gezocht indonesische vrouw .

Subforum Gezocht & Aangeboden 
64 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gezocht & Aangeboden > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 15-09-2011 15:37 Malam wrote:

[quote removed]

NIET VERSTANDIG. Emoticon: Wink

Doordat ze in Ollanda wonen zijn ze of hiero geboren/naar school gegaan.
En dan zijn ze al lang beinvloedt door hun Nederlandse zusters, hebben ze of willen ze bepaalde rechten .
En dan willen ze alleen maar trouwen op basis van liefde, gelijkwaardigheid en vele andere moderne wensen
==================================================================
Leg eens uit Om???????
Wat is daar mis mee???????
Is dat dan niet de basis van een goed huwelijk?????
Het lijkt er wel op dat je wil zeggen neem een Indonesische vrouw uit de kampung die accepteert maar ťťn recht het aanrecht.

1.Heb ik dan gezegd(of geschreven) dat het mis is ???

2. Onder andere , plus het factor L=Liefde .

3. Heb ik dat geschreven ?
Er zijn mensen die er aan gruwelen om met een aykamsi(tu) =ayam kampung situ te trouwen.
Kan je niet goed discussieren , praten op je nivo , kan je niet meenemen naar je werk , en omdat ze uit een kampung kwam is de kans om een goede netwerk van haar kant zo goed als nihil.

Aan de andere kant zijn er mensen die wel het prima vinden .
Het is hun goed recht , welke ze willen kiezen.
Als ze maar heppie voelen.

Ideaalbeeld = Mooi (24-36-24) , knap in de hersenen , rijk , goed gestudeerd , jong etc .
In de praktijk is het vaak niet haalbaar .

bisa dicek of makemyday .

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Op 15-09-2011 11:47 schreef Macan Belanda:

[quote verwijderd]

Onder welke voorwaarde :

- koude uitsluiting
- warme uitsluiting
- ze krijgt een hele mooie ketting als huwelijksgeschenk. Een hele lange, als ze hem om doet, kan ze naar de keuken en de slaapkamer. Als ze een grote mond heeft moet ze 1 schakeltje per keer inleveren

Als het over enkel jaren fout loopt, doe je dan ook dat vermelden.
Want dan kunnen de generaties later hier hun les uittrekken
Elisabeth Thailer heeft 9 mannen versleten en nu zijn haar gekregen halskettingen miljoenen waard..........

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Veer01
Gebruiker
User icon of Veer01
spacer line

Al eens rondgekeken op datingsites?Aanbod zat,ben beetje verbaasd over de opreop via deze pagina. Emoticon: Bye bye

Macan Belanda
Gebruiker
User icon of Macan Belanda
spacer line

Om Sid en Zieleffe. herinneren jullie je mijn topic hier dan niet meer ? Jullie hebben me voor alles gewaarschuwd en ik heb alle tests op mijn vriendin toegepast, maar ik heb toch echt het idee dat mijn gevoel me niet in de steek laat.

Ik maakte eerder hierboven een grapje, onze liefde is echt. Doch trouw ik onder huwelijkse voorwaarden. Ik zeg doch omdat ik mij al genoeg in de liefde laat vallen, alles geven en delen is moeilijk als je elkaar relatief kort kent. Ik ben malle Eppie niet.

Wat ook nog offtopic is hier, maar wat ik erover te melden heb : het is niet altijd ellende met een buitenlandse bruid, ik zie jullie beide voornamelijk klagen en waarschuwen. Begrijp me niet verkeerd, ik ben jullie er dankbaar voor, ik heb er inzichten door gekregen en heb een betere afweging kunnen maken. Daarvoor eerder mijn dank dan een klacht, maar het valt me op dat jullie er (of ik zie het zwart/wit nu) echt nooit positief over zijn.

In dit topic kan ik me dat echter voorstellen, ik kan het niet serieus nemen en daarom ook van mij geen serieuze reactie hier. Btw. als mijn relatie strandt zijn jullie de eersten die het horen ok ?

"Bhinneka Tunggal Ika"

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 15-09-2011 23:44 Macan Belanda wrote:

Ik maakte eerder hierboven een grapje,

dat begrijpt iedereen wel. toch ?

Maar mijn posting over bepaalde keuze van bepaalde mannen staat gewoon als een huis.
Konstatering van een feit, zonder waarde oordeel te geven.

bisa dicek of makemyday .

eveline
Gebruiker
spacer line

Ik val hier bijna van mijn stoel van het lachen dit topic te lezen. Humor.

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Dat bedoel ik eveline een dag niet gelachen is een dag niet geleefd .........

En ja M Belanda begrijpt best dat er tussen door wel even aan herrineringen getrokken mag worden.
Zo houd een discussie ook stand.
Belandagila en nog een Belanda in 2004, hebben we hier de zelfde persoon voor ons??? Emoticon: Very funny

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Macan Belanda
Gebruiker
User icon of Macan Belanda
spacer line

Neeeeee, ik ben gewoon een nieuwkomer. Ben hier wel vaak langs gekomen, maar nooit geregistreerd ... Ouwe wijven !
Emoticon: Wink .

"Bhinneka Tunggal Ika"

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Ach......ik ben bijna 38 jaar getrouwd met een orang Belanda....moet kunnen toch??
We vieren ons huwelijksdag op Bali Emoticon: Yes! Emoticon: Shiny Emoticon: Party!

Dus Malam met Pop , Senior en Om Sid ..laat jullie niet afschrikken.... gewoon doorgaan met de Liefde Emoticon: Party! Emoticon: Shiny

P.S. Om Sid mijn berichtje via site van LL/ Wu niet gekregen??

