Leuke vrouw gezocht

Subforum IndonesiŽ op z'n Nederlands 
61 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > IndonesiŽ op z'n Nederlands > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Werk en prive blijft gescheiden. Dit advies hierboven heeft vnl. een financiele achtergrond: erop vooruitgaan en niet achteruit. Maar dat is een andere topic waar het hier niet over gaat.
Je moest eens weten wat je nog kan vinden bij grootvuil, inruil-winkels en Marktplaats.

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Ik zoek een gehuwde man die van dansen houdt waarvan zijn vrouw/ partner niet kan of wil dansen, en wel mee gaat voor de gezelligheid en voor de muziek zoals mijn man. Emoticon: Yes! Dansstijlen zijn jive, stijldansen en countrylinedance..... Emoticon: Yes!
Leeftijd graag om en nabij de 60 jaar en moet wonen in een straal van 5 tot 8 km van DenDolder ( Utrecht), dat is dan nog te doen om samen naar een Indische dansevenement te rijden...
Ik hoor het wel...... Emoticon: Bye bye
Kijken wie hierover "flauwe" of leuke antwoorden op geeft Emoticon: Wink Emoticon: Laugh out loud

Malam , Senior en Om Sid dus niet, gezien jullie in IR wonen of er naar toe gaan...... Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 18-09-2011 08:40 Kembang wrote:

Malam , Senior en Om Sid dus niet, gezien jullie in IR wonen of er naar toe gaan...... Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Ome Sid woont in Ollanda.
Trouwens waar ligt Den Dolder ? Utrecht weet ik wel.
Als bijbelvaste Moslim mag hij geen "vreemde"vrouw aanraken Emoticon: Shiny

bisa dicek of makemyday .

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 18-09-2011 08:40 Kembang wrote:

Verdorrie zit ik er weer naast.
Nou dan moet ik me hier maar troosten met zo'n lekkere hitsige dangdut Emoticon: Laugh out loud

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Whoehaha, jij een bijbelvaste Moslim???? Ik dacht dat Moslims minimaal 4 en mťťr vrouwen mogen hebben Om Sid.......enne ja kan mij gewoon als vriendin beschouwen hoor.....dan mag een Moslim gerust een arm om mij heen slaan Emoticon: Party! Emoticon: Party!
Als je mij voor een " vreemde" aanziet ook prima toch.....dan gewoon los dansen ken toh ůůk, niet dan? Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

Den Dolder...effe googlen Om Sid.....

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Op 18-09-2011 08:40 schreef Kembang:

Ik zoek een gehuwde man die van dansen houdt waarvan zijn vrouw/ partner niet kan of wil dansen, en wel mee gaat voor de gezelligheid en voor de muziek zoals mijn man. Emoticon: Yes! Dansstijlen zijn jive, stijldansen en countrylinedance..... Emoticon: Yes!
Leeftijd graag om en nabij de 60 jaar en moet wonen in een straal van 5 tot 8 km van DenDolder ( Utrecht), dat is dan nog te doen om samen naar een Indische dansevenement te rijden...
Ik hoor het wel...... Emoticon: Bye bye
Kijken wie hierover "flauwe" of leuke antwoorden op geeft Emoticon: Wink Emoticon: Laugh out loud

Ja ja als ik je schrijf dat ik de voorzitter ben van een dansgroep van rond de 36 leden, die een middag in de week dansles organiseert in zo wel stijl dansen als line dancing, dan zal je wel jaloers op mij zijn.
Dat doen we al jaren en geloof mij een heel gezellig clubje.
Bij de laatste les, bij een einde van het seizoen een thema avond en daar is ook al eens Indonesie voorbij gekomen.
Kan je die dans Sayang ť line dans................... Emoticon: Nice Emoticon: Shiny Emoticon: Party!

Is dit niet offtopic???? ja moet maar vragen en daarop antwoord geven.......... Emoticon: Shiny Emoticon: Nice

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Waren daar ook alleen staande alleenstaande mannen of vrouwen? Ziellef??

Vroeger werd je nog ten dans gevraagd.....maar helaas....

Vroeger op de dansscholen krijgt je meestal verkering met een leuke meid of knul, en soms komt er een huwelijk van....ik heb 2x meegemaakt dt het een "moetje" was geweest, ha.ha.haaaa Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Misschien iets voor degene die een vrouw zoekt.... kijkt naar Indische dansavonden daar zitten aardig wat vrouwen alleen of met een vriendin/ kennis die verkering zoeken.
Wie weet slaagt je daar bij zulke avonden.....Huub.

