Leuke vrouw gezocht

Subforum Indonesië op z'n Nederlands 
54 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Indonesië op z'n Nederlands > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Werk en prive blijft gescheiden. Dit advies hierboven heeft vnl. een financiele achtergrond: erop vooruitgaan en niet achteruit. Maar dat is een andere topic waar het hier niet over gaat.
Je moest eens weten wat je nog kan vinden bij grootvuil, inruil-winkels en Marktplaats.

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Ik zoek een gehuwde man die van dansen houdt waarvan zijn vrouw/ partner niet kan of wil dansen, en wel mee gaat voor de gezelligheid en voor de muziek zoals mijn man. Emoticon: Yes! Dansstijlen zijn jive, stijldansen en countrylinedance..... Emoticon: Yes!
Leeftijd graag om en nabij de 60 jaar en moet wonen in een straal van 5 tot 8 km van DenDolder ( Utrecht), dat is dan nog te doen om samen naar een Indische dansevenement te rijden...
Ik hoor het wel...... Emoticon: Bye bye
Kijken wie hierover "flauwe" of leuke antwoorden op geeft Emoticon: Wink Emoticon: Laugh out loud

Malam , Senior en Om Sid dus niet, gezien jullie in IR wonen of er naar toe gaan...... Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 18-09-2011 08:40 Kembang wrote:

Malam , Senior en Om Sid dus niet, gezien jullie in IR wonen of er naar toe gaan...... Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Ome Sid woont in Ollanda.
Trouwens waar ligt Den Dolder ? Utrecht weet ik wel.
Als bijbelvaste Moslim mag hij geen "vreemde"vrouw aanraken Emoticon: Shiny

bisa dicek of makemyday .

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 18-09-2011 08:40 Kembang wrote:

Verdorrie zit ik er weer naast.
Nou dan moet ik me hier maar troosten met zo'n lekkere hitsige dangdut Emoticon: Laugh out loud

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Whoehaha, jij een bijbelvaste Moslim???? Ik dacht dat Moslims minimaal 4 en méér vrouwen mogen hebben Om Sid.......enne ja kan mij gewoon als vriendin beschouwen hoor.....dan mag een Moslim gerust een arm om mij heen slaan Emoticon: Party! Emoticon: Party!
Als je mij voor een " vreemde" aanziet ook prima toch.....dan gewoon los dansen ken toh óók, niet dan? Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny

Den Dolder...effe googlen Om Sid.....

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Op 18-09-2011 08:40 schreef Kembang:

Ik zoek een gehuwde man die van dansen houdt waarvan zijn vrouw/ partner niet kan of wil dansen, en wel mee gaat voor de gezelligheid en voor de muziek zoals mijn man. Emoticon: Yes! Dansstijlen zijn jive, stijldansen en countrylinedance..... Emoticon: Yes!
Leeftijd graag om en nabij de 60 jaar en moet wonen in een straal van 5 tot 8 km van DenDolder ( Utrecht), dat is dan nog te doen om samen naar een Indische dansevenement te rijden...
Ik hoor het wel...... Emoticon: Bye bye
Kijken wie hierover "flauwe" of leuke antwoorden op geeft Emoticon: Wink Emoticon: Laugh out loud

Ja ja als ik je schrijf dat ik de voorzitter ben van een dansgroep van rond de 36 leden, die een middag in de week dansles organiseert in zo wel stijl dansen als line dancing, dan zal je wel jaloers op mij zijn.
Dat doen we al jaren en geloof mij een heel gezellig clubje.
Bij de laatste les, bij een einde van het seizoen een thema avond en daar is ook al eens Indonesie voorbij gekomen.
Kan je die dans Sayang é line dans................... Emoticon: Nice Emoticon: Shiny Emoticon: Party!

Is dit niet offtopic???? ja moet maar vragen en daarop antwoord geven.......... Emoticon: Shiny Emoticon: Nice

Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Waren daar ook alleen staande alleenstaande mannen of vrouwen? Ziellef??

Vroeger werd je nog ten dans gevraagd.....maar helaas....

