Vrijwillegerswerk voor of in Indonesie

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
53 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Orang Sunda
Gebruiker
spacer line

Wie wil/kan me helpen om een project op te zetten in Indonesie west java, ten goede van dak en thuislozen. alleen serieuze reacties aub. Mail naar karmakubgsEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.gmail.com

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Orang Sunda ik zou als ik u was eerst eens je eigen gaan oriënteren op verschillende topic waar wij al heel veel over geschreven hebben ga eens naar zoeken en typ Willemgeheim (Klik op deze link)in en lees dat eens door.
Vooral als er straks mensen hier je veroordelen en schrijven heb je er weer een die in Indonesië denkt dat daar hulp nodig is.
Eerst je eigen goed inlezen voordat je denkt dat je het red.
Met nepotisme is in Indonesië,heel veel vaak aanwezig, er is heel veel aan de hand daarover.

Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Er zijn zo ontzettend veel instellingen/stichtingen etc die al vele projekten hebben lopen.
Ga daar eens kijken (stage lopen)

Waarom West Java als ik vragen mag.?

Orang Sunda
Gebruiker
spacer line

Zieleffe bedankt voor uw tip en reactie.

Orang Sunda
Gebruiker
spacer line

Hi Siebjans, ik ben op west java geboren en ik ken die streek heel goed, ik spreek indonesisch en bahasa sunda. Als je insteresse hebt mail me maar. In iedergeval bedankt voor uw reatie en tips

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Op 06-09-2011 20:37 schreef Orang Sunda:
Hi Siebjans, ik ben op west java geboren en ik ken die streek heel goed, ik spreek indonesisch en bahasa sunda.

Om te beginnen zijn dat goede + punten Emoticon: Yes! Succes!

Manga2 Emoticon: Smile

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

even contact opnemen ?
http://rumahbambu.org/
Tamba lumayan , jang .

bisa dicek of makemyday .

Orang Sunda
Gebruiker
spacer line

Hatur nuhun kang Surya

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2012
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

18,696,121 pageviews Een website van indahnesia.com