Reunie Malang

Subforum Algemene Indonesiëpraat 
73 bezoekers

Startpagina
Je bent nu in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > Bekijk onderwerp

18-01-2015 01:48 · [nieuws] Politieagent IndonesiŽ gepakt met xtc-pillen  (0 reacties)
18-01-2015 01:32 · [nieuws] Nederlander Ang Kiem Soei geŽxecuteerd in IndonesiŽ  (3 reacties)
17-01-2015 01:27 · [nieuws] Brandstofprijzen opnieuw flink verlaagd  (0 reacties)
16-01-2015 02:13 · IndonesiŽ gaat veroordeelde Nederlander executeren  (160 reacties)
05-08-2014 23:16 · [nieuws] Jakarta wil parkeermeters gaan plaatsen  (0 reacties)

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen
cocos139
Gebruiker
spacer line

Hallo

Weet iemand of er binnenkort een reunie is met mensen die uit Malang komen?
Ik zou er graag meer over willen weten.

Groeten Jose

simpati
Gebruiker
spacer line

Beste Jose,
Ik woon meer dan 5 jaar in Malang en heb nog nooit gehoord van een reunie.
Ik zou het best leuk vinden om af en toe eens Nederlands sprekende mensen(dus ook Belgen) te ontmoeten in Malang maar niet in de avonduren.

Eerder werd op dit forum geschreven dat een groepje Nederlanders elke zaterdag rond 17:00 bij Toko Oen bij elkaar komen, ik ben er een paar keer geweest en heb met niemand contact gehad.
Groetjes,
Jan

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Ca. 14 - 17 uur. Try it again.

Surya Atmadja
Gebruiker
User icon of Surya Atmadja
spacer line

zeer waarschijnkijk salah loket.

Er zijn verschillende reunies van oud Indie gangers , waaronder uit Malang.
Maar dan moet men vragen stellen in Indische site .

bisa dicek of makemyday .

bambang
Gebruiker
spacer line

Veel van die reunies in NL bestaan niet meer. Reunies van (geboorte)plaats, (kost)school, knil. Veel oudjes liggen al onder de groene zoden. Of ze verblijven in een verpleegtehuis met alzheimer (eindstation).

Surya Atmadja
Gebruiker
spacer line

Nou, Nir.
Salah info dese.

Juist sinds een paar jaren heb je veel reunies in Nederland .
Van mensen die tussen de 70-80 jaar oud zijn .Soms ook jonger .

Yahyah
Gebruiker
spacer line

Ik ben op zoek naar Ferdinand Jans(s)en. Hij is een Nederlandssprekende Indo en hij woonde in 1977 aan de Rumah Sakit in Malang. In oktober a.s, ga ik naar Java/Bali en wil zeker ook weer Malang bezoeken. Het zou leuk zijn om hem weer te ontmoeten.
Y.

simpati
Gebruiker
spacer line

Beste Yahyah,
In Malang liggen ondertussen heel wat ziekenhuizen, je zal toch met andere details moeten komen wil je Ferdinand Jans(s)en vinden en dan ontmoeten.
Ik ben eind volgende week weer thuis en wil best helpen.
Groetjes,
Jan

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Simpati....klopt het dat daar enen Tante Ennia guesthouse is??
Ik hoor daar veel van over en dat mijn Indo-vrienden daar graag logeren....zij
spreekt redelijk tot goed Nederlands....

simpati
Gebruiker
spacer line

Er is in Malang inderdaad een guesthouse wat gerunt wordt door een goed Nederlands sprekende dame, de naam weet ik niet precies maar begint met een E , het guesthouse ligt niet direct in het centrum, je zal dus iedere keer vervoer nodig hebben om in het centrum te komen.
Groetjes,
Jan

simpati
Gebruiker
spacer line

Er is in Malang inderdaad een guesthouse wat gerunt wordt door een goed Nederlands sprekende dame, de naam weet ik niet precies maar begint met een E .
Ik denk dat deze dame waarschijnlijk ook duidelijkheid kan verschaffen over de vraag die Yahyah stelde.
Het guesthouse ligt niet direct in het centrum, je zal dus iedere keer vervoer nodig hebben om in het centrum te komen.
Groetjes,
Jan

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Ik denk dat men hotel Emma bedoelt. Dat is van de Manadonese mevrouw Theresia Warokka. Ligt t.o. het station, Jl. Trunojoyo 21, tel. 0341-363198. Tante Trees spreekt uitstekend Nederlands.
Het andere is hotel Armi van haar zus, Jl. Kaliurang 63. Dit hotel ligt inderdaad iets buiten het centrum.

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Of is het wellicht deze? Kijk even: http://www.zoover.nl/indonesie(...)s-guesthouse/gasthof

joost
Gebruiker
spacer line

Er is wel degelijk, en al jaren, een door een chinese dame gerund, Eni's Guesthouse.
Niet zo ver van Jln Ijen.
Vond het voor het gebodene, en ik spreek over een jaar of 6 geleden voor het laatst gelogeerd, vrij duur.
Je hebt zovele guesthouses in Malang. Zelfs in de mooie Jln Ijen.

