Uitgehongerde honden vallen baasje aan en eten hem op

Subforum Blog @ indonesiepagina.nl 
88 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent Indonesië gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geëxecuteerd in Indonesië  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · Indonesië gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
BlogBlot
Gebruiker
spacer line

Uitgehongerde honden vallen baasje aan en eten hem op
Gepubliceerd op 08 september 2011 10:32
Een man is dood en aangevreten aangetroffen op het Indonesische eiland Batam nadat hij was aangevallen door een groep honden die hij alleen liet gedurende een periode van twee weken zonder hen eten te geven. Dit meldde lokale media donderdag.
Lees verder , klik op de titel

Macan Belanda
Gebruiker
User icon of Macan Belanda
spacer line

Hmmmm Anjing, ow nee oRangT !! Da's wel apart, de baas in de pot vinden.

"Bhinneka Tunggal Ika"

ibusas
Gebruiker
User icon of ibusas
spacer line

Geen RW maar OWee....(dieren)liefde gaat door de maag!!!

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Je zou bijna zeggen..." eigen schuld " ...érg egoïstisch en a-sociaal om op vakantie te gaan, en de dieren laten verhongeren....toen hij dan ook thuis kwam zagen ze waarschijnlijk een doorgevoede biefstuk binnenkomen Emoticon: Nice

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

De honden hebben de man onthoofd...tja, wat hiervan te zeggen. Ik heb dit bericht op zien duiken op verschillende websites en steeds anders. Vind het een beetje raar verhaal.

hati hati, pelan pelan

Yerun
Gebruiker
User icon of Yerun
spacer line

Onthoofden en onthoofden is natuurlijk wat anders. Als ze daadwerkelijk al het vlees van je botten vreten, dan val je zo uit elkaar natuurlijk. En dat bedoelen ze hier denk ik, want die hoop botten die ik op tv zag (met wat blokjes erover) was weinig hoopgevend. Emoticon: So funny

Ho Lee Fuk

Yahyah
Gebruiker
spacer line

De laatste 2 zinnen uit het artikeltje:

"De honden vielen ook de agenten aan. Deze werden om die reden ter plekke verdoofd om afgemaakt te worden."

Als het bericht niet zo treurig was, is deze zin uitermate geschikt om op de achterflap van 'Onze Taal' te verschijnen!
Y.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Ik neem me elke weer weer voor om mij van negatieve berichten te onthouden.
Helaas met deze topic, lukt dat niet.
Wij wonen midden in de stad, vol vol vol, alleen het plekje waar wij wonen is nog een plekje enigszins onontgonnen land in de wijk hier.
Wat doen we dus????????
Jonge katjes in een plasticzak in het voor bij gaan aan dat stukje onontgonnen land naar buiten tiefen!!!!!!!!
Niet één keer niet twee keer maar meerdere keren.
Totaal geen eerbied voor alles wat leeft.
Wat doe ik met die piepende jongen?
Ja Om Malam heeft geen kattenopvang hier, te vreten geven en vervolgens op de pasar loslaten.
Daar is vreten genoeg, rijdt zo'n galbak 2 km door dan laat ie ze los op de pasar.
Nee hoor gemakkelijkker ze uit de auto te sodemieteren.
De gemiddelde Indonesiër heeft totaal geen gevoel voor alles wat leeft.
Zelfs niet voor zijn medemens.
Ja kom maar Om Sid, je zal wel weer een verklaring hebben.

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 09-09-2011 17:08 Malam wrote:
Wij wonen midden in de stad, vol vol vol, alleen het plekje waar wij wonen is nog een plekje enigszins onontgonnen land in de wijk hier.
Wat doen we dus????????
Jonge katjes in een plasticzak in het voor bij gaan aan dat stukje onontgonnen land naar buiten tiefen!!!!!!!!
Ja Om Malam heeft geen kattenopvang hier, te vreten geven en vervolgens op de pasar loslaten.
Daar is vreten genoeg, rijdt zo'n galbak 2 km door dan laat ie ze los op de pasar.

