|
|
|
|
|
|
Mijn naam is Mirjam van der Laan en ik spreek Indonesisch. Ik woon in Utrecht en zou graag andere de taal leren! Dus als je naar Indonesië gaat en je wil de taal een beetje spreken dan kan ik je daarbij helpen! Ook ben ik vaak in Amsterdam te vinden dus dat zou ook een mogelijkheid zijn. Als je geïnteresseerd bent zal ik meer over mijzelf vertellen.
|
|
|
|
|
Jammer Mirjam....ik ga al over 14 dagen naar IR toe, ik ben nu een autodidact in het leren van Bahasa Indonesia, het gaat verschrikkelijk moeizaam.....
Als ik terug komt wil ik graag met jou in contact komen.....goed?
Groetjes
|
|
|
|
|
Hoi Mirjam, leuk initiatief. Zou graag willen maar woon helaas te ver van zowel Utrecht als Amsterdam :-(
|
|
www.meraihbintang.info | www.facebook.com/meraihbintangfoundation
|
|
|
|
|
Hoi Mirjam, ik zou graag wat meer info willen . Jekunt me op mijn mailadres bereiken.
Groetjes, Lies.
|
|
|
|
|
Aan mij waarschijnlijk ook niet besteed....ik haspel na al die jaren dat ik in Indonesie kom nog steeds alles door elkaar. ... Heb het al eens gezegd: spreek en versta na 4 keer in Thailand te zijn geweest beter Thais dan bahasa Indonesia
|
|
hati hati, pelan pelan
|
|
|
|
|
Onderwerp verplaatst naar 'Indonesië op z'n Nederlands'
|
|
|
|
|
|
|
Mocht Utrecht te ver zijn: In januari start weer een cursus taal en cutuur in Leeuwarden. Een beetje meer utara maar ook wel gezellig joh.
|
|
|
|
|
Hoi Mirjam.
Doe je de Bahasa als vrijwilligster om anderen te helpen.....of is het een échte cursus die je geeft? Ik woont dichtbij Utrecht maar ik vind het een nare stad om erin te rijden...
Ik heb 1x een cursus gedaan en het bedrag wat er wordt gevraagd was best mahal sekali.....dus niet meer verder geleerd!!
Ik hoor het wel......als je misschien richting Amersfoort/ Soest/ Bilthoven e.o. iets kan
betekenen voor mij.....
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|