat heet dan ook niet voor niets een...

Verder MOET je zelf niet twee keer op en neer, daarvoor heeft men visum-agenten uitgevonden. Lekker vanuit je luie stoel je visum regelen dus.

Kembang
    Gebruiker
    User icon of Kembang
    spacer line

Omegades.....zorgt wél dat je álle formulieren bij de hand hebt en niet vergeten je
    pasfoto's !!! En ga in iedergeval vroeg naar Den-Haag, Ambassade sluit écht om 13.00 uur óók als er nog mensen zitten te wachten, het luikje gaat gewoon dicht en je kan de volgende dag terug komen Emoticon: Frustrated Emoticon: Angry Emoticon: Angry
    Het duurt 10 dagen en ja...het is heen en weer reizen, en als je niet de juiste papieren bij je hebt wordt je NIET geholpen en kan je weer gaan....IK heb dat ervaren en ik daar taferelen gezien.... Emoticon: Cry Emoticon: Cry Emoticon: Cry écht zielig en triest!! Ze zijn bikkelhard daarzo!

Via de ANWB is het duur máár de service is prima. Anders gewoon in IR je visum daar kopen, dat doe ik nu ook op Bali....gewoon maar in de rij staan en....het is goedkoper heb ik begrepen....

Succes ermee.... Emoticon: Party!

omegades
    Gebruiker
    spacer line

Haha, ja moeten, moeten.. ik weet het. Ik rijd zelf op gas, dus qua kosten kan ik beter heen en weer rijden. Hoe bedoel je in IR? Ik kan daar niet voor 60 dagen een visa krijgen toch?

Chris
    Gebruiker
    User icon of Chris
    spacer line

Vandaag visa aangevraagd in Den Haag. 3 Oktober kan ik ze ophalen tussen 15.00 en 16.00 uur. Redelijk snel lijkt me.

pierre
    Gebruiker
    spacer line

Op 28-09-2011 18:52 schreef Kembang:
    Ambassade sluit écht om 13.00 uur óók als er nog mensen zitten te wachten, het luikje gaat gewoon dicht en je kan de volgende dag terug komen Emoticon: Frustrated Emoticon: Angry Emoticon: Angry
    Het duurt 10 dagen en ja...het is heen en weer reizen

Het kan best wel anders hoor, mijn ervaring ( moet wel zeggen dat dit vorig jaar was)
    Dinsdag paspoort met papieren ingeleverd ( 13.10 uur) , de woensdag weer opgehaald, alles kant en klaar.
    Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Maar misschien is het in de tussentijd anders geworden.

bouw3
    Gebruiker
    spacer line

Naar mijn ervaring is een 60 dagen visum alleen te verkrijgen met een uitnodigingsbrief van een sponsor met id card van deze sponsor!!!

Malam
    Gebruiker
    User icon of Malam
    spacer line

On 29-09-2011 04:48 bouw3 wrote:
    Naar mijn ervaring is een 60 dagen visum alleen te verkrijgen met een uitnodigingsbrief van een sponsor met id card van deze sponsor!!!

Als je je toeristenvisum van 30 dagen bij binnenkomst wil verlengen met 30 dagen, heb je een sponsor nodig een berg tijd en formaliteiten.
    Een 60 dagen visum is gewoon bij de ambassade te verkrijgen, zonder sponsor.

zieleffe
    Gebruiker
    User icon of zieleffe
    spacer line

Ik dacht het niet Malam je hebt bij het aanvragen van 60dgn een sponsor nodig,
    want je kan dan die elke maand verlengen tot 6X 30 dgn.......... Emoticon: Devil Emoticon: Yeah right!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Pamelabak
    Gebruiker
    spacer line

Onze visa voor 60 dagen hebben wij gewoon bij de Haagse ambassade kunnen aanvragen. Wij hadden ook geen sponsor nodig, of het is sinds heel kort veranderd.