Huub4xc
Gebruiker
spacer line

Beste lezers,

Er zijn veel reacties geschreven; waarvoor dank.
Een belangstellende lezer vraagt naar de leeftijd?
De leeftijd mag variŽren tussen 35 en 45 jaar.
Mij lijkt het leuk als ik via dit forum contact kan krijgen en mijn vriend in contact kan brengen.

Groeten,
Huub

Huub4xc
Gebruiker
spacer line

Beste lezers,

Verder verwacht ik dat dit onderwerp even tijd nodig heeft voordat6 de juiste persoon dit heeft gelezen.

Groeten,
Huub

FrankieSolo
Gebruiker
spacer line

Leuke discussie hoor..... Ik heb mijn vrouw via IndoCupid gevonden. Je moet voor een serieus contact overigens wel eerst door flink wat taal en communicatieproblemen heen en proberen de 'goldiggers'er uit te filteren... Emoticon: Party! Getting married in Jakarta this summer!

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

IndoCupid is dus iets beter dan Marktplaats.id.
Geintje, welgemeende felicitaties en succes.

FrankR
Gebruiker
User icon of FrankR
spacer line

Ik ben bijna een maand getrouwd en samenwonend met een Indonesische vrouw in Jakarta, die ik leerde kennen via een dating site Lexa, dat toentertijd al overgenomen was door Match.com. Zij wilde niet naar Nederland verhuizen en ik had minder te verliezen hier. mijn ouders waren al gestorven, ik had weinig contact met vrienden/familie en mijn baan stond ook op de tocht.

Om mijn ervaringen te delen, was mijn huidige vrouw niet mijn eerste Indon. vriendin. De meeste Indon. vrouwen op een dating site, die geÔnteresseerd zijn in een buitenlandse man, doen dat inderdaad als reden om te trouwen en te gaan wonen in het buitenland. Sommige sites zijn fake en er blijven vrouwen reageren die een partner zoeken, terwijl je aangeeft al een vriendin te hebben. Of je valt helemaal niet in hun zoekprofiel.

Ik ging n.l.in eerste instantie op zoek naar platonische vriendschappen om mee uit te gaan tijdens mijn bezoek naar mijn overdag werkende vriendin, zodat ik niet de gehele dag alleen erop uit moest gaan in een land waar ik de taal niet spreek. Mijn ervaring is dat alleen Universitair opgeleiden inwoners redelijk tot goed Engels spreken. Ik deed dit natuurlijk met medeweten van die vriendin.

Ik zeg niet dat het onmogelijk is om je geliefde te vinden hier aangezien ik het bewijs ben, maar het valt niet mee om iemand te vinden die goed bij je past. Mijn Nederlandse buurvrouw hier in het gasthuis waar ik woon, is getrouwd met een Indon. man die zij ontmoette in Nederland. Doordat haar ouders al regelmatig in IndonesÔe op vakantie gingen, was zij de taal machtig.

Om een Indon. vrouw in Nederland te zoeken zou je dus ook via match.com kunnen zoeken of moet je het meer hebben van de famille/vrienden bijeenkomsten. Ik ging n.l. niet op zoek naar een partner, maar een vriendischap. Maar je weet nooit of hij/zij iemand kent die hetzelfde zoekt.

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Gefeliciteerd FrankR,.... dat je nog vele jaren in Gezondheid, Liefde en Geluk met jou Indonesische vrouw mag hebben.....
Hopende dat je een goede regeling hebt getroffen, anders ben je straks een "zwerver" die kaal is geplukt door vrouw ťn haar familieleden!! De komende jaren zullen lerende jaren worden....
Good Luck. Emoticon: Party!

FrankR
Gebruiker
User icon of FrankR
spacer line

ik ben getrouwd prenup omdat ik geen huis mag bezitten en ik heb nog geen kitas of een Indon. paspoort. Mijn familie bestaat uit harde werkers van gemiddeld to hoger inkomen. Dus daar hoef ik me niet druk over te maken.

FrankR
Gebruiker
User icon of FrankR
spacer line

Nu ben ik een jaar later nog steeds gelukkig getrouwd en ik ontmoet soms landgenoten bij een bevriend echtpaar die ik via dit forum heb leren kennen. Maar ik vraag me af of er clubs zijn, waarbij men andere landgenoten ontmoet. Clubs die 2-wekelijks iets afspreken met hapje en drankje. Dan kun je natuurlijk ook je ongehuwde kennis meenemen.

Nu in Rotterdam was ik lid van Luva, een uitgaansvereniging, die maandelijks een boekje uitbrachten waar leden een activiteit konden promoten en andere leden d.v.m. van een kleine oproep uitnodigden mee te doen. Zodoende ging men nooit alleen (sommigen vrijgezel, sommigen een paar) naar iets.

