|
|
|
|
|
433 doden in vakantieverkeer
Gepubliceerd op 02 september 2011 02:57
|
Het Nationaal Centrum Idul Fitri heeft bekend gemaakt dat honderden mensen om het leven zijn gekomen bij verkeersongelukken tijdens de jaarlijkse drukte rond de viering van Lebaran. Gebaseerd op gegevens van de verkeerspolitie door het land zijn er zeker 433 doden gevallen in het verkeer.
|
Lees verder , klik op de titel
|
|
|
|
|
Hoe kan dit nu gebeuren,begrijp even niet.
|
|
|
|
|
Hoe? Heb je al eens gezien hoe Indonesiers rijden en in welke staat de voertuigen zijn? Daarom!
|
|
|
|
|
|
|
En weet je hoe "groot" RI is! (220 miljoen zielen, toh?)
|
|
|
|
|
|
Als die allemaal over die "fijne" infrastructuur "pulang Kampung" moeten
|
|
|
|
|
|
On 02-09-2011 13:55 dawoo wrote: Hoe kan dit nu gebeuren,begrijp even niet.
|
Kom dan maar een dag of drie naar Soekeleboemi,, schitterende hotels en de mooiste vergezichten van Indonesië, met sawa's waar het water van uit je broodmolen loopt.
Vervolgens nemen we een kijkje nemen in de stad Sukabumi, Cisaat , Ciancur, vervolgens naar Bandung
Nou brave borst dan weet je gelijk hoe dit kan gebeuren.
Al vele malen aan gegeven, de lieve gastvrije Indonesiër trekt de deur achter zich dicht en is van het ene op het andere moment één van de meest asociale weggebruikers van de wereld.
|
|
|
|
ben het helemaal met jullie eens.
Wel is het zo dat ze goed kunnen manoeuvreren
Zelfs door het water gewoon door rijden.............
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
Maar niet voor Om Malam.
Als ik door het water de weg niet meer kan zien gaat de solex direct aan de kant.
Er zitten hier gaten in de weg waar je een heel nest jonge koeien in kwijt kan
Stel je voor dat ik met mijn solex zonder periscoop zo'n gat in fiets
|
|
|
|
Je bedoeld zo gat als deze op de foto................
|
|
Nelson Mandela is voor mij de beste persoonlijkheid van de wereld,-----, Verdediging is de ruiter van kritiek
|
|
|
|
Kijk eens op: http://indonesiepagina.nl/in.p(...)p?code=B201106220309
Daar wordt geschreven bijna 60.000 verkeersdoden per jaar in Indonesië.
Dat zijn per dag 60.000:365 ongeveer 164 verkeersdoden.
Rond het einde van de Ramadan zijn er 433 verkeersdoden, dat zijn minder doden dan normaal.
Salam,
Jan
Malang
|
|
Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt hem wel!
|
|
Plaats een reactie op dit onderwerp
|
Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.
|
|