Surya Atmadja
    Gebruiker
    User icon of Surya Atmadja
    spacer line

On 29-09-2011 09:33 zieleffe wrote:
    Ik dacht het niet Malam je hebt bij het aanvragen van 60dgn een sponsor nodig,
    want je kan dan die elke maand verlengen tot 6X 30 dgn.......... Emoticon: Devil Emoticon: Yeah right!

Click to see original image

Je hebt over de SosBud visum, is ook 60 dagen.Die kan verleng worden.

De 60 dagen visa turis, kan je niet verlengen.
    Dalam hal Izin Kunjungan untuk keperluan wisata, jangka waktu 60 (enam puluh) hari tidak dapat diperpanjang

bisa dicek of makemyday .

zieleffe
    Gebruiker
    User icon of zieleffe
    spacer line

Oke Om Sid dan heeft Malam gelijk.
    Ik dacht dat je die ook daar in Indonesië kan laten verlengen als je, als toerist een 30dgn visum had bij aankomst gekregen.
    Ergens heb ik hier gelezen dat het verlengt kan worden naar 60dgn............ Emoticon:

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

senior
    Gebruiker
    User icon of senior
    spacer line

Al een paar jaar haal ik hier in Nederland een visum, dat is 60 dagen geldig....een 30 dagen visum word al een paar jaar niet meer afgegeven.In ieder geval niet via het visumburo hier in Amsterdam.

Dit visum laat ik in Indonesie via tussenkomst van een visumburo op Bali gewoon verlengen.Zij zorgen dan voor de zg uitnodigingsbrief, oftewel zij zijn dan de sponsor.Kost iets extra bovenop de normale verlengingskosten maar je hebt er geen omkijken naar en je hoeft niet zelf twee keer naar de immigrasi.

Een Visum On Arrival (30 dagen) schijnt nu ook met 30 dagen verlengd te kunnen worden? Ik weet dat dus niet zeker, gebruik nooit een VOA

hati hati, pelan pelan

Surya Atmadja
    Gebruiker
    User icon of Surya Atmadja
    spacer line

On 29-09-2011 10:14 senior wrote:

Een Visum On Arrival (30 dagen) schijnt nu ook met 30 dagen verlengd te kunnen worden? Ik weet dat dus niet zeker, gebruik nooit een VOA

Inderdaed.
    Dat had mijn vriend vorig jaar ook gedaan in Jakarta.
    Dacht dat er ooit een posting door iemand werd geplaats bij indahnesia.

bisa dicek of makemyday .

Malam
    Gebruiker
    User icon of Malam
    spacer line

Op een VOA binnenkomen en 30 dagen verlengen is gewoon mogelijk, alleen de procedure is haast het zelfde als het verlengen van een Sos Bud visum.
    Een smak formulieren invullen en je hebt een sponsor nodig.
    Eenvoudiger om in Nederland bij de Indonesisch ambassade een 60 dagen visum aan te vragen, dan is er ook geen sponsor nodig.

omegades
    Gebruiker
    spacer line

Moeten de personen die mee gaan ook mee naar de ambassade of kan ik voor hen ook een visum aanvragen?

gerry deuren
    Gebruiker
    spacer line

hallo het lijkt mij beter. dat als die personen mee gaan naar indonesia.ook voor hun eigen veiligheid mee gaan naar de ambassade in denhaag.een sponser vinden bij aankomst is geen probleem,voor als je eventueel langer wild blijven.er zijn zat buro's vooral in bali die jullie bij staan.veel succes

robbert
    Gebruiker
    spacer line

Hoi,
    Flauwekul, je kan gewoon zelf voor ieder ander een visum aanvragen. Als je gewoon voor een ieder het juiste formulier van de ind. ambass. download en voor een ieder zijn of haar foto/paspoort/kopie ticket o.i.d. (en geld !) meeneemt dan word je redelijk snel geholpen en kan je met 4 werkdagen de paspoorten, voorzien van visa weer ophalen.
    Suk6 Rob

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
    Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
     Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
    Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,007,864 pageviews Een website van indahnesia.com