Wordt ik weer betrokken.???
Moet ik dan elke keer goed keuring of afkeuring op je posting geven.?
Dan moet ik extra kosten bij Indahnesia declareren.

bisa dicek of makemyday .

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Om Sid als jouw bijdrage op afkeuring van postings en het beter weten inderdaad geld op zou kunnen leveren dan had je de Lada al in kunnen leveren voor een Jaguar.
Elke posting opnieuw zit ik opnieuw te wachten op je commentaar, ik kan er verdomd weinig vinden waar je echt de werkelijkheid van Indonesië kan erkennen,
Als er maar één woord fout is dan ga je gelijk in het verweer, zelfs keiharde waarheden ga je uit de weg.
Alles weet je beter en alles is goed in Indonesië, het is werkelijk onbegrijpelijk dat je dit paradijs hebt verlaten.
Bisa di cek Mas.
Kwestie van terug lezen.

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Ikke segt lekker néks.....effe kijken hoe het loopt..... Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Party!

Macan Belanda
Gebruiker
spacer line

Op 09-09-2011 17:08 schreef Malam:

Wat doen we dus????????
Daar is vreten genoeg, rijdt zon galbak 2 km door dan laat ie ze los op de pasar.

Dat idee krijg ik ook en dat valt me vies tegen, ik vind het helemaal niet passen bij Indonesiërs (kun je nagaan hoe krom mijn beeld van RI is) ... Aan de andere kant heb ik het gevoel er weinig van te kunnen zeggen, wij stoppen elke dag miljoenen dieren achter een muur, we mesten ze vet en maken ze af.
Daarbij kom ik uit de provincie en ben dus veel op boerderijen geweest, wat ze daar doen met een nest jonge katten ? In de melkbus en de sloot in. Dit is geen uitzondering, eerder regel. Ook nemen hier veel mensen een huisdier, want leuk. Maar zodra het beestje een mening krijgt of - door slechte opvoeding - onaangenaam gedrag vertoond, dan gooien we ze weg. Naar een asiel of - heel hip - in een afvalcontainer op de hoek.

Ik kan er dus alleen mijn afschuw over uitspreken, maar het is niet iets typisch Indonesisch.

"Bhinneka Tunggal Ika"

Surya Atmadja
Gebruiker
spacer line

On 09-09-2011 17:29 Malam wrote:

Alles weet je beter en alles is goed in Indonesië, het is werkelijk onbegrijpelijk dat je dit paradijs hebt verlaten.
.

Flauwe kul .
Ik zou bang zijn voor hoge ziekte kosten als ik daar moet wonen met alleen maar AOW + klein bedrijfspensioen.
Ik zou bang zijn om in middle of nowhere te wonen , ver van goede ziekenhuizen , doktoren(voor het geval ik ziek wordt ) .
Ik zou bang zijn om Amsterdam te missen( Febo kroket , de grachten , Lidl etc).
Mac Donald, KFC, Starbuck etc heb je ook in Indonesia.
Ik zou bang zijn dat ik bepaalde zaken die ik in Nederland wel kan permitteren maar in de grote steden van Indonesia niet kan betalen.
Ik zou bang zijn om in grote steden te wonen en plotseling naar de ziekenhuis moet gaan en je auto of ambulance terecht komt in macet total.
Ben hartstikke bang om auto te rijden .
Dat zijn voorlopig de angsten van mijn kant .
Verder kan ik niet verzinnen.

Of mss KKN ? , maar ya , ik zorg wel dat ik goed me gaat voorbereiden voordat ik ga verkassen ( 6 mnd per jaar) , dat ik niet zo maar in de fuik val .
Maar je kan altijd pech hebben .

Mijn bang zijn zal mss anders zijn dan van een buitenlander die de taal niet spreekt , geen uitgebreide sociale contacten met Indonesiers hebben , de adat niet kennen en of willen aanpassen etc .

Surya Atmadja
Gebruiker
spacer line

On 09-09-2011 19:49 Macan Belanda wrote:

[quote removed]

D
Ik kan er dus alleen mijn afschuw over uitspreken, maar het is niet iets typisch Indonesisch.

