Kosten ziekenhuis/dokter bezoek Jakarta

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
82 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Pak Pupyes
Gebruiker
User icon of Pak Pupyes
spacer line

On 06-09-2011 13:27 bambang wrote: Dus een gezond wantrouwen is op zijn plaats.

Hmmm, is gezond hier het juiste woord?

MAD

bambang
Gebruiker
spacer line

In de betekenis dat het niet-ziekelijk is. Dus alles is onder controle, is goed te overzien en te overdenken.
Als het ziekelijk is, heeft het niet meer te maken met de realiteit. ("Je ziet spoken." Emoticon: Wink

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Bambang jouw uitspraken worden steeds onoverzichtelijker.
En voor de rest ga ik me van commentaar onthouden, toen ik de topic las heb ik dat besluit genomen om dat ik wist dat er een hele verhandeling van Om Sid zou komen die natuurlijk alle in en outs weet Emoticon: Laugh out loud

bambang
Gebruiker
spacer line

Op 06-09-2011 15:15 schreef Malam:

Wat bedoel je. Ik ben ervan uitgegaan dat er ongecontroleerd 500 euro's overgemaakt worden. Je kunt toch de vraag stellen of deze uitgave verantwoord kan worden?
Graag wil ik van je weten wat je bedoelt met onoverzichtelijker. Dan kan ik in het vervolg hiermee rekening houden.

bambang
Gebruiker
spacer line

Op 06-09-2011 15:15 schreef Malam:
En voor de rest ga ik me van commentaar onthouden, toen ik de topic las heb ik dat besluit genomen om dat ik wist dat er een hele verhandeling van Om Sid zou komen die natuurlijk alle in en outs weet Emoticon: Laugh out loud

In dit topic gaat het over 500 euro's en niet over erfrecht.

bambang
Gebruiker
spacer line

Op 06-09-2011 13:41 schreef Pak Pupyes:

[quote verwijderd]

Hmmm, is gezond hier het juiste woord?

In de betekenis dat het niet-ziekelijk is. Dus alles is onder controle, is goed te overzien en te overdenken.
Als het ziekelijk is, heeft het niet meer te maken met de realiteit. ("Je ziet spoken." Emoticon: Wink

Als het om geld gaat, moet je mensen niet meteen op hun woord geloven. Dat lijkt me logisch.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

On 06-09-2011 13:59 bambang wrote:

Ik kom best een eind, ik zie ook wel snel ergens de logica van in, maar het bovenstaande ontgaat mij helemaal, maar ik zal wel een klein begrijpertje hebben of zie ik spoken?
Dat bedoelde ik Bambang.

bambang
Gebruiker
spacer line

Oh, ik begrijp het nu. Het gaat om het woord ziekelijk. Als iemand ziekelijk van wantrouwen is, ziet hij spoken. Spoken die er niet zijn. Met spoken bedoel ik dat hij alles negatief/zwart ziet wat helemaal niet nodig/waar is.

Je kunt het vergelijken met ziekelijk jaloers zijn. In alles iets achter zoeken. Als je partner iemand die in het ziekenhuis ligt, bezoekt, kan de ziekeljk jaloerse partner denken dat je vreemd gaat. De benen van het patient zitten in het gips, en 1 arm ook in het gips.

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

In deze context met het terug lezen begrijp ik het.
Sorry voor het misverstand

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Gecondoleerd met je vader Malam, en ook je familie....

Helaas kan ik je hierin niet helpen....

Liefs en sterkte in de komende dagen..

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

On 06-09-2011 17:03 Kembang wrote:

Gecondoleerd met je vader Malam, en ook je familie....

Heb ik wat gemist Emoticon: Confused Emoticon: Confused Malam is zijn vader toch niet kwijt?

hati hati, pelan pelan

maam Diaan
Gebruiker
spacer line

Snap het even niet meer.......

Senior is nog steeds ziek,
Malam zijn vader overleden??????
dacht van degene die dit topic gestart is........
.Anne Mieke is er niet??????
Bintang Jan moet zichzelf vinden............
Bang bang niet ziekelijk
Kembang weet meer<<<<<<<<

Paulana mag niet meer,,,,,,,,,,,,
waar kan ik dit schrijven, vast verkeerde topic

Orang Sunda
Gebruiker
spacer line

Allereerst gecondoleerd met het verlies van uw vader,

Het is niet makkelijk om achter te komen of u belazerd bent, ik ken u familie niet maar ik ga vanuit dat alles erg duur is in Jakarta, dokter, medicijnen of chinees medicijnen zijn ook erg duur laten we eerlijk zijn om een normaal leven leiden in Jakarta is duurder dan in nederland. Als ik u was zou ik niemand beschuldigen of u kunt ook eerlijk zeggen tot hoevere u wilt helpen. zo denk ik. Veel sterkte

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Neeeeeee, sorry Malam, vergissing het is bedoeld voor Kaiii,..... Emoticon: Blush Emoticon: Blush Emoticon: Blush

Ik zat aan jou te denken Malam en ook aan Senior en schreef per ongeluk jouw naam Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

On 06-09-2011 15:15 Malam wrote:

Moet je niet gaan overdrijven .
Ik reageerde op de posting van Y-B .
Quote: Indien niet dan valt er voor de kinderen (indien niet de Indonesische nationaliteit) weinig te erven.

De medische kosten in Indonesia is hoog .
Bij een hersenbloeding met ziekenhuisopname kan het miljoenen en miljoenen kosten , soms is men genoodzaakt om een deel van hun vermogen te verkopen om de ziekenhuiskosten te kunnen betalen.
Heb gezien bij een paar goed vrienden , zelfs bij mijn eigen vader .2 x ziekenhuis opname .
Gelukkig werd zijn ziekenhuiskosten grotendeels vergoed door zijn baas / werkgever.

bisa dicek of makemyday .

Donraphael
Gebruiker
User icon of Donraphael
spacer line

Kiaji,
Ik zou maar vragen de dokters of ziekenhuisrekeningen op te sturen.
Als men dat niet kan overleggen (wat nogal eens voor komt) is het een poging om de zaak te tillen Emoticon: Yes!

Revoluties, politiek, religie en goede doelen hebben nuttige idioten nodig

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Of je onderzoekt welk ziekenhuis het was/is en belt die direct op!
(ik neem aan dat je een naam hebt en geboorte datum)

Is mij ooit overkomen en ik kreeg netjes te horen of en hoe lang de persoon in kwestie opgenomen was geweest.
(ook kun je dan zelfs rechtstreeks aan het desbetreffende ziekenhuis het geld overmaken)

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Volgens Kaiji is meneer niet opgenomen geweest Sieb, de laatste dag is er een dokter aan huis geweest die een infuus heeft aangelegd en misschien ook nog enig medicijnen heeft voorgeschreven.
Dan zou ik eerder aan Rp 500.000 denken (alhoewel al erg aangepakt) als aan 500 Euro.

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2020
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

88,673,321 pageviews Een website van indahnesia.com