|
|
|
|
|
Welkom in Hotel Kerobokan
Gepubliceerd op 05 september 2011 04:06
|
De huidige bevolking van de beruchte Kerobokan gevangenis op het eiland Bali staat op 1.056. De gevangenis was oorspronkelijk gebouwd voor slechts 323 gevangen, deze overbevolking met meer dan het drie-dubbele is voornamelijk toe te schrijven aan drugszaken.
|
Lees verder , klik op de titel
|
|
|
|
En 1 persoon is veroordeelt tot een maand gevangenisstraf wegens het ingooien van een ruit.Dit is geen gein je kan het navragen bij de rechtbank in Den Pasar.
|
|
Shalom
|
|
|
|
|
En nu weer on-topic:
Ben er wel eens geweest om een Nederlander te bezoeken. Geen lolletje daar kan ik uit eerste hand melden.
|
|
matur suksama
|
|
|
|
|
[
|
|
|
|
|
|
Vreemde offtopic weggehaald.
|
|
|
|
|
|
|
Er was een film en documentaire gemaakt over een Australische gevangene. Hij werd ingeluisd door zijn eigen vrouw. Zijn vrouw had een verhouding met een drugsverkoper.
De drugsverkoper wist te ontsnappen. De Balinese overheid werd in verlegenheid gebracht. Dus moest Barbertje hangen. De Australier moest het gevang in. Hij werd een keer bijna doodgestoken door een medegevangene (zwaar gewond). Het is geen pretje zo´n gevangenis.
|
|
|
|
Wat wilde je zeggen Amed?
|
|
Shalom
|
|
|
|
Ahmed kan hiero niets zeggen!.
Wij kunnen hem hier niet horen als hij achter de computer zit
Maar wel Typen/schrijven Bokito?.......
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
|
Iets dat ik - bij nader inzien om mijn goede gezondheid en huidige positie hier op Bali te handhaven - maar heb verwijderd.
|
|
|
|
|
|
|
Groot gelijk Amed.Je moet donders goed opletten wat voor uitspraken je hier doet vooral als expat zijnde.Alles kan tegen je gebruikt worden als iemand kwaad wil.Ook komt alles op google en dat blijft voor (altijd) in zitten weet ik van eigen ervaring.
|
|
Shalom
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|