Ik ben niet van plan zo'n club op te zetten, maar misschien kunnen we ergens een activiteiten-kalender opzetten beginnend met een ontmoeting met forumleden?

RoepnaamLe
Gebruiker
spacer line

Hej Huub,

Hoe oud is je vriend? Misschien heb ik wel iemand voor hem...

FrankR
Gebruiker
User icon of FrankR
spacer line

Voordat ik mijn vrouw ontmoette kwam ik erachter dat er op facebook een club bestaat uit Indon. vrouwen in Nederland die met een Ned. man getrouwd zijn. Mijn toenmalige vriendin kon toen als vrijgezel wel lid worden.

Om de zoveel tijd ontmoeten ze elkaar om bij te praten en te eten. Ik ben er toen geweest bij een tuinfeest in Rotterdam. Wat te eten meegenomen en 5 vrouwen in de keuken die het een en ander klaar maakten.

Zoek op "Indonesian Women in Netherlands" of "IWN Groep". Officieel kunnen alleen vrouwen in Nederland wonend er lid van worden, maar wellicht is er een vrijgezelle kennis van een van 242 leden die interesse heeft. Je moet alleen iemand kennen die al lid is...

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Leuk te horen van het bestaan FrankR. Hopelijk is dat stukken beter dan de vroegere arisan-club van de "Wanita Indonesia dalam perantauan". Dit was een clubje van Indonesische vrouwen - gehuwd met (veelal oudere) Nederlanders - uit Den Haag en Rotterdam die maandelijks bij elkaar kwamen en dan uitgingen met het doel een brondong (= jongere knaap) te vinden en daarmee overspel te plegen. Je begrijpt wel dat het niveau niet erg hoog was in deze club.
Er zijn ook Indonesische studenten-clubs in Delft en wellicht ook in Rotterdam.

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 26-09-2013 10:15 Yogya-Bali wrote:

Er zijn ook Indonesische studenten-clubs in Delft en wellicht ook in Rotterdam.

Tegenwoordig heb je veel PPI studenten clubs in de meeste grote Nederlandse steden met Hogescholen of Universiteiten.

Alleen zijn de leden vaak van "andere kaliber", relatief hoog opgeleid en van een bepaalde sociale level.

bisa dicek of makemyday .

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Er is inmiddels al veel over geschreven, regelmatig hebben we in de loop van de afgelopen jaren mannen gezien die tegen een Indonesische dame aan liepen in de vakantie of als expat.
Op slag verliefd en gelijk trouwen, hoe vaak is er niet voor gewaarschuwd.
Op enkelen na die wel geslaagd zijn, zie je ze na een bepaalde periode niet meer op het forum.

Waarom? Lijkt me duidelijk, als je tot in de treuren bent gewaarschuwd en je gaat bovendien ook nog uit je dak omdat jij toevallig wel een goede keuze hebt gemaakt en je stoot je neus, dan sta je niet te trappelen omdat nog even te vermelden.
Buiten het uitgaansleven in Jakarta en Bali waar men zijn liefde ontmoet is er sinds enkele jaren het fenomeen datingsites.
Nog listiger (uitzonderingen daar gelaten) zonder persoonlijk contact is het nog moeilijker om te weten wat de achtergronden van deze dames zijn Emoticon: Confused

Voor de vakantiegangers, expats en dameszoekenden, deze link van een expat die 5 jaar in Jakarta heeft gewoond en getrouwd is geweest met een verkeerde. Emoticon: Wink
De man somt wat dingen op en allicht dat iemand die ondeugende plannen heeft er iets van opsteekt. Emoticon: Yes!

http://www.jakarta100bars.com/(...)n-girl-cheating.html

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Wanneer er wat fotoos geplaatst worden van zoekende kandidaten met hun
email-adres dan kan ik dat hier in Solo wel ophangen in de Pos
Zeker weten dat er binnen enkele dagen reacties zijn, wanneer de kandidaten
tenminste net zo aantrekkelijk zijn als ik Emoticon: Party!

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Foto ophangen Sabar, waarom?
Ik denk dat dit ruimschoots voldoende is. Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Bule cari perempuan cantik.
Email: www.duit.nl

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

En weer......"you took the words right out of my mouth".

Anorak
Gebruiker
User icon of Anorak
spacer line

Emoticon: Laugh out loud hahaha Malam, spijker op den kop.

Where there is a will there will be relatives.

sabar2
Gebruiker
User icon of sabar2
spacer line

Voor de nog niet zo ontwikkelden wellicht een dompet met rupiahs Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.malam
want niet iedereen houdt de wisselkoersen rupiah-euro hier in de gaten Emoticon: Party!

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,946,755 pageviews Een website van indahnesia.com