Cursus Bahasa Indonesia

Subforum Java 
53 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Java > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
iddoschotanus
Gebruiker
spacer line

Ik ben woonachtig in Zwolle en wil graag samen met vriendin de taal Bahasa Indonesia leren. Is er iemand of weet je iemand die woonachtig is in de regio Zwolle en ons de taal kan leren? Wij horen het graag. Alvast bedankt.

Iddo Schotanus (i_schotanusEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com)

mirjamvdlaan
Gebruiker
spacer line

Hoi Iddo,

Mijn naam is Mirjam van der Laan en spreek Indonesisch.
In 2006 heb ik 9 maanden in Malang, Oost Java gewoond. Hier heb ik les gegeven
in een buurthuis. Afgelopen jaar ben ik weer voor het eerst terug gegaan en het praten
lukte nog steeds! Ik vind het heel leuk om andere mensen ook deze leuke taal te leren.

Ik woon in Utrecht, maar misschien is dat geen probleem. En omdat ik geen professioneel lerares ben wil ik het voor een kleine bijdrage graag aan jullie leren.
Daar komen we dan wel uit!

Met vriendelijke groeten,

Mirjam van der Laan

iddoschotanus
Gebruiker
spacer line

Beste Mirjam,

Het spijt mij voor de late reactie op jouw bericht. Bij toevalligheid zie ik via google dat ik een reactie heb ontvangen op forum.indonesië. Ik kijk niet erg vaak op deze site.

Heb jij de taal in negen maanden volledig onder de knie gekregen? Indrukwekkend! ;-). Mijn situatie is iets veranderd, maar het lijkt mij wel leuk om contact te houden. Want het is toch een taal die mij erg aanspreekt.

Heb je toevallig een facebook account? Zo ja, mijn emailadres is i_schotanusEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.hotmail.com.

Gr. Iddo

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,696,337 pageviews Een website van indahnesia.com