In toko Oen komen iedere dinsdag, donderdag en zatermiddag een groepje Indo's en Nederlanders bij elkaar. Daarna verplaatsen ze zich naar een ander resto.

joost
Gebruiker
spacer line

Er is wel degelijk, en al jaren, een door een chinese dame gerund, Eni's Guesthouse.
Vond het voor het gebodene, en ik spreek over een jaar of 6 geleden voor het laatst gelogeerd, vrij duur.

In toko Oen komen iedere dinsdag, donderdag en zaterdagmiddag een groepje Indo's en Nederlanders bij elkaar. Daarna verplaatsen ze zich naar een ander resto.

joost
Gebruiker
spacer line

Yahyah
ik zal bij mijn vrienden waarvan er sommige al meer dan 15 jaar wonen of ze deze
Ferdinand Jans(s)en eventueel kennen.
Is dat zo dan kom ik erop terug. Indien niet dan is dat jammer.
groet Joost

Yahyah
Gebruiker
spacer line

Ik wacht met spanning af, Joost. Bedankt zovast.
Geldt uiteraard ook voor Simpati.
Y.

Yogya-Bali
Gebruiker
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 03-09-2011 06:51 joost wrote:

In toko Oen komen iedere dinsdag, donderdag en zatermiddag een groepje Indo's en Nederlanders bij elkaar. Daarna verplaatsen ze zich naar een ander resto.
Thanks, nieuwe info, altijd welkom.

Kayhalla
Gebruiker
spacer line

Simpati; volgens mij ; is het zaterdag van af 13.00.Zo heeft iemand mij ook uitgenodigd voor de zaterdagen,maar ik ben er nooit naar toegegaan.Maar dit is voor de groep mannen die vanuit Nederland daar getrouwd/hertrouwd zijn met een indonesische vrouw,en je moet een biertje lusten.

Kayhalla
Gebruiker
spacer line

cocos 139

deze maand of October in de Bilt.neem contact op met IRMA BOS.

irma.o.bosEmail-adres is vervormd om spam tegen te gaan. Klik hier om naar het profiel van deze gebruiker te gaan.gmail.com. Malang reuni.

Kayhalla
Gebruiker
spacer line

Surya; hoef dus niet naar de indische site tegaan,

simpati
Gebruiker
spacer line

en je moet een biertje lusten
Daar was ik al bang voor, ik drink geen alcohol (meer) en zal daarom ook niet het juiste gezelschap zijn voor deze mensen.
Groetjes,
Jan
Malang

Surya Atmadja
Gebruiker
spacer line

On 05-09-2011 14:01 Kayhalla wrote:
Surya; hoef dus niet naar de indische site tegaan,

Voor specifieke vragen m.b.t tempo doeloe of ex Indie gangers kan men beter informeren bij Indische sites.
Indahnesia is een te algemene Nederlandse site , uiteraard er zijn veel Indische jongens/meisjes en totoks die hier ook lid zijn en die daar geboren en naar school zijn gegaan .

Kembang
Gebruiker
User icon of Kembang
spacer line

Ja.....dat is het ...ze wordt tante Eni genoemd....vele Indo's die ik hier ken zijn allemaal bij haar geweest, een paar ervan gaan trouw naar haar toe als ze naar IR gaan Emoticon: Smile

Luo Ni
Gebruiker
User icon of Luo Ni
spacer line

to whom is my concern Emoticon: Smile
Er is inderdaad een guesthouse met de name Enny,s guesthouse net even buiten Malang.
Ik kan my herrineren dat het vlak by een kruising was met een restaurant waarvan de naam Amsterdam was.
Het guesthouse is gewoon gezellig met leuke kamers waarvan de bovenste uit bamboe bestaan ,wat wel ,,luchtig,, is.
Helaas erg klein met de kamar mandi -kecil vlak naast de kamar tidur.
Uiterst vriendelijk en goed Nederlands sprekend.
Beetje aan de prijs maar toch gewoon goede service.
Any zelf is een goede vriendin van Mevr.Godrie wel bekend onder de indonesia gangers omdat deze een reisburo heeft die bijna uitsluitend op Indonesia gericht is .
Hopend heeft iemand enig nut by deze informatie.
Permissi-Zaijian
Luo Ni
Qingdao /Shangdong / China

Zhuńęsu√≠ n«ź de m√®ngxi«éng ...... Follow Your Dreams

Plaats een reactie op dit onderwerp

Je moet ingelogged zijn om een bericht te plaatsen. Je kunt inloggen door hier te klikken.
Als je nog geen lid bent, kun je jezelf hier registreren.

nieuw onderwerp | reageer | nieuwste onderwerpen | actieve onderwerpen | inloggen

9,570,783 views - 117,907 berichten - 9,322 onderwerpen - 6,028 leden
 Gesponsorde links

© indonesiepagina.nl · feedback & contact · 2000 - 2019
Websites in ons netwerk: indahnesia.com · ticketindonesia.info · kamus-online.com · suvono.nl

81,912,948 pageviews Een website van indahnesia.com