|
|
|
|
|
|
Beste mensen,
Ik zoek een leraar/lerares Nederlands in Jakarta in de periode 20 nov - 8 dec 2011 die de puntjes op de i kan zetten voor de inburgeringstoets. Het gaat dus slechts om een aantal lessen om goed te oefenen. Ik zoek geen internetsites maar een "Live teacher"
Mijn vriend heeft nu 2 maal per week les op Bali.
Heeft iemand een tip voor mij?
Groeten, Michelle
|
|
|
|
|
Het meest voor de hand liggend lijkt mij het Erasmus Huis naast de nederlandse ambassade. Daar worden volgens mij ook lessen nederlands gegeven.
gr
|
|
Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geïntegreerd. Oke, noem er eentje dan
|
|
|
|
Nou Michelle, je Nederlandse taal is niet slecht zoals jij dit berichtje hebt
geschreven.....
|
|
|
|
|
Hoi Michelle,
Ik woon in Malang - Oost Java en geef cursussen ter voorbereiding op het inburgeringsexamen op de Nederlandse ambassade in Jakarta, aan mensen afkomstig uit alle gebieden van Indonesie. In 2 maanden tijd stoom ik iemand klaar. Het slagingspercentage is 100% met een gemiddeld niveau van B1.
De kosten van levensonderhoud in Malang zijn vele malen minder dan in Jakarta. Ik hanteer geen wachttijd en de lessen zijn altijd 1 op 1.
Uiteraard ben ik volledig gecertificeerd!
Met vriendelijke groet,
Farrah
|
|
|
|
Yogya is ook mogelijk. Bettine - onderwijzeres op de Nederlandse NOB-school - is gediplomeerde onderwijskracht 2e-taal beheersing: taaltuin  yahoo.com
Voor Jakarta; ja Erasmushuis.
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|