Wacht maar tot dat je hoofd stoot tegen burokratie KKN etc .
Dat je vereenzaamt raakt als je daar woont , de taal niet goed spreekt , geen goede baan hebt , en door je schoonfamilie gedoogd wordt en soms als melkkoe (bank van lening) gezien wordt.
Wacht maar tot ........................ (zelfs invullen).

Kijk dat zijn ook factoren die jou mening over Indonesia (land) en mensen kan beinvloeden.
Heb je dat niet meegemaakt , dan is alles goed.
Heb je slechte ervaringen gehad , dan kan het jou roze gevoel/ senang voelen beinvloeden.
Indonesia is een land van tegenstellingen. Dat heb ik meermalen geschreven.

1 ding kan ik je verzekeren , als je het goed hebt ( werk-inkomen-gezin-sociale contacten) dan is Indonesia paradijs.
Heb je dat niet , dan is Nederland (arbeiders)paradijs.

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Nederland een paradijs? Effe lachen Emoticon: Laugh out loud Het is een grote puinhoop in Nederland en het zal ook nooit meer goed komen. Ik tel de dagen af tot ik voorgoed weg kan en zal nooit meer een poot op Nederlandse bodem zetten ....

Uiteraard is dit geheel persoonlijk.

Wel weer off topic Emoticon: Yes!

hati hati, pelan pelan

Macan Belanda
Gebruiker
spacer line

Op 09-09-2011 20:04 schreef Surya Atmadja:

[quote verwijderd]

Wacht maar tot dat je hoofd stoot tegen burokratie KKN etc .
Dat je vereenzaamt raakt als je daar woont , de taal niet goed spreekt , geen goede baan hebt , en door je schoonfamilie gedoogd wordt en soms als melkkoe (bank van lening) gezien wordt.
Wacht maar tot ........................ (zelfs invullen).

Kijk dat zijn ook factoren die jou mening over Indonesia (land) en mensen kan beinvloeden.
Heb je dat niet meegemaakt , dan is alles goed.
Heb je slechte ervaringen gehad , dan kan het jou roze gevoel/ senang voelen beinvloeden.
Indonesia is een land van tegenstellingen. Dat heb ik meermalen geschreven.

1 ding kan ik je verzekeren , als je het goed hebt ( werk-inkomen-gezin-sociale contacten) dan is Indonesia paradijs.
Heb je dat niet , dan is Nederland (arbeiders)paradijs.

Ja mijn waarde, maar ik heb het nu alleen over de omgang met dieren hè ? Ik heb er wel een idee van, ook al is het een klein idee, maar ik geef alleen aan dat in Nederland op het gebied van dieren ook een boel mis is. Misschien is dat niet zo correct, want het gaat hier niet over Nederland ...

"Bhinneka Tunggal Ika"

Surya Atmadja
Gebruiker
spacer line

On 09-09-2011 20:14 Macan Belanda wrote:

[quote removed]

Ja mijn waarde, maar ik heb het nu alleen over de omgang met dieren hè ? Ik heb er wel een idee van, ook al is het een klein idee, maar ik geef alleen aan dat in Nederland op het gebied van dieren ook een boel mis is. Misschien is dat niet zo correct, want het gaat hier niet over Nederland ...

Ik wil alleen laten zien dat ik wel iets weet hoe de sociale verhoudingen zijn in Indonesia .
Over het omgaan met de mede mens ben ik toch meer geneigd om voor Indonesia te kiezen.
Als je de Nederlandse kranten/tv leest ( je moet toch een vergelijkingsmateriaal hebben) gaat het ook niet zo best (zie opmerking van mijn stadgenoot Senior) .

Ouderen worden ook thuis belaagd door oplichters en overvallers .
Dat heb je ook in Indonesia , je hoef alleen de kranten te lezen of de tv te kijken. Moord en doodslag .

Dus het is flauwe kul dat alles goed is in Indonesia .Heb ik nooit beweerd .( dit n.a.v de opmerking van Om Malam) .

raanr
Gebruiker
spacer line

Op 08-09-2011 19:03 schreef ibusas:
Geen RW maar OWee....(dieren)liefde gaat door de maag!!!

raanr
Gebruiker
spacer line

Waar staan die letters RW eigenlijk voor ibusas?