IdaSa
Gebruiker
spacer line

Can you tell why u looking for indonesiŽ women???? Waarom moet Indonesische vrouw????????

IdaSa
Gebruiker
spacer line

Waarom moet Indonesisch vrouw??? Why u looking for Indonesisch women??? And what do you think of IndonesiŽ women????

I like to know what THE reason so many man like to marriage of having relatie met buitenland/ women From other country. Can you tell why...?????

Thx

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

I guess you have to find out yourself.....

hati hati, pelan pelan

IdaSa
Gebruiker
spacer line

On 14-09-2011 12:01 robertjansen wrote:
den haag ik ben op zoek naar indonesiche vrouw voor pidjit of een relatie. /vriendschap.
wie kent iemand?
ik ben een nederlandse jongeman

Waarom/why you looking for Indonesische vrouw???

bambang
Gebruiker
spacer line

Why are you asking three times? Driemaal scheepsrecht?
Heb je al een NL vrouw geproefd? Ook een RI vrouw?
Je lust zuurkool of niet; jengkol of niet. (of peteh?)

Misschien dat de RI vrouw het best kan pijitten? Ja, waarom ja?
(Wel een enge eigenschap voor een duurzame relatie.) Ieder zijn heug en meug.

IdaSa
Gebruiker
spacer line

Op 14-09-2011 13:17 schreef simpati:
Beste Robert,
Je kan ook even naar IndonesiŽ komen dan kan ik voor jouw een advertentie zetten in de krant.
Ik heb zon vaag vermoeden dat de dames dan in de rij staan bij de luchthaven om jouw af te halen!
Salam,
Jan
Malang
waarom zoek je Indonesische vrouw".."??????????????

lihat1
Gebruiker
User icon of lihat1
spacer line

is het weer zover? marktdag?

lihat1
Gebruiker
User icon of lihat1
spacer line

njong wolanda ada tjari bini
dia tjari nona Indonesia, tjari kanan dan kiri

njong wolanda bilang: ďnona, nanti ose hidup dengí mewahĒ
nona mengaku njong, tetapi nona seng sangka nanti ada mau ketjewa

nona menjesal, nona suí di wolanda sekarang
oktober - pebruari bakurung di rumah, dingin lawang!

LOL

lihat1
Gebruiker
User icon of lihat1
spacer line

vrij vertaald

een hollandse gozer zoekt een vrouw
hij zoekt een indonesische schone, zoekt rechts en links ( dat is toch wat hij wou?)

de hollandse jongen zegt: ďmeisje, je zal heerlijk leven, heel luxueusĒ
het meisje geeft toe, maar heeft niet verwacht dat ze teleurgesteld zal zijn in haar keus

Het meisje heeft er spijt van, ze is nu al in nederland
Oktober tot februari opgesloten in huis, wat is het koud in dit kikkerland!

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 27-10-2011 06:01 lihat1 wrote: Het meisje heeft er spijt van, ze is nu al in nederland
Oktober tot februari opgesloten in huis, wat is het koud in dit kikkerland!
Ik zou zo met haar willen ruilen want hier is het niet meer om te harden, zo benauwd.... sumuk .

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Lihat1, een beetje archaÔsch oud-Moluks-maleis met spelling van voor 1972. Of is het een bestaand lied van voor die tijd?

lihat1
Gebruiker
User icon of lihat1
spacer line

Op 28-10-2011 12:40 schreef Yogya-Bali:
Lihat1, een beetje archaÔsch oud-Moluks-maleis met spelling van voor 1972. Of is het een bestaand lied van voor die tijd?

ik ben geboren in Nederland en heb de taal nu eenmaal zo geleerd thuis.
veel Molukkers in Nederland schrijven zo. Sommigen schrijven wel in bahasa.

Och, als ik mijn familie maar kan begrijpen en mijn familie mij. Daar gaat het om.

b.t.w. het is niet een lied. Het is een pantun van mijzelf.
(een pantun is eigenlijk een kort gedicht van 4 regels, maar ok)
.

Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 01-11-2011 10:31 lihat1 wrote: . Het is een pantun van mijzelf.
.

Meer van hetzelfde graag.

MAD

elsbeth
Gebruiker
spacer line

Ja, wat mij betreft ook. Kom maar door met meer van die pantuns. Ik heb ook met veel plezier je verhalen over de waterput en de veranda gelezen. Heel beeldend, voor herhaling vatbaar.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Sluit me bij PP en Elsbeth aan

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 01-11-2011 10:31 lihat1 wrote:

[quote removed]

ik ben geboren in Nederland en heb de taal nu eenmaal zo geleerd thuis.
veel Molukkers in Nederland schrijven zo. Sommigen schrijven wel in bahasa.

Och, als ik mijn familie maar kan begrijpen en mijn familie mij. Daar gaat het om.

b.t.w. het is niet een lied. Het is een pantun van mijzelf.
.
Aha, 2e generatie Molukkers uit NL?
De pantun was zeker leuk. Vorige week nog meegemaakt, eindeloos voortkauwen op het refrein Manise en vervolgens vloeide het zeker 15 minuten lang van de pantuns (trouwens veel schuine pantuns ook.........maar leuk en niet ordinair).

PS: Waar is IdaSa: "...waarom zoek je een Indonesische vrouw.?????" (Ik zoek niet meer maar al gevonden. Wat je allemaal niet in je achtertuin kan vinden.....)

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

80,036,529 pageviews Een website van indahnesia.com