Traag reageren website

Subforum Gebruikers hebben wat te zeggen 
45 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Gebruikers hebben wat te zeggen > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŰ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŰxecuteerd in IndonesiŰ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŰ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
Bokito
Gebruiker
User icon of Bokito
spacer line

Hallo Jeroen,

Het is me opgevallen dat als ik surf hier op het forum dat de verbinding soms traag verloopt.Ik lees dat Ziel hier ook last van heeft.
Zou het kunnen komen door de drukte op dit forum of iets anders.

Groeten Max

Shalom

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Bokito, ik ervaar hetzelfde. Soms kan ik zelfs de pagina niet geopend krijgen Emoticon: Confused

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Hier ook, het was een paar dagen een stuk beter...denk dat Jeroen nog wat aan het klojen is met de site?

hati hati, pelan pelan

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Klopt, het is weer eens naadje helaas. Ben bezig het probleem verder na te speuren, maar dat valt helaas niet mee omdat nog altijd niet duidelijk is waar het probleem zich voordoet helaas. Er zijn wel vermoedens, maar steeds blijkt dat het toch niet dat ene ding is. En zo wordt alles gecontroleerd met het vervelende dat het probleem maar niet opgelost wordt.

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Welicht ten overvloede; het probleem ligt NIET bij de gebruikers. Je hoeft dus geen nieuwe computer te kopen en je oude uit het raam te gooien. (Wellicht dat ik dat wel moet doen, maar da's toch een beetje jammer natuurlijk Emoticon: Puh! )

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Op 03-09-2011 13:48 schreef Jeroen:
Welicht ten overvloede; het probleem ligt NIET bij de gebruikers. Je hoeft dus geen nieuwe computer te kopen en je oude uit het raam te gooien. (Wellicht dat ik dat wel moet doen, maar das toch een beetje jammer natuurlijk Emoticon: Puh! )

Komt ie nou mee! Heb ik net deze week een nieuwe aangeschaft zeh Emoticon: Stupid Emoticon: Cooool

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

On 03-09-2011 13:55 siebjans wrote:

[quote removed]

Komt ie nou mee! Heb ik net deze week een nieuwe aangeschaft zeh Emoticon: Stupid Emoticon: Cooool
Je kan je nieuwe afleveren op een ophaalpunt, zorg ik ervoor dat ie goed terecht komt hier in Indonesie. Op mijn bureau namelijk. Emoticon: Shiny

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Het is raar, maar rond de klok van 16.00 tot 17.00u valt het me iedere keer op dat het heel moeizaam is om een pagina geopend te krijgen Emoticon: Confused

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

Er zijn deze avond (althans hier in Indonesie) na lang zoeken weer wat aanpassingen gedaan. Er lijkt verbetering op te treden.

Graag jullie idee over de snelheid van de website, zodat ik kan beoordelen of deze verbeteringen gezichtsbedrog zijn of echt plaatsvinden. Emoticon: Puh!

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Ik ben nu een 'aantal" uren al online en het gaat tot op heden goed Emoticon: Yes!

Jeroen
Beheerder
User icon of Jeroen
spacer line

mooi.. houd me maar op de hoogte alsje wat geks merkt... dan kijk ik er morgen weer naar.. want na vele websites doorlezen op mogelijke instellingen heb ik nu vierkante ogen.. even een flinke portie bihoen goreng en een biertje halen en dan naar huis. Emoticon: Puh!

maam Diaan
Gebruiker
spacer line

Gaat op dit moment goed bij mij.

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Op 03-09-2011 17:22 schreef siebjans:
Het is raar, maar rond de klok van 16.00 tot 17.00u valt het me iedere keer op dat het heel moeizaam is om een pagina geopend te krijgen Emoticon: Confused

Gaat uitstekend nu Emoticon: Yes!

dangdude03
Gebruiker
User icon of dangdude03
spacer line

Het gaat een stuk sneller dan gisteren

Malam
Gebruiker
User icon of Malam
spacer line

Postduiven???????

siebjans
Gebruiker
User icon of siebjans
spacer line

Op 04-09-2011 16:16 schreef Malam:
Postduiven???????

Op een solex...... Emoticon: Nice Emoticon: Shiny

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Jeroen, het gaat iets sneller, maar een fout wijzigen doet het nog steeds niet......

nu moet ik mijn bericht 2x lezen om het op de plaats te zetten. Erg vervelend als er in je

bericht(je) fouten staan die je niet kan herstellen....

maam Diaan
Gebruiker
spacer line

Paar uur later het gaat nog steeds goed.

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Ook ik kan fouten niet herstellen en tekst toevoegen gaat ook niet.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Ik had Jeroen al een paar dagen geleden er op attent gemaakt, maar schijnbaar is het een hardnekkig probleem.
We moeten zo langzaamaan wel oppassen want er is een wereldje ontstaan van Hackers uit Iran en weet ik waar ze vandaan komen die op Internet de boel kunnen gaan frustreren. Emoticon: Shut up! Emoticon: Sadley

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

4yoke4
Gebruiker
User icon of 4yoke4
spacer line

Hier werkt alles naar behoren.

Op verzoek van Om Ziel een zinnetje erbij, even op de editknop geklikt en posting gewijzigd.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Geen enkel probleem hier meer, houwen zo......

bijgevoegd...het lukt of het lukt niet

hati hati, pelan pelan

zieleffe
Gebruiker
User icon of zieleffe
spacer line

Yoke en Senior probeer eens je een woord er bij te zetten nu in je eigen posting.
wij hebben het over wijzigen in je eigen posting.
Daar hebben we het over, dat het nu goed werkt met het inloggen en zo en snel is duidelijk........

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

senior
Gebruiker
User icon of senior
spacer line

Ziehier Om Ziel...ik kan er dus gewoon een zin bij zetten..

Ook bij deze posting? Yes.......

21.30 nog steeds

hati hati, pelan pelan

BintangJan
Gebruiker
User icon of BintangJan
spacer line

Ik kan nog steeds geen wijzigingen/toevoegingen doen in mijn eerder geplaatste postings.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

83,694,300 pageviews Een website van indahnesia.com