Donraphael
Gebruiker
User icon of Donraphael
spacer line

Heeft vast de serie van de Hondenfluisteraar (Cesar Millan) niet gezien. Emoticon: Nooo

Revoluties, politiek, religie en goede doelen hebben nuttige idioten nodig

bambang
Gebruiker
spacer line

Milani
Gebruiker
spacer line

RW = Rintek wuuk = kort harig

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Bedankt Bambang...ik heb het gelezen...enne ik heb er weer wat bijgeleerd!! Emoticon: Smile

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 09-09-2011 20:27 Surya Atmadja wrote:

[quote removed]

Ik wil alleen laten zien dat ik wel iets weet hoe de sociale verhoudingen zijn in Indonesia .
Over het omgaan met de mede mens ben ik toch meer geneigd om voor Indonesia te kiezen.

Ouderen worden ook thuis belaagd door oplichters en overvallers .
Dat heb je ook in Indonesia , je hoef alleen de kranten te lezen of de tv te kijken. Moord en doodslag .

Dus het is flauwe kul dat alles goed is in Indonesia .Heb ik nooit beweerd .( dit n.a.v de opmerking van Om Malam) .

Ik heb al meer gezegd Om Sid, de lieve, beleefde, gastvrije Indonesiër van thuis, verliest alle fatsoen en sociaal gevoel zo snel dat ie de voordeur achter zich dicht trekt.
Zijn gedrag buiten de deur en op de weg is één van de meest asociale ter wereld.
Geen eerbied voor dieren, maar ook helemaal geen eerbied voor het leven in het algemeen.
Ze rijden liever iemand dood als dat ze 5 minuten te laat thuis zijn voor magrib.
Tja de waarheid is hard, maar de werkelijkheid zie je dagelijks om je heen, cek mas. Emoticon: Yes!
Maar je wil het zien of je wil het niet zien, dat is het verschil tussen Om Sid en Om Malam.
Overigens is er voor de derde keer in het afgelopen jaar een plastic zak met pas geboren katjes vanuit een rijdende auto op het terrein voor ons huis gegooid Emoticon: Angry

Surya Atmadja
Gebruiker
spacer line

On 11-09-2011 19:58 Malam wrote:

[quote removed]

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. Ik heb al meer gezegd Om Sid, de lieve, beleefde, gastvrije Indonesiër van thuis, verliest alle fatsoen en sociaal gevoel zo snel dat ie de voordeur achter zich dicht trekt.
Zijn gedrag buiten de deur en op de weg is één van de meest asociale ter wereld.
Geen eerbied voor dieren, maar ook helemaal geen eerbied voor het leven in het algemeen.
Ze rijden liever iemand dood als dat ze 5 minuten te laat thuis zijn voor magrib.
Tja de waarheid is hard, maar de werkelijkheid zie je dagelijks om je heen, cek mas. Emoticon: Yes!
Maar je wil het zien of je wil het niet zien, dat is het verschil tussen Om Sid en Om Malam.

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Overigens is er voor de derde keer in het afgelopen jaar een plastic zak met pas geboren katjes vanuit een rijdende auto op het terrein voor ons huis gegooid Emoticon: Angry

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. EN , wat heeft dat te maken met deze topic ???
Dat is de reden waarom ik ondanks dat ik in Jakarta geboren en getogen ben en auto rijd tijdens mijn middelbare schooltijd (in het begin zonder rijbewijs) nooit zelf auto zal rijden in Indonesia.
Voordat ik het weet ga ik iemand doodrijden.

Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.Email-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan. Kennelijk heb je zonder te weten een fans Emoticon: Wink gekregen .

PS: voor de duidelijkheid.
Het verschil tussen jou en mij is dat het me niet interesseerde of me gaan opwinden.
Ik wordt alleen door bepaalde zaken opgewonden. Emoticon: Nice

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

89,805,838 pageviews Een website van indahnesia.com