Vroeger op de dansscholen krijgt je meestal verkering met een leuke meid of knul, en soms komt er een huwelijk van....ik heb 2x meegemaakt dt het een "moetje" was geweest, ha.ha.haaaa Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Misschien iets voor degene die een vrouw zoekt.... kijkt naar Indische dansavonden daar zitten aardig wat vrouwen alleen of met een vriendin/ kennis die verkering zoeken.
Wie weet slaagt je daar bij zulke avonden.....Huub.

Huub4xc
Gebruiker
spacer line

Beste lezers,

Er zijn veel reacties geschreven; waarvoor dank.
Een belangstellende lezer vraagt naar de leeftijd?
De leeftijd mag variëren tussen 35 en 45 jaar.
Mij lijkt het leuk als ik via dit forum contact kan krijgen en mijn vriend in contact kan brengen.

Groeten,
Huub

Huub4xc
Gebruiker
spacer line

Beste lezers,

Verder verwacht ik dat dit onderwerp even tijd nodig heeft voordat6 de juiste persoon dit heeft gelezen.

Groeten,
Huub

FrankieSolo
Gebruiker
spacer line

Leuke discussie hoor..... Ik heb mijn vrouw via IndoCupid gevonden. Je moet voor een serieus contact overigens wel eerst door flink wat taal en communicatieproblemen heen en proberen de 'goldiggers'er uit te filteren... Emoticon: Party! Getting married in Jakarta this summer!

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

IndoCupid is dus iets beter dan Marktplaats.id.
Geintje, welgemeende felicitaties en succes.

FrankR
Gebruiker
User icon of FrankR
spacer line

Ik ben bijna een maand getrouwd en samenwonend met een Indonesische vrouw in Jakarta, die ik leerde kennen via een dating site Lexa, dat toentertijd al overgenomen was door Match.com. Zij wilde niet naar Nederland verhuizen en ik had minder te verliezen hier. mijn ouders waren al gestorven, ik had weinig contact met vrienden/familie en mijn baan stond ook op de tocht.

Om mijn ervaringen te delen, was mijn huidige vrouw niet mijn eerste Indon. vriendin. De meeste Indon. vrouwen op een dating site, die geïnteresseerd zijn in een buitenlandse man, doen dat inderdaad als reden om te trouwen en te gaan wonen in het buitenland. Sommige sites zijn fake en er blijven vrouwen reageren die een partner zoeken, terwijl je aangeeft al een vriendin te hebben. Of je valt helemaal niet in hun zoekprofiel.

Ik ging n.l.in eerste instantie op zoek naar platonische vriendschappen om mee uit te gaan tijdens mijn bezoek naar mijn overdag werkende vriendin, zodat ik niet de gehele dag alleen erop uit moest gaan in een land waar ik de taal niet spreek. Mijn ervaring is dat alleen Universitair opgeleiden inwoners redelijk tot goed Engels spreken. Ik deed dit natuurlijk met medeweten van die vriendin.

Ik zeg niet dat het onmogelijk is om je geliefde te vinden hier aangezien ik het bewijs ben, maar het valt niet mee om iemand te vinden die goed bij je past. Mijn Nederlandse buurvrouw hier in het gasthuis waar ik woon, is getrouwd met een Indon. man die zij ontmoette in Nederland. Doordat haar ouders al regelmatig in Indonesïe op vakantie gingen, was zij de taal machtig.

Om een Indon. vrouw in Nederland te zoeken zou je dus ook via match.com kunnen zoeken of moet je het meer hebben van de famille/vrienden bijeenkomsten. Ik ging n.l. niet op zoek naar een partner, maar een vriendischap. Maar je weet nooit of hij/zij iemand kent die hetzelfde zoekt.

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Gefeliciteerd FrankR,.... dat je nog vele jaren in Gezondheid, Liefde en Geluk met jou Indonesische vrouw mag hebben.....
Hopende dat je een goede regeling hebt getroffen, anders ben je straks een "zwerver" die kaal is geplukt door vrouw én haar familieleden!! De komende jaren zullen lerende jaren worden....
Good Luck. Emoticon: Party!

FrankR
Gebruiker
User icon of FrankR
spacer line

ik ben getrouwd prenup omdat ik geen huis mag bezitten en ik heb nog geen kitas of een Indon. paspoort. Mijn familie bestaat uit harde werkers van gemiddeld to hoger inkomen. Dus daar hoef ik me niet druk over te maken.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,696,242 pageviews Een website van indahnesia.com